Tuesday, July 18, 2017

မယံုရမေနနိုင္(မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ)

0 comments
က်ေနာ္တို႔သည္ မိမိေတာင္းဆိုမႈ အလိုဆႏၵ သေဘာတူညီမႈ ဘာတခုမွမပါဘဲ လူလာျဖစ္ၾကရပါသည္။

ငယ္နုစဥ္က မိဘတို႔ဘက္မွ ဝတၱရားရွိသည့္အတိုင္း ဖဝါးလက္နွစ္လံုး ပခံုးလက္နွစ္သစ္ေတြနွင့္ လူမျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးၾကသည္မွာ ခ်စ္တာလည္းပါသလို ေမတၱာလည္းပါသလို ငါတို႔အသက္ႀကီးရင္ဆိုသည့္ ေမ်ွာ္လင့္အားကိုးလိုစိတ္လည္းပါပါသည္။

က်ေနာ္တို႔လူလားေျမာက္သည့္အခါ ကိုယ့္ဘဝကိုယ္ ရုန္းရပါေတာ့သည္။ သူေဌးသားသမီးေတြကေတာ့ တမ်ိဴးျဖစ္ပါမည္။ က်ေနာ္တို႔ကား ဘဝကိုယ္စီကို ေလာကထဲပစ္ခ်ရင္း နစ္မြန္းမေသေအာင္ အားကုန္ထုတ္ကာ ကူးခပ္ရပါသည္။

ထိုုအခါ အေတြးဝင္ပါသည္။ လူ႔ဘဝသည္ ဆင္းရဲလား ခ်မ္းသာလားဟူ၍။ ၃၁ ဘံု ယံုသူမ်ားကေတာ့ ဝိမုတၱိေခၚ သံသရာမွလြတ္ေျမာက္ေရးအတြက္ လူ႔ဘဝသည္ တံတားျဖစ္သည္ဟုေျပာၾကပါသည္။ 

သူတို႔လည္း သူတို႔ေရွ႔က သူမ်ားေတြေျပာတာကို သံေယာင္လိုက္ေလ်ွာက္ေျပာေနၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။ သူတို႔လည္း ဘာမွသိၾကသည္မဟုတ္ပါ။ အဲ့ဒါေတြ ဘယ္လို သက္ေသျပနိုင္မလဲဟုေမးလ်င္ ဘုရားေဟာထဲပါသည္ က်မ္းစာေတြထဲပါသည္ဟုေျဖပါသည္။ 

ဘုရားေဟာေတြက်မ္းစာေတြထဲဟာေတြအမွန္လို႔ ခင္ဗ်ားဘာလို႔ ယံုတာတုန္းဟုေမးလ်င္ ဘုရားေဟာမို႔လို႔ က်မ္းစာေတြမို႔လို႔ျပန္ေျဖပါသည္။

လူဆိုသည္မွာ တခုခုကိုယံုေနရမွ ေနသာထိုင္သာရွိပါသည္။ ဘာသာတခုခုကို ဘုရားတပါးပါးကို ကိုးကြယ္ေနရမွ ေနေပ်ာ္ပံုေပၚပါသည္။ ငရဲတို႔ဘာတို႔ကိုလည္းေၾကာက္ေနရမွ နတ္ျပည္တို႔ ထာဝရအသက္တာတို႔ ဂ်ႏၷတ္သ္သုခဘံုတို႔ ေနာက္ဘဝတို႔ ေရွ႔ဘဝတို႔ရွိသည္ဟုယံုၾကည္ေနၾကရမွ ေပ်ာ္ပံုေပၚပါသည္။ က်ေနာ္ကလည္း အဲ့ဒါေတြဘာတခုကိုမွမယံုပါ။

အဲ့ဒါေတြကို မယံုျခင္းကိုကလည္း ယံုၾကည္ျခင္းတခုျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ က်ေနာ္လည္း မယံုရမေနနိုင္သူျဖစ္ပါသည္။ က်ေနာ္လည္း လူလာျဖစ္ေနရပါသည္။
မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ၊ ဇြန္ ၁၆၊ ၂ဝ၁၇

0 comments:

Post a Comment