Saturday, January 31, 2015

ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ေဟာင္းေက်ာ္ေဇာကိုယ္တိုင္ေရးအထုပၸတၱိ အပိုင္း(၁) အခန္း(၅)

0 comments
ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ေဟာင္းေက်ာ္ေဇာကိုယ္တိုင္ေရးအထုပၸတၱိ အပိုင္း(၁) အခန္း(၅)

ေနာက္ေန႔ က်ေနာ္သေဘၤာဆင္းရမည့္ေန႔ ညဦးပိုင္း ၇ နာရီေလာက္တြင္ ကိုညိဳေျပာလိုက္ေသာ ရန္ကုန္အေရွ႔ပိုင္းရပ္ကြက္ လူမရွိေသာ အိမ္တအိမ္သို႔ က်ေနာ္သြားၿပီး တခါးကို အသာတြန္းဝင္သြားပါသည္။ အိမ္တြင္ အိမ္ေထာင္ပရိေဘာဂေတြအစံုရွိေသာ္လည္း အိမ္ရွင္မ်ား မရွိပါ၊ အိမ္တြင္းမွာ အေတာ္ေမွာင္ေနပါသည္။ ေနာက္ ကိုညိဳမွာလိုက္သည့္အတိုင္း အိမ္ခန္းအတြင္း ၂ ေယာက္အိပ္ကုတင္ေအာက္မွ ဂ်ပန္ေရတပ္ဝတ္စံုကိုယူရန္ ကုတင္ေအာက္ကိုဝင္လိုက္ရာ ကုတင္ေအာက္တြင္ လူတေယာက္ႏွင့္ေတြ႔ထိမိပါေတာ့သည္။ ၂ ဦးစလံုးက ၿပိဳင္တူ ခင္ဗ်ားဘယ္သူလဲဟု ေမးၾကပါသည္။ ေနာက္စကားသံကိုက်က္မိသျဖင့္ က်ေနာ္က ခင္ဗ်ားသခင္သန္းတင္လားဟု လည္းေကာင္း သူကလဲ ခင္ဗ်ားသခင္ေရႊမဟုတ္လားဟုေျပာၾကၿပီး ကုတင္ေအာက္ကထြက္၍ ခပ္ေမွာင္ေမွာင္တြင္ လက္ခ်င္းဆက္ၿပီး ၂ ေယာက္စလံုး ဒီည ဂ်ပန္သေဘၤာကိုဆင္းၾကေတာ့မည္၊ ဂ်ပန္စစ္ပညာသင္ သြားၾကရမည္ကိုေျပာၾကၿပီး ဂ်ပန္သေဘၤာသားဝတ္စံုကို ဝတ္ဆင္ၾကပါသည္။ က်ေနာ္တို႔မွာ တေယာက္တည္းမဟုတ္ ရဲေဘာ္မိတ္ေဆြႏွင့္ ၂ ေယာက္ အတူတူသြားၾကရမည္ျဖစ္၍ အလြန္ဝမ္းသာသြားၾကပါသည္။

