Monday, March 2, 2015

ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ေဟာင္းေက်ာ္ေဇာကိုယ္တိုင္ေရးအထုပၸတၱိ အပိုင္း(၁) အခန္း(၁၉)

0 comments
ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ေဟာင္းေက်ာ္ေဇာကိုယ္တိုင္ေရးအထုပၸတၱိ အပိုင္း(၁) အခန္း(၁၉)
(၁၅)

က်ေနာ္တို႔ဘီအိုင္ေအတပ္ဖြဲ႔မ်ားသည္ ဗမာ့လြတ္လပ္ေရးတိုက္ပြဲအတြက္ ၁၉၄၂ ခုႏွစ္ဆန္းတြင္ ဗမာျပည္အတြင္းသို႔ ေမာ္လၿမိဳင္စစ္ေၾကာင္း။ ထားဝယ္စစ္ေၾကာင္း။ ေရေၾကာင္းခ်ီစစ္ေၾကာင္း။ အတြင္းသူပုန္တပ္ဖြဲ႔စစ္ေၾကာင္း။ စစ္သည္စစ္ေၾကာင္းမ်ားဖြဲ႔ၿပီး ခ်ီတက္ဝင္ေရာက္သည္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၏ ဗဟိုဌာနခ်ဳပ္လည္း ဝင္ေရာက္သြားၿပီျဖစ္သည္။

က်ေနာ့္တပ္ခြဲသာ ေနာက္ခံတပ္အျဖစ္ ေနာက္ဆံုးမွ ဗမာျပည္တြင္းဝင္ေရာက္ရေပသည္။

ထိုင္းႏိုင္ငံမွ ၃ - ၄ ရက္ခရီး ဗမာျပည္တြင္းဝင္ၿပီးေနာက္တေန႔တြင္ က်ေနာ့္ကိုယ္ရံ ရဲေဘာ္ကိုထြန္းတင္က က်ေနာ့္ကို အထူးသတင္းတခု ေျပာလို၍ဟုဆိုၿပီး လူရွင္းေသာတေနရာေခၚသြားၿပီးေျပာသည္မွာ က်ေနာ့္တပ္ဖြဲ႔မွ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကသိကၽြမ္းေသာ ထိုင္းလူမ်ိဳး တပ္စုမႉးသည္ က်ေနာ့္တပ္မွ အျခားထိုင္း ရွမ္းကျပားလူမ်ိဳးတပ္စုမႉးတေယာက္ႏွင့္ တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးေနေသာစကားမ်ားကို သူၾကားသိသမွ် ျပန္ေျပာျပပါသည္။

ထိုင္းလူမ်ိဳးတပ္စုမႉးကေျပာတာက လက္ရွိတပ္ဖြဲ႔တြင္ ဦးစီးေနေသာတပ္မႉး (က်ေနာ္ဗိုလ္ေက်ာ္ေဇာ)ဟာ ျမန္မာလူငယ္ကေလး ခပ္ပိန္ပိန္ေလးသာျဖစ္သည္။ ငါတို႔သူကိုလုပ္ႀကံၿပီး ဒီတပ္ကိုအပိုင္စီးကာ ဒီနယ္စပ္ေဒသမွာ လုယက္တိုက္ခိုက္ စားေသာက္ရေသာ္ ငါတို႔မ်ားစြာ ခ်မ္းသာႀကီးပြားလာမည္ဟု ႀကံစည္ေျပာဆိုေနၾကပံုကို ေျပာျပပါသည္။ က်ေနာ့္မွာ ထိုစဥ္က နယ္ခ်ဲ႔ေတာ္လွန္ေရးစိတ္ဓာတ္ မ်ားစြာတင္းမာေနသျဖင့္ ထိုစကားၾကားရေသာအခါ မ်ားစြာစိတ္ဆိုးေဒါသထြက္မိသည္။ ေနာက္မွ မိမိတပ္ဖြဲ႔တြင္ ျမန္မာလူမ်ိဳးက      အနည္းစုကေလးသာျဖစ္သျဖင့္ ထိုကိစၥ ပညာသတိျဖင့္ေျဖရွင္းရမည္ဟုနားလည္လာၿပီး က်ေနာ့္ကိုယ္ရံကို ေက်းဇူးတင္ဝမ္းေျမာက္ေၾကာင္း လက္ဆြဲခ်ီးက်ဴးလိုက္ၿပီး ဆက္ၿပီးမသိမသာ ေထာက္လွမ္းသြားရန္ေျပာကာ လူခ်င္းခြဲလိုက္သည္။

