Thursday, March 13, 2014

၂ဝ၁၄ မတ္ခ်္ ဒုတိယပတ္ထဲေရးျဖစ္တဲ့ တိုနန္႔နန္႔ေလးေတြ (မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ)

0 comments
၂ဝ၁၄ မတ္ခ်္ ဒုတိယပတ္ထဲေရးျဖစ္တဲ့တိုနန္႔နန္႔ေလးေတြ (မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ)
ဒီတခါ ေမာင္မ်ိဳးခ်စ္နွင့္မယ္သာကီ တို႔ ေၾကာင္းတူသံကြဲ ခြဲေလွာ္ဖို႔ႀကံရြယ္ေလသလား မေျပာတတ္။ ဟိုေန႔ကေရးတဲ့ က်ေနာ့္စေတးတပ္စ္ ဖတ္အၿပီး မက္ေဆ့ဂ်္ကိုယ္စီ ပို႔လာ၏။ ေမာင္မ်ိဳးခ်စ္က “ခင္ဗ်ားတို႔ ဒီေလာက္အမုန္းခံ အဆဲအဆိုခံၿပီးေျပာေနလည္း အပိုပဲဗ်၊ ခင္ဗ်ားေျပာတာေတြလည္း လူေတြမႀကိဳက္ၾကဘူးဗ်၊ ဖတ္ၿပီးလည္း လူေတြကအခ်ိဳးျပင္မွာမဟုတ္ဘူး၊ မျပင္တဲ့အျပင္ ပိုေတာင္ ဆိုးဦးမွာ၊ ခင္ဗ်ားတို႔ အမုန္းခံရ အဆဲခံရသာအဖတ္တင္မွာ၊ တိုင္းျပည္က ဘာမွ ထူးမလာဘူး၊ ကိုယ့္ထမင္းကိုယ္ရွာစားၿပီး အေမရိကားမွာ ေအးေဆးေနစမ္းပါဗ်ာ”ဟုဆိုကာ မယ္သာကီက “ရွင့္မလဲ တေန႔တေန႔ ေရးလိုက္ေျပာလိုက္ရတာ၊ နားခ်ိန္စားခ်ိန္ေလးမွ ရွိရဲ့လား၊ နဂိုကမွ လူကဒုကၡိတ၊ ဒီၾကားထဲ ဒါေတြေျပာေနေရးေနေတာ့ အဆဲခံရၿပီး စိတ္ပါဒုကၡခံရတာေပါ့၊ စိတၱဒုကၡ ကာယဒုကၡနွစ္ထပ္ကြမ္းနဲ႔ ၾကာရင္ အသက္တိုမွာ မစိုးဘူးလား၊ လူ႔ဘဝ ခနေလးေနရတာ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ ေအးရာေအးေၾကာင္းသာေန၊ ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အေကာင္းခ်ည္းမွတ္ရင္လည္းမွတ္ ဒါမွမဟုတ္ သေဗၺသတၱာကံမၼသကာလို႔သာမွတ္ၿပီးေနပါလား”လို႔ဆိုပါတယ္။

ေမာင္မ်ိဳးခ်စ္ေရ တကူးတကန္႔အမုန္းခံၿပီး အဆဲအဆိုခံၿပီးေျပာေနတာမဟုတ္ရေၾကာင္း အရင္ေျပာပါရေစ။ ေျပာခ်င္စိတ္ ေစ့ေဆာ္မႈေၾကာင့္ ေျပာတာပါ။ ဆဲတာမုန္းတာက ဆဲသူမုန္းသူအလုပ္ပါ။ ေျပာတာက က်ေနာ့္အလုပ္ပါ။ ဆဲသူမုန္းသူ ဆဲခ်င္ၾကမုန္းခ်င္ၾကရွာမွာပါ။ က်ေနာ္လည္း ေျပာခ်င္ရွာသူပါ။ ဘဝတူေတြမို႔ ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္။ ခံစားမႈတူသူေတြမို႔ နားလည္ယူလို႔ရပါတယ္။ ဆန္႔က်င္ဘက္မွာ သြားတူသူေတြမို႔ မိတ္ေဆြလိုေတာ့ဘယ္ဆက္ဆံၾကပါ့မလဲ။ က်ေနာ္ေျပာတာေတြ လူတိုင္းႀကိဳက္မယ္လို႔ ခင္ဗ်ားက ဘာလို႔ေတြးမိရ ျပန္တာတုန္း က်ေနာ္ေတာင္ တခါမွ အဲ့သလိုမေတြးမိပါ။ ဖတ္ၿပီး ပိုေတာင္ဆိုးသြားမယ္ဆိုလည္း ဆိုးၾကပါေစ။ က်ေနာ္က ေလာကနီတိေတြ ဆံုးမစာေတြေရးေနတာမွမဟုတ္ပဲကိုး။ ဆိုးရင္ အဆိုးဒဏ္ခံနိုင္ရည္ရွိဖို႔ပါပဲ။ ဆိုးတဲ့ဒဏ္ဆိုတာ ဘက္တဘက္တည္းခံရတာမဟုတ္ပါ။ ဆိုးသူ/အဆိုးခံရသူ အရိုးမပါတဲ့အသြားနွစ္ဘက္ဓါးကို ခါးလည္ကကိုင္ခုတ္သလိုကို သူျပတ္ကိုယ္ျပတ္ ျပတ္ၾကရွၾကရတာမ်ိဳးပါ။ အခ်ိဳးျပင္တာ မျပင္တာလည္း သူတို႔ကိစၥပါ။ ကိုယ္ေျပာလို႔ သူတို႔အခ်ိဳးျပင္ၾကမယ္လို႔ေတြးၿပီး ေမွ်ာ္လင့္ၿပီး ယံုၾကည္ၿပီး ဘယ္ေတာ့မွ ဘာစကားမွ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မေျပာဖူးပါ။ (ေနရာတိုင္းမဟုတ္ေပမယ့္) ခင္ဗ်ားအပါအဝင္ ေရႊျပည္ႀကီးက နင္းျပားေတြအဖိနွိပ္ခံေတြကို စိတ္လြတ္လပ္မႈ ဘဝလံုၿခံဳမႈနဲ႔ က်ေနာ့္လိုပဲေအးေဆးေနေစခ်င္တာပါ။

ပူပန္ရန္ေကာ မယ္သာကီ။ ရွိပါ့ နားခ်ိန္စားခ်ိန္ေရာအျပည့္။ တခါတေလ ေသာက္ခ်ိန္ေလးေတာင္ရွိေသး။ ဟုတ္ပါ့ နဂိုကမွ လူက ဒုကၡိတ။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္ဝန္ သူမ်ားကိုဖိတဲ့ဒုကၡေတာ့ ဘယ္သူ႔ကိုမွ တတ္နိုင္သေလာက္မေပးမိဖို႔ ႀကိဳးစားေနထိုင္ပါတယ္။ စိတ္ဒုကၡကေတာ့ ခုမွ မဟုတ္ပါ၊ လူမွန္းသိတတ္စကတည္းက ခံခဲ့ရတာပါ၊ ခုခ်ိန္ထိမလြတ္ပါ။ ရုပ္ဆိုတဲ့သေဘာမရွိပဲ စိတ္သေဘာမွမရွိတာ။ နမ္ဆိုတဲ့သေဘာက ရုပ္မရွိပဲ တည္ရိုးလား။ ရုပ္မရွိပဲ ခံလို႔ရမယ့္ စိတ္ဒုကၡသက္သက္မ်ား ရွိရိုးလား။ ရုပ္ရွိသေရြ႔ ရုပ္ဒုကၡ စိတ္ဒုကၡကေနလြတ္ရိုးလား။ မတည္ရိုး မရွိရိုး