သခင္သန္းတင္မွာ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးသခင္ျမအိမ္တြင္ေနၿပီး က်ေနာ္တို႔ကို ဗမာ့လက္ရံုးတပ္ စစ္သင္တန္းေလ့က်င့္ခန္းမ်ား လာၿပီးေပးခဲ့သူ ရဲေဘာ္ ျဖစ္ပါသည္။ ၂ ေယာက္စလံုး ဂ်ပန္အတူသြားရမည္ျဖစ္၍ ဝမ္းသာေနၾကပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္သည္ ကိုညိဳမွာလိုက္သည့္အစီအစဥ္အတိုင္း ထိုအိမ္မွေနၿပီး အတြင္းဝန္ရံုးႀကီးဘက္ကို သြားၾကပါသည္။ အတြင္းဝန္ ရံုးႀကီးနားေရာက္ေသာအခါ က်ေနာ္တို႔ လန္ခ်ားစီးၿပီး အတြင္းဝန္ရံုးႀကီး၏အေနာက္ဘက္မ်က္ႏွာျပင္ကို တပတ္ပတ္ ပါသည္။ ထိုအတြင္း အတြင္းဝန္ရံုးႀကီး၏ အေနာက္ေျမာက္ေထာင့္ စပတ္လမ္းေပၚေရာက္ေသာအခါ က်ေနာ္က ကိုသန္းတင္ကို ေထာင့္သံုးရာျပည့္ က်ေနာ္တို႔ ေက်ာင္းသားေတြ အရိုက္ခံရေသာေနရာကိုေရာက္ေသာအခါ ဒီေနရာမွာ ေထာင့္သံုးရာျပည့္တုန္းက က်ေနာ္တို႔အရိုက္ခံရတဲ့ေနရာဟု ေျပာျပ ပါသည္။ ဤတြင္ လန္ခ်ားကုလားက ဂ်ပန္အဝတ္အစားႏွင့္ ဗမာစကားေျပာသံကိုၾကားၿပီး အံ့ၾသတႀကီး လန္ခ်ားဆြဲေနရာက ေနာက္ျပန္ လွည့္ၾကည့္ေတာ့မွ က်ေနာ္တို႔အမွားကို သတိျပဳမိပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ အခ်ိန္နည္းနည္းေစာေနသျဖင့္ လန္ခ်ားမွဆင္းၿပီးလမ္းေလွ်ာက္ကာ ကိုညိဳမွာလိုက္သည့္အတိုင္း အတြင္းဝန္ရံုးႀကီး၏ အေရွ႔ေျမာက္ေထာင့္ေနရာ ညာဘက္လမ္းမေပၚသို႔ ငွက္ေပ်ာသီးတဖီးစီကိုင္ၿပီးေလွ်ာက္လာရာ ဂ်ပန္သေဘၤာသားတစု က်ေနာ္တို႔ေနာက္က သေဘၤာဆိပ္ဘက္သို႔ သြားေနသည္ကိုေတြ႔ရသျဖင့္ ကိုညိဳမွာလိုက္သည့္အတိုင္း ၎ဂ်ပန္သေဘၤာသားအုပ္စုႏွင့္ ေရာၿပီးလို္က္သြားၿပီး ေနာက္ဆံုး ဂ်ပန္သေဘၤာေပၚသို႔ ေရာက္သြားပါေတာ့သည္။

ေနာက္ဂ်ပန္တဦးက က်ေနာ့္တို႔ ၂ေယာက္ကို ဂ်ပန္သေဘၤာဆန္အိတ္ေတြတင္ရာတြင္ တမင္လုပ္ထားေသာ ဆန္အိတ္လိုဏ္ေခါင္းတခုသို႔ ငံု႔လွ်ိဳးၿပီး ေခၚေဆာင္သြားပါသည္။ ထိုေနရာသည္ က်ေနာ္တို႔ပုန္းခိုေနရမည့္ေနရာ ျဖစ္ပါသည္။ ေရပုလင္းအနည္းငယ္လည္း ရွိပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ ေနာက္မွသိရသည္မွာ က်ေနာ္တို႔သေဘၤာေပၚအတက္တြင္ တံခါးဂိတ္ဝတြင္ အဂၤလိပ္အစိုးရဘက္ အေကာက္ဌာနတာဝန္ခံေရွ႔က ျဖတ္သန္းသြားရရာ ထိုအဂၤလိပ္အေကာက္ဌာနတာဝန္ခံက က်ေနာ္တို႔ ၂ေယာက္ကိုဖမ္းဆီးလိုက္ရင္ ဂ်ပန္တေယာက္က ျမန္မာေငြေတြ အမ်ားႀကီးေပးၿပီး လာဘ္ထိုးကယ္ယူဖို႔ ဂ်ပန္တဦး ေငြထုပ္ႏွင့္ က်ေနာ္တို႔အနားတြင္ ရွိေနသည္ဆိုသည္။ က်ေနာ္တို႔ေခ်ာေမာစြာ လြတ္ေျမာက္ၿပီး ဂ်ပန္သေဘၤာေပၚသို႔ ေကာင္းစြာေရာက္ရွိခဲ့ပါသည္။ ဒီေတာ့မွ က်ေနာ္တို႔ စိတ္ေအးရပါသည္။

