(စာေျခာက္ေထာင္းစားသူမ်ား ၃)
ေဆးေပါ့လိပ္ဆိုသည္မွာ တဖြာနွင့္တဖြာၾကား ခနနားနားေပးရ၏။ ဆက္တိုက္ဖြာလွ်င္ ဖင္ေတြပူလာၿပီး ဖြာလိုက္တိုင္း ပါးေစာင္ေတြပူေလာင္ေလာင္ျဖစ္ကာ ရိႉက္လိုက္တိုင္း လည္ေခ်ာင္းထဲစပ္ရွားရွားနိုင္၏။ တေယာက္တည္း တလိပ္ေသာက္ရသည့္အခါ စိတ္တိုင္းၾက နွပ္၍ ရေသာ္လည္း ခုလို တေယာက္တလွည့္ လွည့္ဖြာရသည့္အခါ ျပႆနာရွိ၏။ ကိုယ္ကလည္း အလွည့္ေရာက္တုန္းေလး ငတ္ငတ္နွင့္ ဝဝေလး ဖြာလိုက္ရိႉက္လိုက္ခ်င္၊ ေနာက္လူကလည္း ေစာင့္ေနဆိုေတာ့ သိတ္ဇိမ္ဆြဲေနလို႔မရ။ ျမန္ျမန္ဖြာ မ်ားမ်ားဝင္ေအာင္ရိႉက္ရ၏။
ဖြာၿပီးသည္နွင့္ ပါးစပ္ ေယာင္လို႔ပင္မဟမိေအာင္ ႀကီးစြာေသာသတိ ကပ္ထားရ၏။ မီးခိုးေလးတမွ်င္ပင္ အလဟသအျဖစ္ခံလို႔မရ။ တခါ ရိႉက္ထားတုန္းေလး အဆုတ္ထဲ အေငြ႔ၾကာၾကာေနရန္ ခ်က္ျခင္းျပန္မထုတ္ပဲ စုပ္ေငြ႔ကို နိုင္သမွ်ေအာင့္ထားရ၏။ ဒါမွ ရွိသမွ် နစ္ကိုတင္း အဆုတ္ထဲက်န္ခဲ့မည္မဟုတ္လား။ ျပန္ထုတ္လိုက္သည့္ မႈတ္ေငြ႔တြင္ နစ္ကိုတင္း ျပန္အပါ မ်ားမသြားေရး အေလးထားရ၏။ ဤကား အလွည့္ၾကေဆးလိပ္ေသာက္ဖူးသူတိုင္း ႀကံဳရၿမဲဓမၼတာပင္။
ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္း ပေရာဆက္မွာ ေဆးလိပ္ဖင္စီခံကို အေလာေတာ္အေနအထား နႈပ္ခမ္းတြင္ေတ့ၿပီး ပါးစပ္ထဲလိုသေလာက္ဖြာယူ၊ ၿပီးမွ ရိႉက္သြင္း၊ ၿပီးေတာ့ျပန္ထုတ္၊ ဒါပဲျဖစ္၏။ ဤမွာပင္လွ်င္ တခ်ိဳ႔က နည္းနည္းျခင္းဖြာ ျဖည္းျဖည္းျခင္းရိႉက္ တေငြ႔ေငြ႔ျပန္ထုတ္၏။ ဖြာသည့္အခါ ပါးပင္မေဖါင္းလိုက္။ တခ်ိဳ႔က ပါးစပ္အျပည့္ဖြာ၊ အေငြ႔တဝက္ေက်ာ္ေလာက္ အျပင္ထုတ္၊ ၿပီးမွလက္က်န္ရိႉက္သြင္း၊ မေႏွးမျမန္ျပန္ထုတ္။ တခ်ိဳ႔က ပါးေစာင္ေဖာင္းသည္အထိဖြာ၊ ရႉးကနဲအကုန္ရိႉက္သြင္း၊ အေငြ႔တန္းႀကီးျဖစ္သည္အထိ ဟူးကနဲမႈတ္ထုတ္ စသည္ျဖင့္ ကြဲျပားတတ္၏။ သို႔ေသာ္ နႈပ္ခမ္းေတ့တာ ဖြာတာ ရိႉက္တာ ျပန္မႈတ္ထုတ္တာ စသည့္ပေရာဆက္ကား အတူတူပင္။
