Tuesday, February 4, 2020

(လုပ်နိုင်စွမ်း ပါးလျားလာတဲ့အခါ)

0 comments
(လုပ်နိုင်စွမ်း ပါးလျားလာတဲ့အခါ)
အရင်ကဆို ကျနော်လည်းဖတ်ပြီး သူများလည်းဖတ်ချင်မယ်ထင်တဲ့စာတွေဆို စာမျက်နှာ သုံးလေးဆယ်လောက်အထိကို စာရိုက်ပြီး ပြန်ပြန်တင်ပေးပါတယ်။ ဒီ့အတွက်လည်း ဝန်တာကြီးတယ်လို့ စိတ်ထဲမရှိတဲ့အပြင် ဖတ်ချင်သူတွေဖတ်ကြရတော့ ကျနော်ကပါဝမ်းမြောက်ရပါတယ်။ ခုတော့ မျက်စေ့က နည်းနည်း စကားပြောလာပါတယ်။ ကျနော် ဒဏ်ရာတွေရတော့ ဘယ်ဘက်မျက်စေ့ထဲကို မိုင်းစ အစသေးသေးတေးတွေ ၈ စ ဝင်ပါတယ်။ မျက်ခွံမှာတော့ အတော်များပါတယ်။ မင်္ဂလာဒုံစစ်ဆေးရုံကြီးမှာ နှစ်ကြိမ်ခွဲပြီး အစတွေထုတ်ပါတယ်။ မစင်ပါ ကျန်သေလာက်ကျန်ပါတယ်။ အမြင် ၉ ဆယ်ရာခိုင်နှူန်းလောက် ကွယ်သွားပါတယ်။ နောက် ထောင်ကျတော့ ထောင်ထဲကနေ အပြင်ထုတ်ပြီး တကြိမ်ခွဲပါတယ်။ အဲ့အကြိမ်မှာ Intra Ocular Lens ထည့်ရပါတယ်။ အမြဲတမ်း ကိုက်နေခဲနေတာမရှိတော့ပေမယ့် အမာရွတ်တွေက မြင်လွှာပေါ်ကွယ်ပြီး သိတ်တော့ ထူးခြားခှတာမရှိပါ။ အမေရိကန်ရောက်တော့ စတုတ္ထအကြိမ်ထပ်ခွဲပါတယ်။ အပြင်ကိုမြင်ရတာ နည်းနည်းပို ကြည်လင်သွားပေမယ့် အမြင်ကတော့ တက်မလာပါ။ ဘယ်မျက်လုံးနဲ့ ဘာစာမှဖတ်မရပါ။ အလင်းအမှောင် သိပါတယ်။ မျက်စေ့ရှေ့ လှုပ်လှုပ် လှုပ်လှုပ် လုပ်ပြရင် လှုပ်ပြတာကိုမြင်ပါတယ်။ ဒီအကြိမ်မှာတော့ အမေရိကန်မျက်စေ့ခွဲစိတ်ကုသမှူဆရာဝန်ကြီးနဲ့ မျက်စေ့ပါရဂူကြီးက ပြောပါတယ် တို့ဆီအခုရှိနေတဲ့ နည်းပညာ ကိရိယာ အတတ်ပညာတွေနဲ့တော့ မင်းမက်စေ့ကို ဒီ့ထက်ကောင်းအောင် မလုပ်နိုင်တော့ဘူး၊ နောက်ဆယ်နှစ်လောက်ကြာလို့ ဆေးပညာမှာ နည်းနာအသစ်တွေ ကိရိယာအသစ်တွေ နည်းပညာအသစ်တွေပေါ်လာရင်တော့ မပြောတတ်ဘူးလို့ပြောပါတယ်။ီတော့ ကျနော်က ကျေးဇူးတင်ကြောင်း တလေးတစားပြောပြီး မျက်စေ့တဘက်တည်းနဲ့လည်း တကမ္ဘာလုံးတော့မြင်ရတာပါပဲလို့ ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ်အားတင်းရင်း ရယ်ရယ်မောမောပြန်ပြောခဲ့ပါတယ်။ ဒီတော့ ဆရာဝန်ကြီး ၂ ယောက်က ဒါတော့ဟုတ်ပါတယ် ဒါပေမယ့် အဲ့တဘက် ထပ်ပျက်သွားရင်တော့ မင်းမြင်ရမယ့်ကမ္ဘာက ဘယ်လိုရှိမလဲတော့ အဲ့အချိန်ကျမှ သိရမှာပဲ ဒီတော့ မျက်စေ့ကိုဂရုစိုက်ပါ တတ်နိုင်သမျှ ချွေချွေတာတာသုံးပါ မထိမိမခိုက်မိအောင်နေပါလို့မှာပါတယ်။ ကျနော် သူတို့ပြောတဲ့အထဲမှာ မထိမိမခိုက်မိအောင်တော့ အတတ်နိုင်ဆုံးကြိုးစားနေပါတယ်။ ချွေတော့သိတ်အချွေတာကြီး မလုပ်ပါ။ ခုတော့ ကျနော့်မျက်စေ့က ကျနော့်ကို ချွေတာခိုင်းနေပါပြီ။ အနီးကြည့်ကလည်း ပါဝါ ၄ ရာ ဖြစ်နေသလို အဝေးကလည်း ၂ ရာဖြစ်လာပါတယ်။ ဘိုင်ဖိုကယ်လ်တပ်ရပါတယ်။ တချက်တချက် ၄ ကြိမ်ခွဲပြီး မမြင်တဲ့ဘက်က စူးစူးပြီးနာပါတယ် နည်းနည်းအောင့်ပါတယ်။ ဒါ့ကြောင့် တချို့ဟာတွေ ကျနော် စာရိုက်ပြီးပြန်ပြန်တင်ချင်ပေမယ့် သိတ်မလွယ်တော့ပါ။ ကျနော် ဆောင်းပါးတွေကို ဓာတ်ပုံအနေနဲ့တင်ရင် ဘယ်သူတင်တင် မဖတ်ပါ။ ဖတ်ရအခက်အခဲရှိပါတယ်။ ဒါ့ကြောင့်ပဲ ကျနော် စာရိုက်ပြီးတင်တာပါ။ တချို့ဆောင်းပါးတွေ တပုဒ်လုံး ဘာသာပြန်ပြီး ကျနော်တင်ချင်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် စိတ်သွားတိုင်း မျက်စေ့မပါတော့ အကျဉ်းသဘောလေးချုပ်ပေးပြီး အကျယ်ဖတ်နိုင်ဖို့ လင့်ခ်ပေးရတာပါဗျား။
မျိုးမြင့်ချို
ဇန္နဝါရီ ၂၉၊ ၂ဝ၂ဝ

0 comments:

Post a Comment