က်ေနာ့္တပ္ဖြဲ႔တြင္ လက္နက္အပိုအသစ္ ၁ ဒါဇင္မွ်လည္း ေသတၱာ ၂ လံုးႏွင့္ထည့္ၿပီး သယ္ယူလာၾကသည္။ ေနာက္တပ္တိုးခ်ဲ႔ေသာအခါ သံုးရန္ျဖစ္သည္။ ထိုလက္နက္မ်ားကိုပါ သူတို႔လိုခ်င္ေနပံုရသည္။

က်ေနာ္သည္ ထိုကိစၥမဆိုင္းမတြ မိမိကလက္ဦးေအာင္လုပ္မွျဖစ္မည္ယူဆၿပီး ထိုတပ္စုမႉး ၂ ဦးကို ေနာက္ေန႔တြင္ ဖမ္းဆီးလိုက္သည္။ မိမိတပ္ဖြဲ႔ကို ပုန္ကန္ရန္ႀကံစည္၍ျဖစ္သည္ဟုလည္း ေၾကညာလိုက္သည္။

ေနာက္ေန႔တပ္ခ်ီတက္၍ ညေနခရီးဆံုးခါနီး သစ္ပင္ႏွစ္ပင္ကို က်ေနာ့္ကိုယ္ရံရဲေဘာ္အားျပထားၿပီး ညက်လွ်င္ ဖမ္းထားသူေတြကို ခ်ည္ေႏွာင္ထားရန္အတြက္ဟု မွာထားပါသည္။

ထိုညဦးပိုင္းတြင္ ဖမ္းထားေသာတပ္စုမႉး (၂)ေယာက္ကို လုပ္ႀကံသတ္ျဖတ္ပစ္ရန္ စီမံျပဳလုပ္ထား၏၊ ထို (၂)ဦးက တပ္တြင္းပုန္ကန္ရန္ ႀကံစည္သျဖင့္ ငါတို႔တပ္မွ လံုးဝထုတ္ပစ္ၿပီး အနီးဆံုးထိုင္းရြာတရြာသို႔ပို႔ထားခဲ့မည္ဟုေၾကညာၿပီး ညဦးပိုင္းတြင္ ထိုင္းရြာတရြာသို႔ ျပန္ပို႔ရန္ အစီအစဥ္ျဖင့္ ေနာက္ပိုင္းသို႔ အခ်ဳပ္ျဖင့္ျပန္ေခၚသြားေစပါသည္။ က်ေနာ္ႏွင့္က်ေနာ့္တပ္မွ တပ္မႉးတခ်ိဳ႔က ေနာက္ပိုင္းမလွမ္းမကမ္းအကြာမွ တိတ္တဆိတ္ ေမွာင္ထဲမွလိုက္သြားခဲ့ပါသည္။

အခ်ဳပ္ႏွင့္ေခၚသြားသူတို႔မွာ က်ေနာ္စီစဥ္ထားသည့္အတိုင္း လမ္းခရီးသစ္ပင္ (၂)ပင္သို႔ေရာက္ေသာအခါ ထိုညဒီမွာပဲ ေခတၱအိပ္နားမည္ဆိုၿပီး တပ္စုမႉး (၂)ဦးကို က်ေနာ္ညေနကျပထားေသာ သစ္ပင္ ၂ ပင္တြင္ ကပ္ၿပီး ႀကိဳးျဖင့္ခ်ည္ေႏွာင္ေစကာ အိပ္ဖို႔လုပ္ၾကပါသည္။

ထိုစဥ္အတြင္း ေနာက္ကလိုက္လာေသာက်ေနာ္က သူတို႔လက္ဆြဲမီးအိမ္ မီးေရာင္အတြင္းဝင္ေရာက္လိုက္ရာ အက်ဥ္းသား (၂) ေယာက္မွာ သူတို႔၏ကံၾကမၼာကိုရိပ္မိၿပီး စိုးရိမ္ေၾကာက္ရြံ႔စြာ ေအာ္ဟစ္ၾကပါေတာ့သည္။