မီးညွိၿပီးၿပီးျခင္း “တပည့္ေတာ္ကပၸိၿပီးၿပီဖ်ာ့”ဟု သခင္လူငယ္ ေသာက္ေတာ္ဦးတင္သည့္ေဆးလိပ္အား ေသာက္ဦးေသာက္ဖ်ားလိုင္စင္ရ ဦးဇင္း၏ေသာက္ပံုကား ထူးျခား၏။ ေဆးလိပ္အဖ်ားဘက္ကို လက္ဖဝါးခြက္ထဲထား၊ ဖင္စီခံကို လက္မနွင့္လက္ညွိဳးၾကားညွပ္၊ လက္ခံုကို နႈပ္ခမ္းဘက္ကပ္၍ ရႉးကနဲသံရွည္ႀကီးဆြဲကာ အသားကုန္ အဆုပ္ျပည့္ရိႉက္သြင္း၏။ လက္မလက္ညွိဳး ဖင္စီခံနွင့္နႈပ္ခမ္းၾကား ေလဝင္ရန္ နည္းနည္းေလး အဟထားပံုရ၏။ ေဆးလိပ္မီးခိုးေငြ႔ခ်ည္း အဆုပ္ထဲ တိုက္ရိုက္ဝင္သည္မဟုတ္ပဲ ေလပါနည္းနည္းနည္းနည္းပါသြားပံုေပၚ၏။ မီးခိုးေငြ႔ခ်ည္းပဲ ဤမွ်အလံုးလိုက္အခဲလိုက္ႀကီး ရိႉက္သြင္းနိုင္ဖို႔ အေတာ္ခဲယဥ္းမည္ထင္၏။ သူ႔ တလွည့္စာ ၃ ရိႉက္သည္ သူမ်ား ၂ လွည့္စာ ၆ ဖြာနွင့္ညီမည္ထင္၏။
ထိုနည္းနွင့္ ဦးဇင္းအလွည့္ၿပီးသည့္အခါ ေဆးလိပ္ဖ်ားတြင္ ျပာအေတာင့္လိုက္က်န္၏။
ဖင္လည္း ပူထြက္သြား၏။ ေဆးလိပ္လည္း အေတာ္ က်ိဳးသြား၏။ မီးလည္း မညီမညာ ျဖစ္ကုန္၏။ သူ႔ေနာက္ေသာက္ရမည့္သူက ေတာ္ေတာ္နွင့္ေသာက္မရ၊ မီးညီေအာင္ တံေတြးဆြတ္ရ၏၊ ဖင္ေအးေအာင္ အစီခံမႈတ္ရ၏။ ခနေစာင့္ၿပီးမ် သံုးဖြာ ဖြာ၊ ၃ ရိႉက္ ရိႉက္ကာ ေနာက္တေယာက္ကို လက္ဆင့္ကမ္းရ၏။ ၾကာေတာ့ ဘယ္သူမွ ဦးဇင္းေနာက္ အလွည့္ၾကသူ မျဖစ္ခ်င္ၾက။ ဖဲစကားနွင့္ေျပာရလွ်င္ ဦးဇင္းေအာက္အိမ္မျဖစ္ခ်င္ၾက။ သို႔ေသာ္ မျဖစ္လို႔မရ။ သူ႔ကို လက္ထိပ္အိမ္ေနရာပဲ အစဥ္ထားရ၏။ မထားလွ်င္ မ်က္နွာညိဳခ်င္၏။ ေဆာင့္ေဆာင့္ေအာင့္ေအာင့္လည္း လုပ္တတ္၏။ တခါတေလ ဘယ္သူ႔မွ စကားမေျပာပဲ မ်က္နွာပုတ္ႀကီးနွင့္ ဘဝနာပြားသလို