ေနာက္ေန႔ ၁၁ နာရီေလာက္ကစၿပီး လိုဏ္ေခါင္းထဲမွာ အေတာ္ပူျပင္း အိုက္စပ္လာပါသည္။ က်ေနာ္တို႔ထံသို႔ ဦးေလးအရြုယ္ ဂ်ပန္လူႀကီး တေယာက္က ထမင္းစားခ်ိန္ ထမင္းဟင္း လာပို႔တတ္ပါသည္။ သူ႔ကို္ယ္သူ “အိုႀကီးစံ”ဟု မိတ္ဆက္ထားပါသည္။ (က်ေနာ္သည္ထိုဂ်ပန္ အဘိုးႀကီး၏ယုယၾကင္နာမႈမ်ားေၾကာင့္ သူေျပာေသာနာမည္ကို ယခုအထိမေမ့ေပ၊ က်ေနာ့္စိတ္ထင္ ထို“အိုႀကီးစံ”ဆိုေသာနာမည္မွာလည္း သူ႔နာမည္ရင္းဟုတ္မည္မထင္။ ဂ်ပန္လို ဦးေလးႀကီးဟုေခၚေသာ စကားလံုးျဖစ္ပံုရသည္)

ခဏၾကာေသာအခါ ၎အိုႀကီးစံသည္ မ်ာက္ႏွာသုတ္ပဝါကေလးမ်ားယူလာၿပီး က်ေနာ္တို႔ကို ေပးသည္။ က်ေနာ္တို႔ ပူအိုက္ၿပီး ေခၽြးထြက္ေနတာကို သူေတြ႔သြား၍ ေခၽြးမ်ားသုတ္ရန္ ေနာက္တေခါက္လာေပးျခင္းျဖစ္သည္။

၏မွတ္ခ်က္၊  ၊ က်ေနာ္သည္ ဂ်ပန္ျပည္စစ္ပညာသင္သြားမွတ္တမ္းကို ဗမာျပည္ကစထြက္သည့္ေန႔မွ BIA တပ္ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိ့ဳသို႔ ျပန္ဝင္လာ ခါနီးအထိ လအခ်ိဳ႔၏အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို မွတ္တမ္းစာအုပ္ ၂ အုပ္။ ဗလာစာအုပ္ႏွစ္အုပ္ႏွင့္ ေရးသားထားခဲ့ပါသည္။ ၎စာအုပ္ ၂အုပ္ အေၾကာင္းကို ဗမာ့တပ္မေတာ္ေမာ္ကြန္းတိုက္မ်ားကိုအုပ္ခ်ဳပ္ရေသာ ဗမာ့တပ္မေတာ္ဌာနခ်ဳပ္ရံုးမွ ဒုဗိုလ္မႉးႀကီးဘသန္းကို က်ေနာ္ ဗမာ့တပ္မေတာ္ေျမာက္ပိုင္းတိုင္းမႉးျဖစ္စဥ္ ၁၉၅၅ ခုႏွစ္ေလာက္က ေျပာမိသည္။ ထိုစာအုပ္မ်ားကို စစ္ႀကီးအတြင္း က်ေနာ္သိမ္းဆည္း ထားခဲ့ေၾကာင္းေျပာမိသည္။ ဤတြင္ ဒုဗိုလ္မႉးႀကီးဘသန္းက ဟာ ဒါသိပ္အေရးႀကီးတာပဲ၊ ဒီစာအုပ္ ၂အုပ္ဟာ သမိုင္းဝင္တဲ့စာအုပ္ေတြ ျဖစ္တယ္၊ ခင္ဗ်ားထံမွာသိမ္းထားရင္ ေနာင္ေဆြးေျမ့ပ်က္စီးသြားႏိုင္တယ္၊ ေနာက္ ခင္ဗ်ားမရွိေတာ့ရင္လည္း ဒီစာအုပ္ေတြ ေပ်ာက္ပ်က္လည္း သြားႏို္င္တယ္၊ ဒီကိစၥဘယ္မွာမွ မွတ္တမ္းရွိတာမဟုတ္ဘူး၊ ဒီတခုသာ ရွိတာ။ အလြန္အဖိုးတန္တာ၊ ထာဝရမပ်က္စီးေအာင္ က်ေနာ္တို႔ ေမာ္ကြန္းတိုက္က သိပၸံနည္းက် ေလလံုမိုးလံုမွာထိန္းသိမ္းထားခ်င္ပါတယ္၊ ထာဝရ ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္ပါတယ္၊ ေနာင္ခင္ဗ်ားၾကည့္ခ်င္လည္း ေမာ္ကြန္းတိုက္က ယူၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ ေမာ္ကြန္းတိုက္ကို ေပးထားပါ၊ ထာဝရ ထိန္းသိမ္းထားသြားပါ့မယ္ဟု အတင္းနင္းၿပီး အားတိုက္ခြန္တိုက္ ေျပာပါေတာ့သည္။ က်ေနာ္လည္း တုန္လႈပ္သြားေသာ္လည္း ဒီစာအုပ္မ်ား က်ေနာ္တဦးတည္းပိုင္ ျဖစ္ရတာထက္ ႏိုင္ငံေတာ္ပိုင္ျဖစ္သြားေတာ့မွာမို႔ သေဘာတူၿပီးေပးလိုက္ပါသည္။