က်ေနာ္က မွန္အိမ္မီးေရာင္ေအာက္တြင္ သူတို႔အား ေသဒဏ္ေပးေသာအမိန္႔စာကို ဖတ္ျပပါသည္။ “သင္တို႔သည္ တပ္မေတာ္ကို ပုန္ကန္ သစၥာေဖာက္ရန္ လုပ္ကိုင္ၾကသည္။ ဤသည္မွာ ျမန္မာျပည္သူတို႔၏ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာႀကိဳးစားခဲ့ေသာ အဂၤလိပ္တို႔ေအာက္မွလြတ္ေျမာက္ေရး။ အဂၤလိပ္ေတာ္လွန္ေရးႀကီးကို ပထမဆံုး သစၥာေဖာက္လိုက္ရာက်ေပသည္။ သင္တို႔ (၂)ေယာက္ကို ဗမာ့ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီကိုယ္စား ကၽြႏု္ပ္က ေသဒဏ္ေပးလိုက္သည္” ဟုဆိုၿပီး က်ေနာ္ႏွင့္ပါလာေသာ က်ေနာ့္တပ္မႉးမ်ားေရွ႔ေမွာက္တြင္ အေစာင့္ရဲေဘာ္တေယာက္ထံမွ လွံစြပ္တပ္ထားေသာေသနတ္တလက္ကို ဆြဲယူလိုက္ၿပီး ေဒါသႏွင့္က်ေနာ္ေအာ္ဟစ္ၿပီးေျပး၍ တပ္စုမႉးပထမေခါင္းေဆာင္ကို လွံစြပ္ျဖင့္ ၂ ခ်က္ ၃ ခ်က္ ဆင့္ထိုးၿပီး သတ္ျဖတ္လိုက္သည္။

ဤတြင္ ၎ပထမတပ္စုမႉးေပ်ာ့အိၿပီး သစ္ပင္တြင္ကပ္လ်က္ တြဲေလာင္းက်သြားေတာ့မွ မနီးမေဝးရွိေအာ္ဟစ္ေနေသာ ဒုတိယတပ္စုမႉးရွိရာကို က်ေနာ္ထပ္သြားၿပီး လွံစြပ္ထိုးသတ္ျဖတ္လိုက္ပါသည္။ သတ္ၿပီးသူ႔အေလာင္းကို အနီးရွိေရေျမာင္းတခုထဲ ဆြဲယူပစ္ခ်ေစပါသည္။

ပထမတပ္စုမႉးအေလာင္းကိုလည္း အလားတူသစ္ပင္မွခြာယူၿပီး ေရေျမာင္းထဲပစ္ခ်ရန္သြားရာ ထိုတပ္စုမႉးမွာ သစ္ပင္တြင္မရွိေတာ့ဘဲ သူ႔ကိုခ်ည္ထားေသာႀကိဳးသာ တြဲေလာင္းက်န္ေနပါသည္။

ဤတြင္က်ေနာ္သည္ အနည္းငယ္လန္႔ျဖန္႔သြားၿပီး ထိုလြတ္သြားေသာတပ္စုမႉးကို နာရီဝက္ခန္႔ အနီးတဝိုက္တြင္ ရွာေဖြၾကေသာ္လည္း မေတြ႔ရေတာ့ပါ၊

ထိုတပ္စုမႉးမွာ လွံစြပ္ဒဏ္ရာျဖင့္ ေပ်ာ့က်သြားစဥ္ ခ်ည္ထားေသာအုန္းဆံႀကိဳးရွည္ထြက္လာၿပီး ႀကိဳးကြင္းရွည္ျဖစ္လာရာမွ ေမ်ာေနေသာ တပ္စုမႉး သတိရၿပီး ႀကိဳးကြင္းမွလွ်ိဳထြက္ၿပီး ေသြးရူးေသြးတန္းထြက္ေျပးသြားပံုရသည္။

က်ေနာ္တို႔သည္ ထိုတပ္စုမႉး တေနရာတြင္ေသႏိုင္သည္ဟုယူဆၿပီး က်ေနာ္၏ ေသဒဏ္အမိန္႔ကို ထပ္ၿပီးဖတ္ျပလိုက္ကာ တပ္ဖြဲ႔သို႔ ျပန္လာၾကသည္။