အဖက္မတန္သလို တေနကုန္လုပ္ေန၏။ လူေလး ၄ ေယာက္ေနသည့္အခန္းထဲ တေယာက္ အဲ့သလိုျဖစ္ေနၿပီဆို က်န္သူေတြအေနရခက္၏။ လူဆိုလွ်င္ေတာ္ေသး၊ ခုက ဘုန္းႀကီး။ ဘုန္းႀကီးမွ လက္နက္ကိုင္ေတာ္လွန္ေရးၿခံစည္းနား ျဖတ္ေလွ်ာက္ခဲ့ဖူးသူဆိုေတာ့ ပိုဆိုး၏။
ထိုသို႔ျဖစ္ၿပီး လျပည့္လကြယ္ညမ်ား ေဘးအခန္းေတြက တရားေတာင္းၿပီဆို ဘယ္ဇာတ္ေတာ္တို႔ ဘယ္နိပတ္ေတာ္တို႔ကဆိုကာ “စားဦးစားဖ်ား ဘုရားတင္သျဖင့္ ရဟန္းကိုလႉသျဖင့္ မေသခင္ ဥစၥေပါရုပ္ေခ်ာျဖစ္၊ ေသၿပီးေနာက္ နတ္ေတြဘာေတြျဖစ္ေၾကာင္း အဲ့သလို မလုပ္သျဖင့္ ရွင္ေနတုန္းလည္းဆင္းရဲ ေသေတာ့လည္းၿပိတၱာျဖစ္”စသည့္တရားမ်ိဳး ေဟာတတ္၏။
ဦးဇင္း အဲ့ဒါမ်ိဳးေတြေဟာလွ်င္ သခင္လူငယ္က “ခ်ီးေတာင္ သူမ်ားေဆးၿပီးသားဂန္ဖလားထဲမွာ ျပာအသစ္ခင္းၿပီး အရင္ဆံုးပါေသးတာပဲဟာ” ဟု ေရခ်ိဳးဆင္းရင္း မဲ့ကာရြဲ႔ကာအတင္းေျပာ၏။ က်ေနာ္က “အခြင့္ထူးခံတဲ့အက်င့္ပါေနတာဗ်၊ လူက သီလ သမာဓိ ပညာ သိကၡာ အစအစ အရာရာသာလည္း သူတို႔က ရွိခိုးကန္ေတာ့ခံဘဝဆိုေတာ့ ဒီေလာက္ေတာ့ရွိမွာပဲ”ဆိုကာ မီးေလာင္ရာေလပင့္၏။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးလည္း ဦးဇင္း ဒါမ်ိဳးေတြေျပာလာလွ်င္ သိတ္မႀကိဳက္၊ မမွန္မွန္းလည္းသိ၏။ သို႔ေသာ္ မွန္ပါ့ဖ်ာ့ မွန္ပါ့ဖ်ာ့ လုပ္၏။
ယင္းသို႔လုပ္ရသည္မွာလည္း သူ႔အေၾကာင္းနွင့္သူျဖစ္၏။ သူ ဦးဇင္းကို သြားကလန္မိလွ်င္ သူတို႔လုပ္ေနသည့္ “ကြန္ျမဴနစ္ဆန္႔က်င္ေရးနွင့္ ေထရဝါဒသာအမွန္”ကိစၥအတြက္ အျပန္အလွန္ေထာက္ခံမည့္သူ အတိုင္အေဖါက္လုပ္ရမည့္သူ မရွိေတာ့။ သည္ေတာ့ ဦးဇင္းေျပာသမွ် မွန္မွန္ မမွန္မွန္ မွန္ပါ့ဘုရားရ၏။ ဦးဇင္းကလည္း ထိုအေၾကာကိုေနာေၾက၏။ ထို႔ေၾကာင့္ စကားဆံုးတိုင္း “ဟုတ္တယ္မွတ္လား ဒကာ”ဟု ေထာက္ခံမဲေတာင္း ဆြယ္ေမး ေမး၏။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးကလည္း တင္ပါ့ဖ်ာ့၏။ တေယာက္အညွာ တေယာက္ကိုင္ကာ တေယာက္အၿမီးနွင့္ တေယာက္ခ်ည္ထားၾကသည့္သေဘာမ်ိဳးပင္။