မလြတ္ရိုးမယ့္တူတူ ဝေအာင္ခံ ခံနိုင္ေအာင္ခံရမွာပါ။ အသက္ကေတာ့ မေသမခ်င္းရွည္မွာပါ။ တစ္ခုပဲ ေတာင့္တမိတယ္ မေသခင္ က်န္းမာခ်င္တယ္။ ေသခါမွေသေရာ။ အသက္တိုတိုရွည္ရွည္။ လူ႔ဘဝက ရွိေနတဲ့စိတ္ပိုင္းရုပ္ပိုင္းဘဝအေျခအေနေပၚတည္ၿပီး တခါတခါ ခနေလး၊ တခါတခါ ၿပီးပဲမၿပီးနိုင္ ဆံုးပဲမဆံုးနိုင္ေလာက္ေအာင္ ရွည္သကိုး။ ဆိုေတာ့ လူ႔ဘဝ ခန မခနက ဘဝနဲ႔ပဲဆိုင္ပါသေကာ။ ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္းက အေကာင္းခ်ည္းလို႔မွတ္ရင္ ခင္ဗ်ားေတာင္ က်ေနာ့္ဆီ ခုလို တကူးတကန္႔ေတြေရးေနမယ္မဟုတ္ဘူး။ သေဗၺသတၱာကံမၼသကာက ပ်ားသကာလိုခ်ိဳရင္ေတာ့ ေကာင္းပါ့။ ခ်ိဳရင္ခ်ိဳတယ္မွတ္  ဆိုကာ မွတ္ခ်ည္းပဲေနမိမွာပါ။ ေက်းဇူးပါဗ်ား။
(သေဗၺသတၱာကံမၼသကာကိစၥ)

သႀကၤန္နီးေတာ့ သႀကၤန္သူငယ္ျပန္တယ္ သႀကၤန္နာက်တယ္။ ငယ္သႀကၤန္ေအာက္ေမ့တာ ငယ္ခ်စ္ဖူးကိုလြမ္းမိတဲ့ခံစားမႈနဲ႔တူတယ္။ သႀကၤန္အေၾကာင္းေရးမယ္ဆိုေတာ့ ရာသီစာေပါ့။ သူလည္း သႀကၤန္မွာေရးေတာ့ သႀကၤန္စာပဲဆိုရမယ္။ ဒါေပမယ့္ မႏၱေလးေဗဒဝိဇၹာဆရာဦးေအာင္သန္းနဲ႔ေတာ့ လားလားမွတူစရာလည္းမရွိ။ သႀကၤန္နာက်ေနမွေတာ့ ဘာျဖစ္လတံ့ ညာျဖစ္လတံ့ေတြလည္း ပါဖို႔လမ္းမျမင္။ ပုဏၰားျဖဴပုဏၰားညိဳ ဟူးရားသမားဆရာေတြလည္း ေဟာၾကပါေစ၊ ေလာကလည္း ခ်မ္းသာပါေစ၊ လူမ်ားလည္း ေမတၱာစိတ္ဝင္ ခ်စ္ျခင္းမ်က္ေစ့ျဖင့္ရွိၾကပါေစ၊ ၾကည့္ၾကပါေစ။ ဆန္ေရစပါးမ်ားလည္း ေပါမ်ားပါေစ၊ မင္းဆိုးမင္းညစ္ဒဏ္မွလည္း လြတ္ၾကပါေစ။
(သႀကၤန္စာနဲ႔သႀကၤန္နာ)

သႀကၤန္နီးၿပီ။ ငယ္ဘဝက်ခဲ့ဖူးတဲ့သႀကၤန္ေတြ ျပန္ေအာက္ေမ့တယ္။ အိမ္ေဘးကအေဒၚႀကီးရဲ့အတာအိုးအတြက္ ေက်ာင္းေဘာကြင္းစပ္နားသြား
ေျမဇာျမက္နႈတ္ရင္းဆိတ္သိုးလိုက္ေဝွ႔လို႔ ေခြးေျပးဝက္ေျပးခဲ့ရတဲ့သႀကၤန္မ်ိဳး၊ လမ္းထိပ္မီးသတ္ေရကန္ထဲဆင္းေဆာ့လို႔ ေျခေထာက္ပုလင္းကြဲရွၿပီး