ေနာက္တေန႔ တပ္ဆက္လက္ခရီးခ်ီတက္ၿပီး ညေနနားၿပီး၍ ညစာစားၾကရာတြင္ က်ေနာ့္တပ္မႉးငယ္မ်ား ခါတိုင္းလို က်ေနာ္တို႔ထမင္းဝိုင္းသို႔ ဝင္မစားၾကတာေတြ႔ရသျဖင့္ က်ေနာ္က သူတို႔ဘယ္မွာစားၾကသလည္းေမးျမန္းေတာ့မွ ဗိုလ္လွေဖက သူတို႔ တပ္မႉးႀကီးဗိုလ္ႀကီးကို ေၾကာက္ရြ႔ံ သျဖင့္ ထမင္းအတူမစားရဲေတာ့ဘဲ တေနရာမွာစားၾကတာပါဟုေျပာသည္။

သည္ေနာက္ေန႔မ်ားတြင္ က်ေနာ့္တပ္ဖြဲ႔ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ဗမာျပည္တြင္းသို႔ခ်ီတက္ၾကပါေတာ့သည္။
           
နာက္တေန႔ က်ေနာ္တို႔ခရီးဆက္ထြက္ရာ မၾကာမီလမ္းတြင္ ဗိုလ္ေစာေနာင္၏တပ္ခြဲႏွင့္ ဆံုစည္းမိပါသည္။ သူ႔တပ္ထဲတြင္ ေကာင္းစြာ မက်န္းမာသျဖင့္ ေရွ႔တန္းဗဟိုတပ္ဖြဲ႔ႏွင့္မလိုက္ႏိုင္ေသာ ဗိုလ္စၾကာလည္း ပါလာပါသည္။ ေနာက္ ဂ်ပန္တပ္မ်ားႏွင့္ဆက္သြယ္ရန္ ဘီအိုင္ေအ တပ္မေတာ္ ဗိုလ္ႀကီးရာထူးေပးထားေသာ ဂ်ပန္တပ္ၾကပ္တဦးလည္း ပါလာပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ကို ၎ဂ်ပန္တပ္မႉးတိုက္တြန္းသည့္အတိုင္း တပ္ (၂)တပ္ကို ေကာ္လံတပ္ဖြဲ႔တခု ဖြဲ႔စည္းပါသည္။ လက္ေတြ႔ က်ေနာ္ကပင္ ဦးေဆာင္ပါသည္။
က်ေနာ္သည္ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့ေသာ ေသဒဏ္ေပးလိုက္ေသာ တပ္စုမႉး(၂)ဦး၏ အျဖစ္အပ်က္ကို ဗိုလ္စႀကၤာအားေျပာျပရာ ဗိုလ္စၾကာက ထိုထြက္ေျပးသူတပ္စုမႉးဟာ မုခ်ပင္ေသဆံုးရမည္။ ေသြးရူးေသြးတန္းထြက္ေျပးရာမွ လည္းၿပိဳၿပီး ျပန္မထႏိုင္ဘဲေသဆံုးရမည္ဟု ေျပာပါသည္။ ဗိုလ္စၾကာမွာ ေဆးေက်ာင္းသားဆရာဝန္ေလာင္းတဦးျဖစ္၍ က်ေနာ္လည္း ပိုမိုယံုၾကည္မိပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ ဆက္လက္ခ်ီတက္ၾကရာ ဗမာျပည္အတြင္းပိုင္း သံလြင္ျမစ္အေရွ႔ဘက္ေရာက္လာၾက၏၊ က်ေနာ္တို႔၏ ေရွ႔ဘက္မလွမ္းမကမ္းတြင္ အဂၤလိပ္တို႔၏တပ္ဖြဲ႔တခုေရာက္ေနေၾကာင္း ရြာသားမ်ားကတဆင့္သိၾကရာ က်ေနာ္တို႔က မ်ားစြာ တိုက္ခိုက္လို၍အျမန္လိုက္ၾကသည္။ အဂၤလိပ္တပ္မွာ က်ေနာ္တို႔တပ္ဖြဲ႔သတင္းၾကားကာ ေၾကာက္ရြ႔ံသျဖင့္အတင္းဆုတ္ခြာၿပီး ဗမာျပည္အတြင္းပိုင္းသို႔ ျပန္ေျပးတာျမန္ဆန္သျဖင့္ မမီလိုက္၍ မတိုက္လိုက္ရပါ၊

