“မေဟာ္သဓာ
သားတရားစီရင္ခန္း”လို႔ဆိုရင္ လူတိုင္းလိုလိုသိၿပီးသားပါ။ ညအိပ္ယာဝင္ပံုျပင္ကေနစလိုက္တာ
ဇာတ္ႀကီးဆယ္ဘြဲ႔၊ အတန္းေက်ာင္းနဲ႔အရပ္ထဲေရာက္တဲ့အထိ ၾကားရဖန္မ်ားလို႔နားစြဲၿပီးသားေနမွာပါ။
တခါတေလမွာ ထမီကၽြတ္လို႔လႊတ္လိုက္ရတာမ်ိဳး၊ မနိုင္၍သည္းခံလိုက္ရတာမ်ိဳးေတြကိုလည္း သားတရားစီရင္ခန္းနွယ္
အက်ယ္အက်ယ္ မၿငိမ္းဘြယ္လုပ္ၾကတာလည္း ၾကားဖူးၾကမွာပါပဲ။ အဲ့ဒီ သားတရားစီရင္ခန္းက နိုင္ငံေရး(အာဏာျပႆနာ)ထဲထိပါလိုက္ၿပီး
မဆီမဆိုင္ကိုးကား ကာကြယ္တတ္တာလည္းရွိပါတယ္။
(ထိုအခါ
ဒါဝိဒ္ရဲ့သား
ေရွာလမုန္ရဲ့သားတရားစီခင္ခန္းက် လူသိမမ်ားလွဘူး။ ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္တို႔ၾကားမွာပင္ ေျပာသံဆိုသံအၾကားရ
နည္းလွတယ္။ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းလာျဖစ္တဲ့အျပင္ အာေရဗ်ဘာသာစကားနဲ႔ ဒါဝိဒ္လို႔ပဲအသံထြက္တဲ့၊
ေဟၿဗဲဘိုင္ဘယ္လ္လာအရဆို (ညီၫြတ္ေသာဣသေရလဘုရင့္နိုင္ငံေတာ္ရဲ့
ဒုတိယေျမာက္ဧကရာဇ္ David ရဲ့သား)ေဆာ္လမြန္မင္းႀကီးလို႔ျမန္မာေတြသိၿပီးသား Jedidiah
လို႔လည္းအမည္တြင္တဲ့ အာရဗစ္လို ဆူေလမန္ ဒါမွမဟုတ္ ဆေလမန္လို႔လည္းေခၚတဲ့ King Salomon
ရဲ့ သားတရားစီရင္ခန္းကိုေတာ့ အစၥလာမ္ဘာသာဝင္ေတြလည္း မေျပာသေလာက္ပါပဲ။ မေဟာ္သဓာတို႔
ေရွာလမုန္တို႔ဆိုတာ ဉာဏ္ပညာအရာမွာ အံ့မခန္းႀကီးက်ယ္လြန္းလို႔ သူတို႔စီရင္ခန္းေတြမ်ား
လူေတြအၾကားအံ့ဘနန္းျဖစ္ရတယ္မဟုတ္လား။ ခုေနမ်ား အဲ့ ဉာဏ္ႀကီးရွင္ေတြလည္းရွိ၊ သားျပႆနာေတြလည္းရွိ၊
စီရင္ေပးရမယ့္အေျခေနေတြလည္းေပၚလာလို႔ ကေတာ့ ဒီစီရင္ထံုးေတြအလုပ္ျဖစ္ေတာ့မယ္မထင္ဘူး။
လူတိုင္းက ဘယ္လိုစီရင္မယ္ ဘယ္ပံုဆံုးျဖတ္မယ္ဆိုတာ သိေနနွင့္ၿပီးသားမဟုတ္လား။
ကဲဗ်ာ
ေရွာလမုန္သားတရားစီရင္ပံုေလးၾကည့္ရေအာင္..(စာက က်ေနာ့္စိတ္ထဲလွမယ္ထင္တဲ့ပံုနဲ႔ ျပန္စီထားတာပါ။
မနွစ္ၿခိဳက္ဘူးဆိုရင္ ျပန္ျပင္စီၿပီးသာဖတ္ၾကည့္ပါဗ်ား)
(ထိုအခါ
ျပည့္တန္ဆာမႏွစ္ေယာက္သည္လာ၍
ေရွ႔ေတာ္၌ရပ္လွ်က္၊
- မိန္းမတေယာက္က
အိုအရွင္၊
ကၽြန္ေတာ္မနွင့္ဤမိန္းမသည္ တအိမ္တည္းေနၾကပါ၏။
တအိမ္တည္းေနလွ်က္
ကၽြန္ေတာ္မသည္ သားမ်က္နွာကိုျမင္ပါ၏။
- သံုးရက္လြန္မွတဖန္
ဤမိန္းမသည္ သားမ်က္နွာကိုျမင္ပါ၏။