၎မွတ္တမ္းစာအုပ္ ၂အုပ္ တပ္မေတာ္ေမာ္ကြန္းတိုက္တြင္ရွိေနေၾကာင္း က်ေနာ္ရန္ကုန္မွာရွိေနစဥ္က သိေနရပါသည္။ ၁၉၉ဝ ခုႏွစ္ မိမိ၏ မိသားစု ေျပးရင္းလႊားရင္း တရုတ္ျပည္သို႔ေရာက္လာၿပီး တရုတ္အစိုးရေစာင့္ေရွာက္မႈႏွင့္ တရုတ္ျပည္မွာေနစဥ္ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ မိမိ၏ဇနီးသည္ ေဒၚသန္းစိန္ကြယ္လြန္ၿပီးေနာက္ ၂ဝဝဝ ခုႏွစ္တြင္ သားကိုျမေမာင္က ေရႊလီၿမိ့ဳမွေနၿပီး ျမန္မာျပည္ ဗမာ့တပ္မေတာ္ေမာ္ကြန္း တိုက္မွ ၁၉၉၄ ခုႏွစ္တြင္ထုတ္ေဝေသာ တပ္မေတာ္သမိုင္းစာအုပ္တြဲမ်ားကိုပို႔ေပးရာတြင္ ထိုစာအုပ္ပါ အခ်က္အလက္အခ်ိဳ႔ကို “ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ ေက်ာ္ေဇာ ဂ်ပန္စစ္ပညာသင္သြားမွတ္တမ္းမွ” ဟုကိုးကားေဖာ္ျပၿပီး ေရးသားထားသည္ကိုေတြ႔ရ၍ မိမိမွတ္တမ္းစာအုပ္ႏွစ္အုပ္ တပ္မေတာ္ ေမာ္ကြန္းတိုက္တြင္ ဆက္ရွိေနသည္ကိုသိရပါသည္။

၎မွတ္တမ္းမ်ားမေပးလိုက္ခင္ က်ေနာ္ေကာ္ပီတေစာင္ ကူးယူထားလိုက္ပါသည္။ ေကာ္ပီကူးစဥ္ ကူးေပးသူ ေျမာက္ပိုင္းတိုင္းစစ္ရံုး လက္ႏွိပ္စက္စာေရးက က်ေနာ့္ထံလာၿပီး ထိုမွတ္တမ္းမ်ားမွာ အလြန္စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းသျဖင့္ သူ႔ကိုေကာ္ပီတေစာင္ ရယူခြင့္ျပဳပါရန္ လာေတာင္းပါသည္။ က်ေနာ္က ဒီမွတ္တမ္းေတြဟာ က်ေနာ္ပိုင္ မဟုတ္ေတာ့ဘူး၊ တိုင္းျပည္က ပိုင္သြားၿပီျဖစ္သျဖင့္ မေပးႏိုင္ေတာ့ပါဟု ေတာင္းပန္လိုက္ပါသည္။ က်ေနာ္ႏွင့္သားသမီးမ်ား (၁၉၇၆) ခုႏွစ္က ေတာခိုလာရာတြင္ ထိုမွတ္တမ္းေကာ္ပီမွာ က်ေနာ့္စမ္းေခ်ာင္းအိမ္တြင္ က်န္ရစ္ပါသည္။ ထိုစဥ္က က်ေနာ့္ဇနီးေဒၚသန္းစိန္ထံမွ က်ေနာ္သိမ္းထားေသာ ဓာတ္ပံုေပါင္း(၄၉၉)ပံုကို ေထာက္လွမ္းေရးကသိမ္းယူသြား ပါသည္။ ၁၉၈ဝ ခုႏွစ္တြင္ ေဒၚသန္းစိန္ က်ေနာ္တို႔ေနာက္လိုက္လာရာ က်ေနာ့္အိမ္တြင္ ဒုတိယသမီး စန္းစန္းတို႔အိမ္ေထာင္စုသာရွိရာမွ သမီးစန္းစန္းကို ၁၉၈၉ ခုႏွစ္တြင္ နဝတအစိုးရကဖမ္းၿပီး က်ေနာ့္စာအုပ္စာတမ္းအားလံုးကို ကားနဲ႔တိုက္ၿပီး ေထာက္လွမ္းေရးက သိမ္းယူ သြားရာ ထိုစာတမ္းမ်ားပါသြားႏိုင္ပါသည္။ ထိုအေၾကာင္းမ်ားကို ေဒၚသန္းစိန္ႏွင့္ စန္းစန္းတို႔က ျပန္ေျပာျပဖူးပါသည္။