သို႔ေသာ္ ဦးဇင္းကိုကား ေနာက္ဆံုးထားဖို႔မေျပာနွင့္ အလယ္ထိုင္ပင္ထား၍မျဖစ္။ သည္ေတာ့ ေအာင့္သီးေအာင့္သက္နွင့္ပဲ က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္ အလွည့္ၾက ဦးဇင္းေအာက္အိမ္လုပ္ၾကရ၏။ အဲ့သလိုလုပ္ရတာကို ဦးဇင္းသိမွာလည္း စိုးရေသးေတာ့ ေဆးလိပ္ လွည့္ေတာ့မည္ ဆိုလွ်င္ အခ်င္းခ်င္းသူမျမင္ေအာင္ မ်က္ရိပ္မ်က္ကဲျပကာ ေနရာယူၾကရ၏။ ဒုကၡကား မေသးလွ။ သို႔ေသာ္ ဖိနပ္ၾကား ခဲ ခနညပ္သလို ေအာင့္သီးေအာင့္သက္နွင့္ ေအာက္အိမ္လူလွည့္ရင္း ေဆးလိပ္ အပတ္ေပါင္းမ်ားစြာ လည္ခဲ့ၾကသည္ကား အမွန္ပင္။
(ဆက္ပါဦးမယ္) စက္တင္ဘာ ၂၃၊ ၂ဝ၁၅
ေဆးေပါ့လိပ္ဆိုသည္မွာ တဖြာနွင့္တဖြာၾကား ခနနားနားေပးရ၏။ ဆက္တိုက္ဖြာလွ်င္ ဖင္ေတြပူလာၿပီး ဖြာလိုက္တိုင္း ပါးေစာင္ေတြပူေလာင္ေလာင္ျဖစ္ကာ ရိႉက္လိုက္တိုင္း လည္ေခ်ာင္းထဲစပ္ရွားရွားနိုင္၏။ တေယာက္တည္း တလိပ္ေသာက္ရသည့္အခါ စိတ္တိုင္းၾက နွပ္၍ ရေသာ္လည္း ခုလို တေယာက္တလွည့္ လွည့္ဖြာရသည့္အခါ ျပႆနာရွိ၏။ ကိုယ္ကလည္း အလွည့္ေရာက္တုန္းေလး ငတ္ငတ္နွင့္ ဝဝေလး ဖြာလိုက္ရိႉက္လိုက္ခ်င္၊ ေနာက္လူကလည္း ေစာင့္ေနဆိုေတာ့ သိတ္ဇိမ္ဆြဲေနလို႔မရ။ ျမန္ျမန္ဖြာ မ်ားမ်ားဝင္ေအာင္ရိႉက္ရ၏။
ဖြာၿပီးသည္နွင့္ ပါးစပ္ ေယာင္လို႔ပင္မဟမိေအာင္ ႀကီးစြာေသာသတိ ကပ္ထားရ၏။ မီးခိုးေလးတမွ်င္ပင္ အလဟသအျဖစ္ခံလို႔မရ။ တခါ ရိႉက္ထားတုန္းေလး အဆုတ္ထဲ အေငြ႔ၾကာၾကာေနရန္ ခ်က္ျခင္းျပန္မထုတ္ပဲ စုပ္ေငြ႔ကို နိုင္သမွ်ေအာင့္ထားရ၏။ ဒါမွ ရွိသမွ် နစ္ကိုတင္း အဆုတ္ထဲက်န္ခဲ့မည္မဟုတ္လား။ ျပန္ထုတ္လိုက္သည့္ မႈတ္ေငြ႔တြင္ နစ္ကိုတင္း ျပန္အပါ မ်ားမသြားေရး အေလးထားရ၏။ ဤကား အလွည့္ၾကေဆးလိပ္ေသာက္ဖူးသူတိုင္း ႀကံဳရၿမဲဓမၼတာပင္။
ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္း ပေရာဆက္မွာ ေဆးလိပ္ဖင္စီခံကို အေလာေတာ္အေနအထား နႈပ္ခမ္းတြင္ေတ့ၿပီး ပါးစပ္ထဲလိုသေလာက္ဖြာယူ၊ ၿပီးမွ ရိႉက္သြင္း၊ ၿပီးေတာ့ျပန္ထုတ္၊ ဒါပဲျဖစ္၏။ ဤမွာပင္လွ်င္ တခ်ိဳ႔က နည္းနည္းျခင္းဖြာ ျဖည္းျဖည္းျခင္းရိႉက္ တေငြ႔ေငြ႔ျပန္ထုတ္၏။ ဖြာသည့္အခါ ပါးပင္မေဖါင္းလိုက္။ တခ်ိဳ႔က ပါးစပ္အျပည့္ဖြာ၊ အေငြ႔တဝက္ေက်ာ္ေလာက္ အျပင္ထုတ္၊ ၿပီးမွလက္က်န္ရိႉက္သြင္း၊ မေႏွးမျမန္ျပန္ထုတ္။ တခ်ိဳ႔က ပါးေစာင္ေဖာင္းသည္အထိဖြာ၊ ရႉးကနဲအကုန္ရိႉက္သြင္း၊ အေငြ႔တန္းႀကီးျဖစ္သည္အထိ ဟူးကနဲမႈတ္ထုတ္ စသည္ျဖင့္ ကြဲျပားတတ္၏။ သို႔ေသာ္ နႈပ္ခမ္းေတ့တာ ဖြာတာ ရိႉက္တာ ျပန္မႈတ္ထုတ္တာ စသည့္ပေရာဆက္ကား အတူတူပင္။
မီးညွိၿပီးၿပီးျခင္း “တပည့္ေတာ္ကပၸိၿပီးၿပီဖ်ာ့”ဟု သခင္လူငယ္ ေသာက္ေတာ္ဦးတင္သည့္ေဆးလိပ္အား ေသာက္ဦးေသာက္ဖ်ားလိုင္စင္ရ ဦးဇင္း၏ေသာက္ပံုကား ထူးျခား၏။ ေဆးလိပ္အဖ်ားဘက္ကို လက္ဖဝါးခြက္ထဲထား၊ ဖင္စီခံကို လက္မနွင့္လက္ညွိဳးၾကားညွပ္၊ လက္ခံုကို နႈပ္ခမ္းဘက္ကပ္၍ ရႉးကနဲသံရွည္ႀကီးဆြဲကာ အသားကုန္ အဆုပ္ျပည့္ရိႉက္သြင္း၏။ လက္မလက္ညွိဳး ဖင္စီခံနွင့္နႈပ္ခမ္းၾကား ေလဝင္ရန္ နည္းနည္းေလး အဟထားပံုရ၏။ ေဆးလိပ္မီးခိုးေငြ႔ခ်ည္း အဆုပ္ထဲ တိုက္ရိုက္ဝင္သည္မဟုတ္ပဲ ေလပါနည္းနည္းနည္းနည္းပါသြားပံုေပၚ၏။ မီးခိုးေငြ႔ခ်ည္းပဲ ဤမွ်အလံုးလိုက္အခဲလိုက္ႀကီး ရိႉက္သြင္းနိုင္ဖို႔ အေတာ္ခဲယဥ္းမည္ထင္၏။ သူ႔ တလွည့္စာ ၃ ရိႉက္သည္ သူမ်ား ၂ လွည့္စာ ၆ ဖြာနွင့္ညီမည္ထင္၏။
