Tuesday, April 8, 2014

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ(မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ)

1 comments
က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵ (မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ)
က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
ခြင့္ျပဳမိန္႔မေတာင္းဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
ႀကိဳတင္မေၾကညာဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
လက္ကမ္းေၾကာ္ျငာမေဝဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းက ဆႏၵျပတာ
လက္ကိုင္စပီကာမပါဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
တီရွပ္ေရာင္တူမဝတ္ဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
မီဒီယာေတြမလာဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
ပရိုပိုဆယ္လ္မပါဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
အေမရိကန္ေဒၚလာေတြမပါဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
နိုင္ငံျခားျပန္ေတြမပါဘူး

က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းကဆႏၵျပတာ
က်ေနာ္တို႔ေခတ္ရဲ့
မျဖစ္ခ်င္တာနဲ႔
ျဖစ္ခ်င္တာကိုျပတာပဲ

ရရင္ရ မရရင္ ခ်ေရာ
ရရ မရရ ခ်ေရာ ပါတယ္

က်ေနာ္တို႔က
က်ေနာ္တို႔ေခတ္ရဲ့ဆႏၵျပသမားေတြကိုး

က်ေနာ္တို႔မွ ဆႏၵမေဖာ္ထုတ္တတ္တာ
အပစ္ခံရ
အသတ္ခံရ
အဖမ္းခံရ ေထာင္နွစ္ရွည္ၾက ၾကတာ
နည္းေတာင္နည္းေသး

1 comments:

Post a Comment