ေဆးခန္းမွာအစိမ္းခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ခ်ိန္ အသားထဲအပ္ထိုးႀကိဳးတင္းဆြဲခ်ည္ ရႊိကနဲရႊိကနဲ စိတ္ထဲက်ိကနဲက်ိကနဲျဖစ္ရတဲ့သႀကၤန္မ်ိဳး၊
ေရရႊဲရႊဲစိုေနတာနဲ႔ ေရာင္ေတာ္ျပန္လႊတ္ၿပီး ပုဆိုးထဲကေနရႉရႉးေပါက္ခ်ေတာ့ ေပါင္တံတေလ်ွာက္ေႏြးကနဲျဖစ္ရတဲ့သႀကၤန္မ်ိဳး၊ ထမီတိုတိုေရစိုစိုနဲ႔ ေရႊရင္သိမ္းသစ္ငယ္ခ်စ္ဖူးကိုအျမင္ ခုန္လိုက္တဲ့နွလံုးအဟုန္မွာ တကိုယ္လံုးသိမ့္သမ့္တုန္ခဲ့တဲ့သႀကၤန္မ်ိဳး၊
ကုန္သြယ္ေရး(၄)အရက္ျဖဴကို မရမ္းျပားခ်ိဳခ်ဥ္နဲ႔ျမည္း ဘိလပ္ရည္နဲ႔ေမွ်ာခ်ရင္း မမူးတတ္မူးတတ္သႀကၤန္မ်ိဳး၊ ႏြားလွည္းဘီးလွည္းငဆီထဲ အိုးမဲပါထပ္ေရာၿပီးအသုတ္ခံရမ်က္ေစ့ထဲဝင္လို႔ ေက်ာင္းဆရာဦးနီ(ဦးစိုးျမင့္)ကို မေအနွမကိုင္တုတ္ရင္း မၿပီးနိုင္မစီးနိုင္ငိုေၾကာရွည္ခဲ့တဲ့သႀကၤန္မ်ိဳး၊ ထမင္းေျပာ့ေျပာ့ႀကီးေတြတစိစိဝါး၊ နို႔ႀကီးလွန္ၫွစ္ နို႔ရည္ေတြနဲ႔ပယ္ပယ္နယ္နယ္နွဲၿပီး ပါးစပ္အတင္းၿဖဲခြံ႔ေတာ့ တေဂ့ေဂ့နဲ႔ေအာ့ေအာ့ၿပီး တေဝါ့ေဝါ့နဲ႔ထိုးထိုးအန္ခဲ့တဲ့ သႀကၤန္မ်ိဳး၊ မုန္႔လံုးေရေပၚထဲ ငရုပ္သီးစိမ္းကူထည့္ေပးရင္း သူမ်ားထိေတာ့ေပ်ာ္ၿပီး
ကိုယ့္ထိမွ မခံခ်ည့္မခံသာျဖစ္ရတဲ့သႀကၤန္မ်ိဳး၊ အတက္ေန႔ညေန ေနဝင္ရီတေယာ ပရိတ္ရြတ္အၿပီး ဘုန္းႀကီးေတြျပန္မၾကြခင္ကတည္းက ခ်ထားတဲ့သံပုံးစုတ္ေတြတၿဗံဳးၿဗံဳးတီး တေဝးေဝးတဝါးဝါးနဲ႔ မေကာင္းဆိုးရြားေတာထုတ္ခဲ့တဲ့သႀကၤန္မ်ိဳး၊ ေျပာရရင္ သိၾကားမင္းနဲ႔ ေခြးေရပုရပိုက္မပါတဲ့ သႀကန္၊ ဥပုသ္သီတင္းအခါတြင္းႀကီးတို႔မပါတဲ့ သႀကၤန္၊ ပါတိတ္အကီၤ်ေတြမပါတဲ့ သႀကၤန္၊ ဘီယာအရက္ စီးကရက္ေၾကာ္ျငာေတြမပါတဲ့ သႀကၤန္၊ ငယ္ငယ္တုန္းကလိုသႀကၤန္မ်ိဳး ခုေနျပန္ရလို႔ကေတာ့ ဘာေျပာေကာင္းမလဲ။ ခုေခတ္လည္း သူ႔ေခတ္နဲ႔သူ႔အခါ ေပ်ာ္ၾကပါေစ။ သူ႔ဘဝနဲ႔သူ႔အလွ ေမာ္ၾကပါေစ။ (သႀကၤန္နီးလို႔ကၽြဲၿမီးတိုကိစၥ)