ထိုနည္းနွင့္ ဦးဇင္းအလွည့္ၿပီးသည့္အခါ ေဆးလိပ္ဖ်ားတြင္ ျပာအေတာင့္လိုက္က်န္၏။
ဖင္လည္း ပူထြက္သြား၏။ ေဆးလိပ္လည္း အေတာ္ က်ိဳးသြား၏။ မီးလည္း မညီမညာ ျဖစ္ကုန္၏။ သူ႔ေနာက္ေသာက္ရမည့္သူက ေတာ္ေတာ္နွင့္ေသာက္မရ၊ မီးညီေအာင္ တံေတြးဆြတ္ရ၏၊ ဖင္ေအးေအာင္ အစီခံမႈတ္ရ၏။ ခနေစာင့္ၿပီးမ် သံုးဖြာ ဖြာ၊ ၃ ရိႉက္ ရိႉက္ကာ ေနာက္တေယာက္ကို လက္ဆင့္ကမ္းရ၏။ ၾကာေတာ့ ဘယ္သူမွ ဦးဇင္းေနာက္ အလွည့္ၾကသူ မျဖစ္ခ်င္ၾက။ ဖဲစကားနွင့္ေျပာရလွ်င္ ဦးဇင္းေအာက္အိမ္မျဖစ္ခ်င္ၾက။ သို႔ေသာ္ မျဖစ္လို႔မရ။ သူ႔ကို လက္ထိပ္အိမ္ေနရာပဲ အစဥ္ထားရ၏။ မထားလွ်င္ မ်က္နွာညိဳခ်င္၏။ ေဆာင့္ေဆာင့္ေအာင့္ေအာင့္လည္း လုပ္တတ္၏။ တခါတေလ ဘယ္သူ႔မွ စကားမေျပာပဲ မ်က္နွာပုတ္ႀကီးနွင့္ ဘဝနာပြားသလို အဖက္မတန္သလို တေနကုန္လုပ္ေန၏။ လူေလး ၄ ေယာက္ေနသည့္အခန္းထဲ တေယာက္ အဲ့သလိုျဖစ္ေနၿပီဆို က်န္သူေတြအေနရခက္၏။ လူဆိုလွ်င္ေတာ္ေသး၊ ခုက ဘုန္းႀကီး။ ဘုန္းႀကီးမွ လက္နက္ကိုင္ေတာ္လွန္ေရးၿခံစည္းနား ျဖတ္ေလွ်ာက္ခဲ့ဖူးသူဆိုေတာ့ ပိုဆိုး၏။
ထိုသို႔ျဖစ္ၿပီး လျပည့္လကြယ္ညမ်ား ေဘးအခန္းေတြက တရားေတာင္းၿပီဆို ဘယ္ဇာတ္ေတာ္တို႔ ဘယ္နိပတ္ေတာ္တို႔ကဆိုကာ “စားဦးစားဖ်ား ဘုရားတင္သျဖင့္ ရဟန္းကိုလႉသျဖင့္ မေသခင္ ဥစၥေပါရုပ္ေခ်ာျဖစ္၊ ေသၿပီးေနာက္ နတ္ေတြဘာေတြျဖစ္ေၾကာင္း အဲ့သလို မလုပ္သျဖင့္ ရွင္ေနတုန္းလည္းဆင္းရဲ ေသေတာ့လည္းၿပိတၱာျဖစ္”စသည့္တရားမ်ိဳး ေဟာတတ္၏။