မတိုက္လိုက္ရေသာ္လည္း က်ေနာ္တို႔တပ္ဖြဲ႔မွာ စိတ္အားတက္ႂကြြလ်က္ရွိပါေတာ့သည္။ က်ေနာ္တို႔တပ္ဖြဲ႔မွလူမ်ားက က်ေနာ္တို႔ကို လူပင္ ငယ္ေသာ္လည္း ရဲစြမ္းသတၱိရွိေသာေတာ္လွန္ေရးတပ္မႉးမ်ား ျဖစ္သည္။ စစ္ပညာလည္းတတ္သူေတြ။ မ်ိဳးခ်စ္ပုဂၢိဳလ္ေတြ။ ေသမွာမေၾကာက္ေသာ ေတာ္လွန္ေရးသမားႀကီးေတြဟု ံုၾကည္ယူဆၿပီး ေလးစားအသိအမွတ္ျပဳျခင္း ခံလာရသည္။

ဗိုလ္စၾကာက ခင္ဗ်ားတို႔တပ္ဖြဲ႔ဟာ မေန႔ကအဂၤလိပ္တို႔၏တပ္ႏွင့္ မတိုက္လိုက္ရေသာ္လည္း တကယ္တိုက္မည့္ပံုသ႑န္ အျမန္ျပင္ဆင္ လိုက္ရသျဖင့္ မ်ားစြာအေတြ႔အႀကံဳရွိသြားၿပီဟု ေျပာပါသည္။

က်ေနာ္တု႔ိတပ္ဖြဲ႔သည္ ဖာပြန္ေအာက္မွ တျဖည္းျဖည္း ဗမာျပည္တြင္းသို႔ခ်ီတက္လာရာ ေနာက္ဆံုးစစ္ေတာင္းျမစ္ကမ္းေပၚရွိ “ကြင္းဆိပ္” ဟူေသာ ျမန္မာရြာႀကီးသို႔ ဆိုက္ေရာက္ပါသည္။ ပထမဆံုးေတြ႔ရေသာ ျမန္မာရြာႀကီးျဖစ္သျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ မ်ားစြာေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါသည္။ ရြာသားမ်ားကလည္း ေကာင္းစြာႀကိဳဆို ခ်က္ျပဳတ္ေကၽြးေမြးၾကပါသည္။ အခ်ိဳ႔လည္း က်ေနာ္တို႔တပ္သို႔ တပ္သားအျဖစ္ဝင္ေရာက္ၾကပါသည္။ က်ေနာ္တို႔ ထိုျမန္မာရြာႀကီးတြင္ တရက္မွ်အနားယူၾကပါသည္။ အဂၤလိပ္တပ္မ်ားလည္း ဗမာျပည္မွ အထက္ဗမာျပည္ႏွင့္ အိႏိၵယျပည္ဘက္သို႔ ဆုတ္ခြာေနၾကသည္။

က်ေနာ္တို႔တပ္ဖြဲ႔ ေနာက္ေန႔တြင္ ပဲခူးၿမိ့ဳဘက္ဆက္လက္ခ်ီတက္ရာ ေနာက္ေန႔တြင္ ပဲခူး မႏၱေလးကားလမ္းေပၚရွိ “တာဆံု” ဟူေသာ ရြာႀကီးသို႔ဆိုက္ေရာက္ၿပီး ပဲခူးသို႔ ဆက္လက္ခ်ီတက္ၾကပါသည္။

က်ေနာ္တို႔တပ္မွာ လာခဲ့ေသာလမ္းတြင္ “လား” တေကာင္ကိုဖမ္းမိရာ က်ေနာ္စီးဖို႔ျပင္ဆင္ေပးသျဖင့္ ခရီးလမ္းအေတာ္မ်ားမ်ားမွာ က်ေနာ္ မပင္ပန္းေတာ့ေခ်၊

က်ေနာ္တို႔တပ္ဖြဲ႔ ပဲခူးသို႔ေရာက္ေသာအခါ လြန္ခဲ့ေသာေန႔က ဗိုလ္ဗလႏွင့္ ဂ်ပန္ဗိုလ္ကဝါရွီးမာတို႔တပ္ဖြဲ႔ ပဲခူးတြင္ တရက္ဝင္နားၿပီး ရန္ကုန္ဘက္ကို ဆက္ၿပီးခ်ီတက္ၾကသည္ဟု ဝမ္းေျမာက္စြာၾကားသိရပါသည္။ အဂၤလိပ္တပ္ဖြဲ႔မ်ားလည္း ရန္ကုန္မွာ မခုမခံေတာ့ဘဲ အထက္ဗမာျပည္မွ အိႏိၵယသို႔ဆုတ္ခြာရန္ ခ်ီတက္ေနၾကၿပီဟု သိရပါသည္။