က်ေနာ္နဲ႔မတူလို႔ ဆဲဆိုေနမယ့္အစား ျပန္ေျပာျပန္ေရးတာ မေကာင္းလားဗ်ာ။ မႀကိဳက္တိုင္း ထိုင္ဆဲၾကေၾကးဆို ဆဲရင္းေသသာသြားမယ္ ဆဲစရာေတြကေတာ့ ကုန္မယ္မထင္ဘူး။ ျပန္ေရးျပန္ေျပာတယ္ဆိုတာ ကိုယ့္အျမင္ကိုယ့္အေတြး ကိုယ့္အသိကိုယ့္အေတြ႔အႀကံဳေတြ သူမ်ားနဲ႔ျပန္ေဝငွ ခံစားဖလွယ္ၾကတဲ့သေဘာပါပဲ။ အဆဲအဆိုခ်န္ပီယံ မယ္သာကီနဲ႔ေမာင္မ်ိဳးခ်စ္ေတြ နႈတ္အာၾကမ္းတမ္းပံုကေတာ့ ေျပာရမွာေတာင္ပါးစပ္ရွက္စရာပါ။ အျခားသူေတြနဲ႔ အလြန္ျခားနားလွပါတယ္။ ဖရုႆဝါစာေျပာတဲ့ေနရာမွာေတာ့ ၿပိဳင္စံရွားေတြပါ။ ယူဇာအမ်ားစုႀကီးကေတာ့ သိမ္ေမြ႔ပ်ဴငွာၿပီး ဆင္ျခင္တံုတရားနဲ႔ ေတြးေခၚေျမာ္ျမင္မႈ ရွိၾကသူေတြပါ။ က်ေနာ့္ျပန္ေခ်ပေရးလို႔လည္း က်ေနာ္ျပန္မဆဲပါဘူး အက်ိဳးအေၾကာင္းသင့္ ျပန္ရွင္းျပရမယ့္သူဆို ေလးေလးနက္နက္တည္တည္ၾကည္ၾကည္
ျပန္ရွင္းျပန္ေျပာေျပာပါတယ္။ ျပန္ဆဲမယ္ထင္ၿပီး ထိုင္ဆဲေနေတာ့ မရံႉးဘူးလား။ အဆဲခံရသူနာမွသာ ဆဲရျခင္းမွာအာေတြ႔ၿပီး အျပန္အလွန္ဆဲေရးတိုင္းထြာၾကမွ ဆဲရျခင္းအနွစ္သာရနဲ႔ျပည္စံုကာ အရသာလည္းျပည့္ျပည့္ဝဝႀကီးရမွာမဟုတ္လား။
(အဆဲသန္သူတို႔အေရး)

အရင္တုန္းက(ေသနတ္ခါးထိုးနည္လွည့္ပါးရိုက္ခ်ိန္)ဆို လူထုဘက္ကဝင္ရပ္ ဝင္နာ ဝင္ပါလို႔ ဘုန္းႀကီးတစ္ပါးပါးမ်ား စစ္အစိုးရဖမ္းလိုက္လို႔ရွိရင္ သံဃာထုအစုအသင္းႀကီးထဲကေရာ နံမည္ေက်ာ္ကိုယ္ေတာ္ တစ္ပါးခ်င္းအလိုက္ေတြေရာ ျပန္လႊတ္ေပး မတရားမလုပ္နဲ႔ ဘာညာေတာင္းဆိုတိုက္ပြဲေခၚသံေတြ ဟိန္းေနေအာင္ကိုထြက္တယ္။ လူထုၾကားထဲမလည္း သူတို႔အသံမ်ား ၾကားရပလားဆို အားေတြမန္ေတြျဖစ္လို႔၊ စစ္အာဏာရွင္ေတြကို ပတၱနိကၠဳဇၨနကံေဆာင္ပြဲေတြမ်ားလုပ္ပလားဆို လူေတြခမ်ာဝမ္းသာလံုးဆို႔ၿပီး မ်က္ရည္ဝဲဝဲနဲ႔ အံႀကိတ္ကာႀကိတ္ကာ လက္သီးဆုပ္ကာဆုပ္ကာနဲ႔၊ ၂ဝဝ၇ ေရႊဝါေရာင္ႀကီးလည္းျဖစ္ေရာ ဘာေျပာေကာင္းမလဲ တိုင္းျပည္ၾကက္သီးေမႊးၫွင္းထခဲ့သလို ကမၻာတုန္ေအာင္ ဝွဲခ်ီးအားေပးခဲ့ၾကတာပဲ။ ခုမ်ားေတာ့(ေခါင္းေပါင္းနဲ႔ ခ်ိတ္လံုခ်ည္အားကိုး ကမၻာလွည့္လိမ္လည္ခ်ိန္)လက္ပန္းေတာင္းအေရးကစလို႔ ဟိုေန႔က အဖမ္းခံအရိုက္ခံရတဲ့ကိုယ္ေတာ္အထိ လူထုဘက္ကပါ လူထုဘက္ကနာ လူထုဘက္ကရပ္တဲ့ကိုယ္ေတာ္ေတြကို အရပ္သားအေရၿခံဳ ဒီမိုကေရစီအေယာင္ေဆာင္ စစ္တပိုင္းအစိုးရက ထင္သလိုလုပ္ေနတာေတာင္ သံဃာအသင္းအစုႀကီးေရာ နံမည္ေက်ာ္ကိုယ္ေတာ္ေတြေရာ ေရငံုႏႈတ္ဆိတ္ ဝစီပိတ္မ်ားက်င့္ေနၾကသလားေတာင္ ထင္ခ်င္စရာ။ တိတ္လို႔ ဆိတ္လို႔။ တစ္ပါးစနွစ္ပါးစေလသံေလးထြက္တာေတာင္ မ်ိဳးေစာင့္ေတြၿငိဳျငင္မွာစိုးလို႔တူရဲ႔ ခတ္တိမ္တိမ္ခတ္တိုးတိုးရယ္။ ဟို ၉၆၉ မ်ိဳးခ်စ္ဆိုတဲ့အၾကမ္းဖက္ဘုန္းႀကီးဆိုးေတြကေတာ့ နည္းေတာင္နည္းေသးမေျပာရံုတမယ္။
အဲ့ဒါဘာျဖစ္လို႔လဲ။ ဘာျဖစ္လို႔အေျခအေနက အဲ့သလို ေဇာက္ထိုးျပန္လည္ထြက္သြားသလဲ။ အေျဖကေတာ့ လူေတြ/အရပ္သားေတြ/လူဝတ္ေၾကာင္ေတြ ေျပာတာထက္ လူထုထဲကေျပာတာထက္ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေတြထဲကေျပာမွ အမွန္နဲ႔ပိုနီးမွာေသခ်ာတယ္။ (တပတ္ျပန္အေၾကာ့)

ခုတေလာ ေျခနည္းနည္းၿငိမ္ေနသူေတြထဲမွာ သီတဂူလည္းပါတာ သတိထားမိတယ္။ ဝီရသူကေတာ့ ပြဲခံၿပီးရင္းခံရင္းနဲ႔ ကမၻာေက်ာ္ႀကီးကိုျဖစ္လို႔။ သီတဂူတို႔ မနာလိုမယ္ဆိုလည္း မနာလိုခ်င္စရာ။ ဝီရသူကတစ္ေယာက္ ရာဇဝတ္မႈေတြနဲ႔ေထာင္က်တုန္းကေတာ့ တရားပဲသြားေဟာတာလိုလို ဒန္ေပါက္ပဲသြားေၾကြးတာလိုလိုနဲ႔ တကူးတကန္႔ေတာင္ သြားေတြ႔ရရွာတာ။ ခု အျပင္လည္းၾက နံမည္ႀကီးဟိုးဟိုးလည္းေက်ာ္ေရာ၊ တိုင္မ္းမဂၢဇင္းတို႔ဘာတို႔ေတြထဲ မ်က္နွာဖံုးကေနပါလာေရာ သူ႔ကို အဖက္မလုပ္ခ်င္သလို မတူမတန္သလိုလိုေတြလုပ္ေနေတာ့ စိတ္ထဲ မခံခ်ည့္မခံသာျဖစ္ျဖစ္လာပံုပဲ။ ဒီတင္ရွိရင္းစြဲ ဘာသာျခားလူမ်ိဳးျခားမုန္းတီးေရးစိတ္အခံရယ္ ဝန္တိုမေစၦရိယစိတ္ရယ္ေပါင္းၿပီး ”အိမ္ရွင္-ဧည့္သည္”ေတြထေျပာလိုေျပာ ”လူ(၂ဝဝ)ေသတာပါ မ်ိဳးမတုန္းပါဘူး”ေတြေဟာလိုေဟာနဲ႔ ဝီရသူနဲ႔ အရပ္ျခင္းတိုင္းဖို႔ႀကိဳးစားတယ္မွတ္တယ္။ ဟိုကလည္း အပါး။ အတြင္းစည္းထဲက သူ႔လူသူကိုင္ထားနိုင္တဲ့သူ။ လူေမြးနိုင္တဲ့သူ။ ပေလးတတ္တဲ့သူ။ နဂိုကမွ ရွစ္စပ္က ဂ်င္ေျခလည္ရတဲ့အထဲ ရာဇဝတ္ေကာင္ ေထာင္ထြက္ဆိုေတာ့ ေထာင္ဇယားလည္း