က်ေနာ္ ၎မွတ္တမ္းေရးရျခင္း၏ အဓိကအေၾကာင္းရင္းမွာ ေနာင္က်ေနာ္တို႔ဗမာျပည္ျပန္ၿပီး ဗမာစစ္တပ္ဖြဲ႔စည္းရာတြင္ က်ေနာ္တို႔ကျပန္ၿပီး စစ္သင္တန္းေပးလွ်င္ မေမ့မေလ်ာ့ ျပန္ၿပီးသင္ၾကားႏိုင္ရန္အတြက္ ဂ်ပန္ဆရာမ်ားက က်ေနာ္တို႔ကို ၁၉၄၁ ခုႏွစ္က ဟိုင္နန္ကၽြန္းႏွင့္ ေဖာ္မိုဆာကၽြန္းတို႔တြင္ စစ္ပညာသင္ေပးေသာ သင္ၾကားခ်က္မ်ားကို ေန႔စဥ္မွတ္စုထုတ္ထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ၎မွတ္တမ္းမ်ားတြင္ စစ္ပညာမွတ္စုမ်ားသာမက ထိုစဥ္ကက်ေနာ္တို႔ ေနထိုင္စားေသာက္သြားလာရပံု။ ဂ်ပန္ဆရာမ်ားႏွင့္ မသင့္မျမတ္ျဖစ္ၿပီး ဂ်ပန္ဆန္႔က်င္ေရး စိတ္ဓာတ္မ်ား ထိုစဥ္ကတည္းကဝင္ခဲ့ပံုေတြပါ ပါဝင္ေနပါသည္။ ထို႔ျပင္ ထိုစဥ္က ျမန္မာမ်ိဳးခ်စ္လူငယ္တဦး၏ စိတ္ေနသေဘာထားကိုလည္း ေဖာ္ျပထားသလို ျဖစ္ေပသည္။

ယခုတြင္ ထိုက်ေနာ္၏ ဂ်ပန္စစ္ပညာသင္သြား မွတ္တမ္းစာအုပ္ႏွစ္အုပ္မွာ ဗမာ့တပ္မေတာ္ေမာ္ကြန္းတိုက္တြင္ တိုင္းျပည္၏ သမိုင္းဝင္ပစၥည္း အျဖစ္ ေကာင္းစြာထိန္းသိမ္းထားၿပီျဖစ္၍ စိတ္ေအးခ်မ္းရေပသည္။