ဦးဇင္း အဲ့ဒါမ်ိဳးေတြေဟာလွ်င္ သခင္လူငယ္က “ခ်ီးေတာင္ သူမ်ားေဆးၿပီးသားဂန္ဖလားထဲမွာ ျပာအသစ္ခင္းၿပီး အရင္ဆံုးပါေသးတာပဲဟာ” ဟု ေရခ်ိဳးဆင္းရင္း မဲ့ကာရြဲ႔ကာအတင္းေျပာ၏။ က်ေနာ္က “အခြင့္ထူးခံတဲ့အက်င့္ပါေနတာဗ်၊ လူက သီလ သမာဓိ ပညာ သိကၡာ အစအစ အရာရာသာလည္း သူတို႔က ရွိခိုးကန္ေတာ့ခံဘဝဆိုေတာ့ ဒီေလာက္ေတာ့ရွိမွာပဲ”ဆိုကာ မီးေလာင္ရာေလပင့္၏။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးလည္း ဦးဇင္း ဒါမ်ိဳးေတြေျပာလာလွ်င္ သိတ္မႀကိဳက္၊ မမွန္မွန္းလည္းသိ၏။ သို႔ေသာ္ မွန္ပါ့ဖ်ာ့ မွန္ပါ့ဖ်ာ့ လုပ္၏။
ယင္းသို႔လုပ္ရသည္မွာလည္း သူ႔အေၾကာင္းနွင့္သူျဖစ္၏။ သူ ဦးဇင္းကို သြားကလန္မိလွ်င္ သူတို႔လုပ္ေနသည့္ “ကြန္ျမဴနစ္ဆန္႔က်င္ေရးနွင့္ ေထရဝါဒသာအမွန္”ကိစၥအတြက္ အျပန္အလွန္ေထာက္ခံမည့္သူ အတိုင္အေဖါက္လုပ္ရမည့္သူ မရွိေတာ့။ သည္ေတာ့ ဦးဇင္းေျပာသမွ် မွန္မွန္ မမွန္မွန္ မွန္ပါ့ဘုရားရ၏။ ဦးဇင္းကလည္း ထိုအေၾကာကိုေနာေၾက၏။ ထို႔ေၾကာင့္ စကားဆံုးတိုင္း “ဟုတ္တယ္မွတ္လား ဒကာ”ဟု ေထာက္ခံမဲေတာင္း ဆြယ္ေမး ေမး၏။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးကလည္း တင္ပါ့ဖ်ာ့၏။ တေယာက္အညွာ တေယာက္ကိုင္ကာ တေယာက္အၿမီးနွင့္ တေယာက္ခ်ည္ထားၾကသည့္သေဘာမ်ိဳးပင္။
သို႔ေသာ္ ဦးဇင္းကိုကား ေနာက္ဆံုးထားဖို႔မေျပာနွင့္ အလယ္ထိုင္ပင္ထား၍မျဖစ္။ သည္ေတာ့ ေအာင့္သီးေအာင့္သက္နွင့္ပဲ က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္ အလွည့္ၾက ဦးဇင္းေအာက္အိမ္လုပ္ၾကရ၏။ အဲ့သလိုလုပ္ရတာကို ဦးဇင္းသိမွာလည္း စိုးရေသးေတာ့ ေဆးလိပ္ လွည့္ေတာ့မည္ ဆိုလွ်င္ အခ်င္းခ်င္းသူမျမင္ေအာင္ မ်က္ရိပ္မ်က္ကဲျပကာ ေနရာယူၾကရ၏။ ဒုကၡကား မေသးလွ။ သို႔ေသာ္ ဖိနပ္ၾကား ခဲ ခနညပ္သလို ေအာင့္သီးေအာင့္သက္နွင့္ ေအာက္အိမ္လူလွည့္ရင္း ေဆးလိပ္ အပတ္ေပါင္းမ်ားစြာ လည္ခဲ့ၾကသည္ကား အမွန္ပင္။
(ဆက္ပါဦးမယ္) စက္တင္ဘာ ၂၃၊ ၂ဝ၁၅
0 comments:
Post a Comment