Friday, February 21, 2020

(ယူနီကုဒ်ခြင်း)

0 comments
(ယူနီကုဒ်ခြင်း)
ကျနော် သင်းတို့ဟာသင်းတို့ ယူနီပဲကုဒ်ကုဒ် ကူလီပဲလုပ်လုပ်ငါကတော့ ဇော်ဂျီနဲ့ခရီးသွားနေဦးမှာလို့ လို့ ပြောခဲ့ဖူးပါတယ်။ မှတ်မိသူတွေ မှတ်မိကြလိမ့်ဦးမှာပါ။ ခု ကျနော် ယူနီကုဒ်စနစ်ဖောင့်တွေ ပြောင်းသုံးနေပါပြီ။ သုံးရတာက လွယ်ကူတာမကူအဓိက ဖြစ်တာကြောင့်တော့(ခုထိ) မဟုတ်သေးပါ။ ကျနော့်အတွက် ယူနီကုဒ်စနစ်နဲ့စာရိုက်ရတာ (ခုထိ)ဇော်ဂျီနဲ့ရိုက်သလောက် အဆင်မ‌ပြေသေး လက်မသွက်သေး ပုံကျပန်းကျမရှိသေးပါ။ ဒါပေမဲ့ ကျနော် ကြိုးစားပမ်းစား စာရိုက်လေ့ကျင့်နေပါတယ်။ လက်ကွက်တွေ အသေမှတ်နေပါတယ်။ လက်ဆယ်ချောင်း ရှိသူတွေတောင် မနည်းလုပ်ယူရတာဆိုတော့ ကျနော့်လက်ဆစ်ငါးဆစ် မပြည့်တတ်ပြည့်တတ်နဲ့လူ ပိုလုံ့လစိုက်ရပါတယ်။ သိတ်တော့ မသက်သာပါ။ ဒါပေမဲ့ အားမလျှော့ပါ။ စိတ်ဓာတ်လည်းမကျပါ။ တနေ့မှာ တကယ့်ကို ကျင်ကျင်လည်လည် သက်သက်သာသာနဲ့ ဇော်ဂျီရိုက်သလောက် မြန်မြန်သွက်သွက် အမှားအယွင်းနည်းနည်းနဲ့တော့ ရိုက်နိုင်သွားမှာပဲလို့ ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ်ယုံကြည်ပါတယ်။

ယူနီကုဒ်ပြောင်းသုံးရတာက စနစ်နဲ့အတူလိုက်ပါနိုင်ရေးလည်းပါသလို ကျနော့် အတွေးအရေးတွေ ပြန့်နှံ့ရေးအတွက်ပါ။ ကျနော့်စာတွေကို မကြိုက်သူ ကြိုက်သူတွေနဲ့လည်း အဆက်မပြတ်ချင်လို့ပါ။ နောက်ပြီး ယူနီကုဒ်စနစ်ရှိသွားပြီဆိုတော့ ရှေ့လျှောက်က အတည်ဖြစ်ပြီး တွင်လည်းတွင်ကျယ်သွားတော့မှာဆိုတော့ ကျနော်ချန်နေခဲ့ရင် ကျနော်ကျန်ခဲ့မှာ မကျန်ခဲ့မှာကိုလည်း ထည့်တွက်မိတာပါပါတယ်။ ဇော်ဂျီသုံးနေတဲ့ပရိတ်သတ် ယူနီကုဒ်စံနစ်ထဲကပရိတ်သတ် ၂ ခုကိုလည်း ကျနော်ချိန်ဆပါတယ်။
နောက်တချက်က ကွန်ပြူတာတွေမှာ ဇော်ဂျီ ယူနီကုဒ် ၂ မျိုး မြင်ရအောင်လုပ်ရမခက်ပေမယ့် တယ်လီဖုန်းတွေကျ ပြဿနာရှိတယ်လို့ဆိုပါတယ်။ ဗမာပြည်မှာက အင်တာနက်ကို တယ်လီဖုန်းနဲ့သုံးသူက ပိုများတယ်လို့သိရပြီး ယူနီကုဒ်စနစ်က ပိုတွင်ကျယ်တယ်လို့ဆိုပါတယ်။ ကျနော်က တယ်လီဖုန်းနဲ့ အင်တာနက် သုံးခဲပေမယ့် ကျနော့်မိတ်ဆွေအများစုက တယ်လီဖုန်း သုံးကြတယ်ဆိုပါတယ်။ သုံးရပြုရ သယ်ရယူရလွယ်ကူတာကြေင့် ဖြစ်မယ်ထင်ပါတယ်။
ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်ပါ။ ကျနော် ယူနီကုဒ်စာရိုက်စနစ်ကိုသုံးနေပါပြီ။ ဝင်းဘားမီးစ်တွေ ဇော်ဂျီတွေကျေးဇူးနဲ့ ကျနော့်စာတွေလည်း ယူနီကုဒ်နဲ့ ပြန်သိမ်းဖို့ဆည်းဖို့ အချိန်ယူလုပ်ရဦးမှာပါ။ ကရိကထများမှာမှန်ပေမယ့် လုပ်တော့လုပ်ရမှာပါ။
ပြန်ချုပ်ရရင် ကျနော် ယူနီကုဒ်နဲ့စာရိုက်စနစ်ကို ပြောင်းပါပြီ။ အခားအကြောင်းတွေရှိပေမယ့် အဓိက က မိတ်ဆွေတွေ ရန်သူတွေနဲ့ အဆက်မပြတ်ဖို့ပါ။ အခက်အခဲတွေရှိပါတယ်။ ကျော်နင်းသွားနိုင်ဖို့ လုံ့လစိုက်နေပါတယ်။
ဖေဖော်ဝါရီ ၁၇၊ ၂၀၂၀

0 comments:

Post a Comment