က်ေနာ္တို႔ ဂ်ပန္ဆန္တင္ကုန္သေဘၤာ၏လိုဏ္ေခါင္းထဲေနရသည္မွာ ေန႔လည္ပိုင္းေရာက္ေလ ပူျပင္းအိုက္စပ္လာေလျဖစ္ရာ အေတာ္အေနရ ခက္လာပါသည္။ မတတ္သာ၍ က်ေနာ္တို႔အဝတ္အစားမ်ားခၽြတ္ကာ အတြင္းခံေဘာင္းဘီတိုႏွင့္စြပ္က်ယ္ႏွင့္သာ ပင္ပန္းခက္ခဲစြာေနခဲ့ ရသည္။ အပူဒဏ္မွာ ေနဝင္ၿပီး ညဦး ညေန ၆ နာရီ ၇ နာရီေလာက္က်မွ သက္သာလာပါသည္။ ညစာထမင္းလာပို႔ေသာ “အိုႀကီးစံ”မွာ က်ေနာ္တို႔အျဖစ္ကိုၾကည့္ၿပီး မ်ားစြာစိတ္မေကာင္း ျဖစ္သြားပံုရသည္။ က်ေနာ္တို႔လည္း အပူဒဏ္ေၾကာင့္ ညစာေကာင္းစြာ မစားႏိုင္ၾကေပ၊

ထိုည က်ေနာ္တို႔အိပ္ခါနီး က်ေနာ္တို႔လိုျမန္မာလူငယ္ ၂ ဦးကို အိုႀကီးစံက က်ေနာ္တို႔ထံ လာပို႔ပါသည္။ က်ေနာ္တို႔အံ့အားသင့္ၿပီး အခ်င္းခ်င္း မိတ္ဆက္ၾကေတာ့မွ သူတို႔လည္း က်ေနာ္တို႔လို ဂ်ပန္ကိုစစ္ပညာသင္သြားရန္ေစလႊတ္ျခင္းခံရေသာ လူငယ္ေတြျဖစ္ေၾကာင္း ဝမ္းေျမာက္စြာ သိရွိရပါေတာ့သည္။

ေနာက္ေန႔တြင္လည္း ယမန္ေန႔လိုပင္ အပူဒဏ္ကို ခံၾကရျပန္ပါသည္။ က်ေနာ္တို႔က လူသစ္ ၂ ေယာက္ကို ထိုအပူဒဏ္အေၾကာင္း မိတ္ဆက္ ထားပါသည္။ ထိုအတြင္း ကိုသန္းတင္မွာ ပူအိုက္လြန္းသျဖင့္ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ၿပီး မူးေဝလဲက်သြားပါသည္။ ၾကမ္းျပင္ကလည္း အလြန္ပူ နံရံကလည္းအလြန္ပူ ျဖစ္သျဖင့္ က်ေနာ္ကသူ႔ကိုေဖးမၿပီး လဲမက်ေအာင္ ေမွးဖက္ထားရပါသည္။ အေတာ္ေလးၾကာမွ သူသက္သာလာ ပါသည္။ ေန႔လည္ေလာက္တြင္ သေဘၤာေပၚပါလာသူ က်ေနာ္တို႔ကို ဂ်ပန္သို႔ခိုးထုတ္သူ ဂ်ပန္တာဝန္ခံလူႀကီးထံမွ အဂၤလိပ္လို စာတိုေလး တေစာင္ကို အိုႀကီးစံက ထမင္းပို႔ရင္းေပးသြားပါသည္။ စာမွာ “က်ေနာ္တို႔ အပူဒဏ္ဒုကၡကိုခံေနရေၾကာင္း သူသိရပါသည္။ စိတ္မေကာင္းပါ၊ တျခားလည္းစီစဥ္မေပးႏို္င္ပါ၊ ခင္ဗ်ားတို႔မ်ိဳးခ်စ္ေတြ ဒီဒုကၡကိုခံသြားႏိုင္မည္ဟု ယံုၾကည္ေၾကာင္း”ဟူေသာ သေဘာျဖစ္ပါသည္။  က်ေနာ္တို႔လည္း ထိုအပူဒဏ္ဒုကၡကို ႀကိတ္မွိတ္ၿပီးခံရပါသည္။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ္တို႔မွာ ေနာက္ထပ္ ၂ ဦးတိုးလာ၍ အားတက္ဝမ္းသာ ေနပါသည္။