ေက်သလားမေမးနဲ႔ဆိုတဲ့အစား။ သီတဂူ ”လူလစ္ၿပီဟ၊ ဘယ္သူမွ မသိေလာက္ဘူး” ဆိုၿပီး ေဒၚစုကို ကြယ္ရာမွာ လက္သီးပုန္းက်ိတ္ထိုးတဲ့ ”အလြတ္သေဘာ” ဆိုတာကို ေကာက္ကိုင္ေဖါက္ခ်ၿပီး အထုတ္လည္းျဖည္လိုက္ေရာ သီတဂူ ေျခမကိုင္မလက္မကိုင္မိေတြနဲ႔ ဘုန္းႀကီးတန္မဲ့ စကားရႈပ္စကားရွင္း စာရင္းေပါက္သြားေတာ့တာပဲ။ ဇာတ္ေခါင္းကြဲေတာ့တာပဲ။ အမွန္က ဗိုလ္လုၾကတာပါ။ ဇယားေရႊ႔ၾကရင္း ဇယားၿငိၾကတာပါ။ ဇယားညပ္သြားတာက သီတဂူ႔ႏႈတ္ကတရရေျပာတဲ့ ”အရေတာ္စြ ဒကာမႀကီးေဒၚစု” ပဲ။ သီတဂူဗိုလ္မျဖစ္ပဲ ေျခထိုးခံလိုက္ရေတာ့ အငန္႔ေလးေတြလို႔တြက္မိမွားေၾကာင္း ေနာင္တရသြားမယ့္သေဘာေတာ့ရွိတယ္။ ဝီရသူက ေျဖေဆးေတာ့ျပန္ေၾကြးရွာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေဆးမမီေတာ့ဘူး ”မင္းတို႔ ငါ့ကို အသံုးခ်တယ္” ဘာညာနဲ႔ တကယ့္ပီဘိဘာမွမသိေလဟန္လုပ္ျပရတဲ့ဘဝ ေရာက္သြားတယ္။ ဒီတင္ ေဒၚစုကိုဖုန္းဆက္ၿပီး စကားဖါစကားေထးလုပ္ရေရာပဲ။ ရဟန္းတို႔ မက်ဴးလြန္အပ္ဘူးဆိုကာ ဗုဒၶျမတ္စြာျပစ္တင္ရႈတ္ခ်ေလတဲ့ ဝစီဒုစရိုက္နဲ႔တန္းၿငိေတာ့တာပဲ။ မ်က္နွာဖံုုးကြာၾကေတာ့တာပဲ။ ဒီတင္ လက္လွ်ိဳၿပီး ငုတ္ေနလိုက္ပံုပဲ။ ၿခံဳထဲကတျမျမ လုပ္ေနသလားပဲ။ ေအာက္ေရတိုးေနသလားပဲ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ ေၾကာင္ၾကာေရမငုတ္ဆိုသလိုပဲ ျပန္ေပၚလာမွာပါ။ ဝီရသူဇာတ္ရွိန္လည္း အျမင့္ဆံုးေရာက္ပါၿပီ။ ဇာတ္က်ခ်ိန္မွာ ”ေပ်ာ္ရႊင္စြာေပါင္းစည္း ၾကေလသတည္း”နဲ႔ အဆံုးသတ္မယ့္ကိန္းေတာ့ ခုထိမျမင္ေသး။ (ညီေနာင္နွစ္ပါးစခန္းသြားကိစၥ)


0 comments:

Post a Comment