Saturday, December 14, 2019

(နွားကျောင်းသားစကား ပြောတာပါ)

0 comments
(နွားကျောင်းသားစကား ပြောတာပါ)
ကျနော်က အမေရိကန်-တရုတ်ကုန်သွယ်စစ်လိုဟာနဲ့ တခြား စီးပွားရေးကိစ္စတွေ ရေးတဲ့အခါ ကျနော်ဖတ်ပြီး နားလည်တဲ့အတိုင်းပြန်ပြောပြတာဖြစ်ပါတယ်။ တချို့ဟာတွေက ကျနော် ဖတ်သာသွားတာ နားမလည်တာတွေလည်း များပါတယ်။
ပညာရပ်ဆန်တဲ့စကားလုံးတွေ ပညာရှင်တွေသာသိနိုင်မယ့် ဝေါဟာရတွေကိုလည်း ကျနော် တီးမိခေါက်မိမရှိပါဘူး။ ကျနော် တပုဒ်လုံးဖတ်ကြည့်တယ်။ ပြီးတော့ ကျနော် ဘယ်လောက်နားလည်သလဲကို ကိုယ့်ဘာသာပြန်ဆန်းစစ်ကြည့်တယ်။ ဆန်းစစ်ကြည့်ပြီးတော့ ကျနော် နားလည်သလောက်ကို ပြန်ပြောပြတဲ့သဘောပါပဲ။ ေယဘုယျသဘော ဖြစ်ပျက်နေတာတွေကို အရပ်သားနားလည်အောင် ယေဘုယျပြန်ပြောတဲ့သဘောပါ။ ဘာလို့လဲဆိုတော့ ကျနော်ကိုယ်တိုင်လည်း အဲ့ဒီကိစ္စတွေကို အရပ်သားနားလည်ပဲ လည်တာကြောင့်ပါ။
တခါတလေ တချို့ဆောင်းပါးတွေ သတင်းတွေ(ဘဏ္ဏာရေးကိစ္စ၊ ငွေကြေးကိစ္စ၊ ဘဏ်ကိစ္စလိုဟာတွေ)ကျနော် ဖတ်သာဖတ်လိုက်ပါတယ် နားသာထောင်လိုက်ပါတယ် ကြည့်သာကြည့်လိုက်ပါတယ် ဘာပြောတာမှန်းကို မသိလိုက်ပါ။ ဒါပေမယ့် ကြိုးစားပြီး အချက်အလက်လေးတွေ မှတ်တော့ထားလိုက်ပါတယ်။ နောက်တော့ နောက် တနေရာ နှစ်နေရာမှာ အဲ့ဒါနဲ့ဆက်စပ်တဲ့ အခြားသတင်းတွေတွေ့တဲ့အခါ သြော် ဟိုဟာက ဒါကိုပြောတာကိုးလို့ ပြန်သဘောပေါက်ယူရပါတယ်။
ဒါတောင် အစုံအစုံကို သိသွားနားလည်သွား သဘောပေါက်သွားတာမဟုတ်ပါဘူး။ နောက်ပြီး ပေါက်ပုံပေါက်နည်း နားလည်ပုံလည်နည်းကလည်း အရပ်သားနားလည် လည်သွားတာမျိုးပါ။ အဲ့ဒီ ကျနော် နားလည်လိုက်တဲ့ဟာကို ပြန်စာစီပြီးရေးတော့ အရပ်သားအတွေးအခြေခံကနေရေးတာပါ။ ဒါ့ကြောင့် ကျနော်က ဒီ့လောက်ကြီးကျယ် နက်နဲ့ ရှုပ်ထွေးလှတဲ့ကိစ္စကြီးတွေကို ပေါ့ပေါ့လျှံလျှံပြောသလို ရေးသလိုများဖြစ်နေခဲ့ရင် အဲ့သလိုလေသံပေါက်နေခဲ့ရင် ခွင့်လွှတ်ပါခင်ဗျား။
စာတိုတိုလေးရေးပြီး ဖတ်ရန်အညွှန်းဆိုပြီး ဒါမှမဟုတ် ကိုးကားဆိုပြီး သတင်းလင့်ခ်တွေဘာတွေ မတင်ပေးရတာကလည်း မျက်စေ့နောက်ကြမှာစိုးလို့ပါ။ နောက်ပြီး ကျနော် ပြောနေရေးနေတဲ့ အဲ့ဒီကိစ္စကြီးတွေအကြောင်းကိုလည်း ဘယ်ပညာရှင်ကမှ ဖတ်မှာမဟုတ်ဘဲ ကျနော့်လို သူလို ငါလို အရပ်သားတွေဘဲ ဖတ်ကြမှာထင်လို့ပါခင်ဗျ။
ဟိုမိတ်ဆွေ(အမည်တော့ မပြောတော့ပါ)ပြောသလို ခင်ဗျားဟာက အဘိဓမ္မာကို နွားကျောင်းသားပြော ပြောနေတာဆိုလည်း မှားမယ်တော့မထင်ပါဘူး။ ဘာ့ကြောင့်ဆိုတော့ ကျနော်က နွားကျောင်းရင်း တရားနာရတာမဟုတ်လား။ ဆင်စွယ်ရဲတိုက်ပေါ်ကနေ လေ့လာဆည်းပူးခဲ့ရသူမှ မဟုတ်တာကိုး။
မျိုးမြင့်ချို
ဒီဇင္ဘာ ၁၄၊ ၂ဝ၁၉

0 comments:

Post a Comment