Wednesday, June 14, 2017

လူမ်ား (၁) မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ

0 comments
လူမ်ား (၁) က်ေနာ့္ကို ေက်ာင္းေျပးတတ္ေအာင္ ပထမဆံုးဆြယ္သူမွာ ပူစူးျဖစ္ပါသည္။
တေန႔သား သူနွင့္က်ေနာ္ေက်ာင္းအတူလာရင္း ေဟ့ေကာင္ ဒီေန႔ ေက်ာင္းေျပးရေအာင္ဟု ဆိုပါသည္။ က်ေနာ္က ဘာျပန္ေျဖရမွန္းမသိေသးသျဖင့္ ေျပးေတာ့ေျပးၾကည့္ခ်င္တယ္ကြ။ ေအးေလေျပးေလကြာဟု မေရမရာ က်ေနာ္ေျပာလိုက္ပါသည္။ က်ေနာ္ ေက်ာင္းလည္း တခါမွမေျပးဖူးပါ။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ျပည္ေအးကလည္း က်ေနာ္တို႔ေရွ႔နားေလးက ေလွ်ာက္ေနပါသည္။ ေဟ့ေကာင္ ျပည္ေအး ခနခနဆိုေတာ့ ငါနဲ႔ခ်စ္တူးေက်ာင္းေျပးမလို႔ မင္းလိုက္မလားဟုေမးပါသည္။ ျပည္ေအးသည္ တခ်က္ေတြသြားၿပီး ေအးလိုက္မယ္ ဘယ္ကိုေျပးမွာလဲဟုေမးပါသည္။ သာဓုကန္ဘက္ဟု ပူစူးကေျဖၿပီး မင္းမွာ ပိုက္ဆံပါလား၊ ငါ့မွာေတာ့ ၃ က်ပ္ပါတယ္၊ မ်ိဳးျမင့္က တမတ္ဘဲပါတယ္ဟုေျပာေတာ့ ျပည္ေအးက ကြန္ပါဗူးကိုဖြင့္ၾကည့္ၿပီး ၆ က်ပ္ ပါတယ္ဟုေျပာပါသည္။ ဒါဆို အိုေကပဲ လစ္ၾကစို႔ဆိုကာ ေက်ာင္းအဝေရာက္ကာမွ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္ၾကပါသည္။ က်ေနာ္ လန္႔လည္းလန္႔ေနသလို ေက်ာင္းလည္းေျပးၾကည့္ခ်င္ေနပါသည္။ သို႔ေသာ္ သူတို႔ ၂ ေယာက္မွာ တေယာက္က ၃ က်ပ္ တေယာက္က ၆ ေျခာက္က်ပ္ျဖစ္ၿပီး က်ေနာ္ကတမတ္သာပါသျဖင့္ စိတ္ထဲ တမ်ိဳးျဖစ္ပါသည္။ လမ္းဆံုေရာက္ေတာ့ မင္းတို႔ ခနေစာင့္မလား ငါ အိမ္ျပန္ၿပီး ပိုက္ဆံနည္းနည္း ယူလိုက္ဦးမယ္ဆိုေတာ့ ပူစူးက မလိုပါဘူး ခ်စ္တူးရာ ေနာက္တခါၾကမွ မင္း ခံေပါ့ဟုေျပာပါသည္။
ဤသို႔ျဖင့္ ေမွာ္ဘီေထာက္ၾကန္႔ကားဂိတ္တြင္ ေလွာ္ကားဘက္သြားမည့္ ကားမ်ားကိုေစာင့္ေနပါၾကပါသည္။ ပူစူးနွင့္ျပည္ေအးကေတာ့ ဘယ္လိုေနမည္မသိပါ က်ေနာ္ကေတာ့ အေဖအေမ့အသိေတြ အမႀကီး အကိုႀကီးအသိေတြ ျမင္သြားရင္ဒုကၡဘဲဟုေတြးရင္း လြယ္အိပ္ကို ေနာက္ေက်ာဘက္မွေန၍ ုပုဆိုးၾကားထဲ ထည့္ထားပါသည္။ ေမွာ္ဘီေထာက္ၾကန္႔ဂိတ္မႉးကိုဆန္းျမင့္မွာ က်ေနာ့္ကို ဆရာဦးဝင္းျမင့္ညီမွန္းသိပါသည္။ သူ႔သားသမီးေတြသည္ က်ေနာ့္အကိုႀကီး က်ဴရွင္တက္ေနသူမ်ားျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သူမျမင္ေအာင္ ကုကၠိဳပင္ႀကီးအားကြယ္၍ ေလွာ္ကား ကားအလာကိုေစာင့္ေနပါသည္။ ပူစူးက မင္းကလည္း ခတ္တည္တည္ေနစမ္းပါကြာ ဂဏွာမၿငိမ္ရင္ ပိုရိပ္မိကုန္မယ္ လီးလိုဘဲဟု ေငါက္ပါသည္။ ျပည္ေအးကေတာ့ ေအးေဆးပါ။
ေနာက္ေတာ့ ေလွာ္ကားကို ေလွာ္ကားကိုဆိုၿပီး ေဒါ့ဂ်စ္ကားတစင္း ဝင္လာပါသည္။ကားေပၚတက္ၾကပါသည္။ ဤသို႔ျဖင့္ ေလွာ္ကားသာဓုကန္ကို က်ေနာ္တို႔ေရာက္ၾကပါသည္။ ေရကူးၾကပါသည္။
အျပန္လည္းၾကေရာ ကားမရွိသျဖင့္ ေျခလ်င္ေလွ်ာက္ၿပီး ေထာက္ၾကန္႔အထိျပန္ရပါသည္။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ေမွာင္ပါၿပီ။ လမ္းတြင္ ပူစူးက က်ေနာ္မ်က္ေစ့မ်က္နွာ ပ်က္ေနသည္ကိုၾကည့္ၿပီး ေဟ့ေကာင္ခ်စ္တူး လုပ္ရဲရင္ခံရဲရမယ္ကြ။ အရိုက္ခံရလည္း ခံလိုက္ကြာ။ ဒါေပမယ့္ အမွန္အတိုင္းေတာ့ေျပာျပလိုက္ မလိမ္နဲ႔ကြဟုေျပာပါသည္။
အိမ္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္အရိုက္ခံရပါသည္။ သို႔ေသာ္ မလိမ္ခဲ့ပါ။
ခု ပူစူးရွိေသးလား မရွိေတာ့လားလည္း က်ေနာ္မသိေတာ့ပါ။ က်ေနာ္နွင့္ ေနာက္ဆံုးေတြ႔ခ်ိန္က ေမွာ္ဘီ သေႏၶပင္ သံခ်ပ္ကာနွင့္ယႏၱယားတပ္တြင္ လက္ေမာင္း ၂ ဘက္၌ ပအရာခံဗိုလ္ တံဆိပ္ႀကီးနွင့္ျဖစ္ပါသည္။
ပူစူးသည္ က်ေနာ့္အား လုပ္ရဲခံရဲစိတ္နွင့္ မလိမ္တတ္ေအာင္ သင္ၾကားေပးသူျဖစ္ပါသည္။

0 comments:

Post a Comment