- ထိုအိမ္၌ အဘယ္ဧည့္သည္မွ်မရွိ။ သူနွင့္ကၽြန္ေတာ္ နွစ္ေယာက္တည္းသာရွိပါ၏။
- ဤမိန္းမသည္
ညဥ့္အခါ မိမိသားငယ္ကို ဖိ၍အိပ္မိေသာေၾကာင့္ သားငယ္ေသပါ၏။
- သန္းေကာင္ယံ၌ သူသည္ ထ၍
ကၽြန္ေတာ္မအိပ္ေပ်ာ္စဥ္အခါ
ကၽြန္ေတာ္မသားငယ္ကိုယူ၍
မိမိရင္ခြင္၌ထားပါ၏။
-သူ၏သားငယ္အေသေကာင္ကိုမူကား ၊ ကၽြန္မ၏ရင္ခြင္၌ထားပါ၏။
-နံနက္အခ်ိန္၌
ကၽြန္ေတာ္မသည္
သားငယ္ကိုနို႔တိုက္မည္ထေသာအခါ၊ သားငယ္သည္ ေသလွ်က္ရွိပါ၏။
- သို႔ရာတြင္
ကၽြန္ေတာ္မသည္
ေသေသာသူငယ္ကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ရႉေသာအခါ၊
ကၽြန္ေတာ္မဘြားျမင္ေသာသားမဟုတ္ပါဟု ေလွ်ာက္၏။
-အျခားေသာမိန္းမကလည္း
မဟုတ္ဘူး
အသက္ရွင္ေသာသူငယ္သည္ ငါ့သား၊
ေသေသာသူငယ္သည္ သင္၏သားျဖစ္၏ဟုျငင္းေလ၏။
အရင္မိန္းမကလည္း
ထိုသို႔မဟုတ္။
ေသေသာသူငယ္သည္ သင္၏သား၊
အသက္ရွင္ေသာသူငယ္သည္ငါ့သားျဖစ္၏ဟုဆိုေလ၏။
ထိုသို႔ ေရွ႔ေတာ္၌ေလွ်ာက္ဆိုၾကလွ်င္၊
- ရွင္ဘုရင္က
မိန္းမတေယာက္က အသက္ရွင္ေသာသူငယ္သည္ငါ့သား၊
ေသေသာသူငယ္သည္ သင္၏သားျဖစ္၏ဟုဆိုလွ်က္၊
တေယာက္က ထိုသို႔မဟုတ္။
သင္၏သားေသၿပီ၊ ငါ့သားအသက္ရွင္သည္ဟုဆိုသည္ျဖစ္၍၊
- ထားယူခဲ့ဟုမိန္႔ေတာ္မူသည့္အတိုင္း
ထားကို ေရွ႔ေတာ္သို႔ယူခဲ့ၾက၏။
- ရွင္ဘုရင္ကလည္း
အသက္ရွင္ေသာသူငယ္ကိုခြဲ၍
ထိုမိန္းမတို႔အားတေယာက္တဝက္စီေပးေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူေသာ္၊
- အသက္ရွင္ေသာသူငယ္၏အမိသည္
မိမိသားကိုအလြန္သနား၍၊
အိုအရွင္
အသက္ရွင္ေသာသူငယ္ကိုမသတ္ပါနွင့္၊
ဤမိန္းမအား ေပးေတာ္မူပါဟု ေတာင္းပန္ေလ၏။
အျခားမိန္းမက
ငါမပိုင္ေစနွင့္၊
သင္လည္းမပိုင္ေစနွင့္၊
ခြဲပါေလေစဟုဆို၏။
- ထိုအခါ
ရွင္ဘုရင္က
အသက္ရွင္ေသာသူငယ္ကို မသတ္နွင့္။
အရင္မိန္းမအား ေပးေလာ့။
သူသည္ အမိမွန္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
-ထိုသို႔ ရွင္ဘုရ္စီရင္ေတာ္မူသည့္အရာကို ဣသေရလအမ်ိဳးသားအေပါင္းတို႔သည္
ၾကားသိၾကေသာအခါ၊ တရားစီရင္ေစျခင္းငွာ ဘုရားသခင္ေပးေတာ္မူေသာဉာဏ္နွင့္
ရွင္ဘုရင္ျပည့္စံုေၾကာင္းကိုသိျမင္၍၊ ကိုယ္ေတာ္ကိုေၾကာက္ရြံ႔ရိုေသၾက၏။)
ဓမၼရာဇဝင္တတိယစာေစာင္(ဓမၼေဟာင္းက်မ္း အခန္းႀကီး၃၊ အခန္းငယ္၁၆-၂၈)
Can't read.....need to change font