က်ေနာ္တို႔တပ္ဖြဲ႔ ပဲခူးတြင္ညအိပ္ၿပီး ေနာက္ေန႔ဆက္လက္ၿပီး ေျခလ်င္ခ်ီတက္ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္ဗမာျပည္တြင္ စစ္ျဖစ္ေန၍ ေမာ္ေတာ္ကားေျပးဆြဲျခင္းမ်ား မရွိသေလာက္ျဖစ္ေနပါသည္။ က်ေနာ္မွတ္မိသည္မွာ လမ္းတြင္ “လွည္းကူး” ဟူေသာ ေက်းလက္ၿမိ့ဳ ကေလးတြင္ က်ေနာ္တို႔တပ္ဖြဲ႔ကို လူထုကႀကိဳဆိုခ်က္ျပဳတ္ ေကၽြးေမြးၾကျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ေနာက္ေန႔ “လွည္းကူး”မွ ရန္ကုန္ၿမိ့ဳသို႔ ဆက္လက္ခ်ီတက္ၾကပါသည္။ ေနာက္ဆံုးက်ေနာ္တို႔ ရန္ကုန္ေရာက္ၿပီး ကန္ေတာ္ႀကီး “ဘုတ္ကလပ္” တြင္ က်ေနာ္တို႔တပ္ဖြဲ႔ တပ္စြဲပါေတာ့သည္။ ရန္ကုန္တြင္ လူသိပ္မရွိ က်ိဳးတိုးက်ဲတဲသာရွိပါသည္။

က်ေနာ္မွတ္မိတာတခုမွာ က်ေနာ္တို႔ လအခ်ိဳ႔ရက္ေပါင္းမ်ားစြာ ေျမႀကီးေပၚတြင္အိပ္ခဲ့ရၿပီး ရန္ကုန္ဘုတ္ကလပ္ေရာက္မွ ခုတင္မ်ားႏွင့္ သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းအိပ္ရေသာအခါ မအိပ္တတ္သလိုျဖစ္ေနတာ မွတ္မိေနပါသည္။ က်ေနာ့္ရဲေဘာ္မ်ားက ဘုတ္ကလပ္ထဲဝင္ရွာၾကေဖြၾကၿပီး ေတြ႔လာသည့္ ခုတင္ႏွင့္ေမြ႔ရာမ်ားကိုယူလာၿပီး က်ေနာ့္အတြက္ခင္းက်င္းေပးျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ တခ်ိဳ႔ရဲေဘာ္မ်ားမွာ အဂၤလိပ္မမ်ားဝတ္သည့္ ဂါဝန္ရွည္ႀကီးမ်ား။ ငွက္ေမြးနဲ႔ဦးထုပ္မ်ား စတာေတြ ရွာေဖြေတြ႔ရွိကာ ဝတ္ဆင္လာတာမ်ားလည္းရွွိ၍ ငိုအားထက္ ရယ္အားသန္ရပါသည္။ အဂၤလိပ္မ်ားက မဆုတ္ခြာခင္ ဘုတ္ကလပ္အနီး ကန္ေတာ္ႀကီးထဲမွာ ခ်ၿပီးဝွက္ထားသည့္ အရက္အေကာင္းစားမ်ား တခ်ိဳ႔ကရွာေတြ႔ၿပီး မူးယစ္ေသာက္စားၾကတာလည္း မွတ္မိေနပါသည္။ တခ်ိဳ႔ရဲေဘာ္မ်ားက တိရစၦာန္ရံုထဲက တိရစၦာန္မ်ားကိုသြားေရာက္ ပစ္ခတ္ ယူေဆာင္လာၿပီး ဟင္းခ်က္စားၾကတာလည္း ရွိပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ ဗမာျပည္မွ ၁၉၄၁ ခုႏွစ္ အလယ္ေလာက္က ဂ်ပန္သို႔ စစ္ပညာသင္သြားခဲ့ရာ ၁၉၄၂ ခုႏွစ္တြင္ ဗမာျပည္သို႔ မေသမေပ်ာက္ မထိမခိုက္ႏွင့္ ေကာင္းစြာျပန္ေရာက္လာၿပီျဖစ္လို႔လည္း အလြန္ဝမ္းသာေနမိပါသည္။   
အပိုင္း (၁) ဆံုး၊


0 comments:

Post a Comment