ထိုညတြင္လည္း ေနာက္ထပ္ျမန္မာလူငယ္ ၂ ဦး က်ေနာ္တို႔လိုဏ္ေခါင္းသို႔ ထပ္ေရာက္လာျပန္ပါသည္။ က်ေနာ္တို႔အားလံုးမိတ္ဆက္ၾကၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ဝမ္းေျမာက္ ၾကပါသည္။ ေနာက္ေန႔ညတြင္လည္း ေနာက္ထပ္ျမန္မာလူငယ္တဦး လိုဏ္ေခါင္းသို႔ ထပ္ေရာက္လာပါသည္။
ထိုညၿပီး ေနာက္ညေတြမွာ မလာေတာ့ပါ၊ အားလံုးစံုၿပီလို႔ ယူဆရပါသည္။ က်ေနာ္တို႔အားလံုး၏အမည္မ်ားမွာ သခင္ေစာလြင္(ဗိုလ္မင္းေခါင္)။ သခင္သန္းတင္(ဗိုလ္ျမဒင္)။ ေနာက္က်ေနာ္ သခင္ေရႊ(ဗိုလ္ေက်ာ္ေဇာ)။ သခင္ထြန္းေရႊ(ဗိုလ္လင္းယံု)။ ကိုေအာင္သိန္း(ဗိုလ္ရဲထြဋ္)။ သခင္တင္ေအး(ဗိုလ္ဘုန္းျမင့္)။ သခင္စိုး(ဗိုလ္ျမင့္ေအာင္)။ ေပါင္း ရဲေဘာ္ (၇)ေယာက္ျဖစ္ပါသည္။

ေနာက္ဆံုးရဲေဘာ္ ေရာက္လာၿပီးေနာက္ တရက္ႏွစ္ရက္ၾကာေသာအခါ က်ေနာ္တို႔သေဘၤာႀကီး စက္ခုတ္ေမာင္းသံၾကားရၿပီး မၾကာမီ သေဘၤာႀကီးသြားေနသည္ဟု ယူဆရပါေတာ့သည္။ ထိုေန႔ကို က်ေနာ္တို႔ေကာင္းစြာ မွတ္မိေနပါေတာ့သည္။ က်ေနာ္တို႔ ဂ်ပန္သေဘၤာႀကီး ဂ်ပန္သို႔စၿပီး ထြက္ခြာၿပီဟုသိရွိနားလည္ၿပီး က်ေနာ္တို႔ မ်ားစြာေပ်ာ္ရႊင္ၾကကာ ျမန္မာသႀကၤန္တြင္းကာလလည္းျဖစ္၍ မိမိတို႔ကိုေသာက္ဖို႔ ပို႔ေပးထားေသာ ေသာက္ေရပုလင္းမွေရႏွင့္ က်ေနာ္တို႔အခ်င္းခ်င္း လိုဏ္ေခါင္းထဲတြင္ ေရပက္ကစားၾကပါသည္။

ထိုေန႔ဟာ ဗမာ့တပ္မေတာ္သမိုင္းစာအရေရာ(က်ေနာ္မွတ္မိသေလာက္ပါ)၁၉၄၁ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ ၁၃ ရက္ေန႔ျဖစ္ၿပီး က်ေနာ္တို႔စီးေနေသာ သေဘၤာ၏အမည္မွာ “ကိုင္ရွိမာရူး”ျဖစ္ပါသည္။

မွတ္ခ်က္၊  ၊ ယခုက်ေနာ္သည္ က်ေနာ္တို႔ဂ်ပန္ျပည္ စစ္ပညာသင္သြားသည့္အေၾကာင္း ေရးရေတာ့မည္ျဖစ္ရာ ထိုအေၾကာင္းမ်ားကို က်ေနာ္ ေရးထားေသာမွတ္တမ္းမ်ား က်ေနာ့္ထံတြင္ မရွိေတာ့ပါ၊ ဗမာ့တပ္မေတာ္ေမာ္ကြန္းတိုက္တြင္သာ ရွိေနပါသည္။ ထို႔အျပင္ ထိုအေၾကာင္း ကိုးကားၾကည့္ရႈရန္ တပ္မေတာ္သမိုင္းစာအုပ္ႏွင့္ စာအုပ္အခ်ိဳ႔သာရွိပါသည္။ အဓိက က်ေနာ္၏မွတ္ဉာဏ္ကိုသာအားကိုးၿပီး ေရးရပါမည္၊ က်ေနာ့္အသက္မွာလည္း ၈၄ ႏွစ္ ရွိေနၿပီျဖစ္၍ အေတာ္ႀကိဳးစားအားထုတ္ၿပီး တျဖည္းျဖည္းျခင္းေရးရပါေတာ့သည္။

0 comments:

Post a Comment