Friday, March 20, 2015

ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ေဟာင္းေက်ာ္ေဇာကိုယ္တိုင္ေရးအထုပၸတၱိ ဒုတိယပိုင္း၊ အခန္း(၆)

0 comments
ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ေဟာင္းေက်ာ္ေဇာကိုယ္တိုင္ေရးအထုပၸတၱိ ဒုတိယပိုင္း၊ အခန္း(၆)
ဒုတိယပိုင္း

က်ေနာ့္အိမ္တြင္ သခင္စိုးႏွင့္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို႔ ေဆြးေႏြးေနစဥ္ တေန႔မွာ က်ေနာ့္နာမည္ေအာ္ေခၚၿပီး ဗိုလ္ရန္ေအာင္ႀကီး ေရာက္လာ ပါသည္၊ က်ေနာ္ေျပးထြက္ၿပီး ႏႈတ္ဆက္ပါသည္၊ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ ျဖစ္ေနပါသည္၊ ဗိုလ္ရန္ေအာင္က က်ေနာ္ႏွင့္ေတြ႔ရန္ သူက်ေနာ့္ရံုးသို႔ သြားရာရံုးက လူေတြက က်ေနာ္နည္းနည္းေနမေကာင္းလို႔ အိမ္တြင္ခတၱနားေနသည္ဆိုလို႔ မက်န္းမာဘူးထင္ၿပီးလာေမးတာပါဟု ဆိုသည္၊

က်ေနာ္က ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႔ သခင္စိုးတို႔ေတြ႔ဆံုေနေၾကာင္းကို ဗိုလ္ရန္ေအာင္ႀကီးကို ဖံုးကြယ္ထား၍မသင့္ေတာ္ဟု ခ်က္ခ်င္းယူဆၿပီး သူ႔ကို လက္ျပၿပီး တေနရာေခၚသြားကာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းႏွင့္သခင္စိုးတို႔ ဖတ္ဆစ္ေတာ္လွန္ေရးအတြက္ လွ်ိဳ႔ဝွက္ေဆြးေႏြးေနေၾကာင္းကို ေျပာျပရပါသည္၊ ဒီေတာ့မွ ဗိုလ္ရန္ေအာင္နားလည္ၿပီး က်ေနာ္ႏွင့္ စကားအနည္းငယ္ေျပာဆိုၿပီး ျပန္သြားပါသည္၊

ေန႔လည္ ထမင္းစားေတာ့မွ ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႔ သခင္စိုးတို႔ကို ေစာေစာက ဗိုလ္ရန္ေအာင္လာတဲ့အေၾကာင္းႏွင့္ က်ေနာ္က ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႔ သခင္စိုးတို႔ ေဆြးေႏြးေနတဲ့အေၾကာင္းေျပာေတာ့ သူေခတၱေနၿပီးျပန္သြားေၾကာင္း ေျပာရပါသည္၊ သခင္စိုးက ဗိုလ္ရန္ေအာင္ကို ေတြ႔ခ်င္ေနပံုရပါသည္၊ သို႔ေသာ္ သခင္စိုးအေၾကာင္း အထူးလွ်ိဳ႔ဝွက္ရသျဖင့္ ဗိုလ္ရန္ေအာင္ႏွင့္ေတြ႔ရန္ စီစဥ္မေပးႏိုင္ေတာ့ပါ၊

ဘီအိုင္ေအကာလ အျဖစ္အပ်က္မ်ားတြင္ တခုေမ့က်န္ရစ္သျဖင့္ ထပ္ေရးရပါဦးမည္၊ ၎အျဖစ္အပ်က္မွာ - ဘီအိုင္ေအကာလက ၿမိ့ဳတၿမိ့ဳတြင္ က်ေနာ့္ကို အၿငိမ့္ပြဲတပြဲကဖိတ္ေခၚသျဖင့္ ဝင္ၾကည့္ရပါသည္၊ အၿငိမ့္မင္းသမီးက ပရိသတ္ကိုေက်ာေပးၿပီးထိုင္ေနစဥ္ လူရႊင္ေတာ္ တဦးက အၿငိမ့္မင္းသမီး၏ ေက်ာကို ဘီအိုင္ေအ BIA ဟု ေရးထားေသာစာရြက္တရြက္ လာကပ္လိုက္ပါသည္၊ အၿငိမ့္မင္းသမီးကို သိမ္းပိုက္ လိုက္သည့္သေဘာ ျဖစ္ပါသည္၊ (ထိုေခတ္ထိုကာလက “ပစၥည္း”မ်ားကို သိမ္းပိုက္သည့္အခါ ဘီအိုင္ေအကပ္သည္ဟူေသာေဝါဟာရေတာင္ ရွိခဲ့ပါသည္) ပြဲၾကည့္ပရိသတ္ထဲတြင္ ဘီအိုင္ေအတပ္မွရာထူးအႀကီးဆံုးသူမွာ က်ေနာ္ပင္ျဖစ္ဟန္ရွိသည္၊ က်ေနာ့္အနီးမွ လူအမ်ား က်ေနာ့္ကို မ်ားစြာအားနာသြားပံုရသည္၊ က်ေနာ္လည္း အလြန္ထူပူသြားပါေတာ့သည္၊ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြမွာ သူတို႔၏မေက်နပ္ခ်က္မ်ားကို ဤသို႔ပင္ ေဖာ္ျပတတ္ေပသည္၊

က်ေနာ့္ပဲခူးအိမ္အနီးတြင္ အိမ္ႏွစ္လံုး ရွိပါသည္၊ တလံုးမွာ စံျပတပ္ရင္းရံုးအုပ္ ဗိုလ္ႀကီးဗိုလ္လွေမာင္၏အိမ္ႏွင့္ တလံုးမွာ စံျပတပ္ရင္း ျမန္မာစာျပဆရာဦးတင္ေမာင္တို႔အိမ္ ျဖစ္ပါသည္၊ အားလံုး အလုပ္မ်ားၾကသူေတြျဖစ္လို႔ တအိမ္ႏွင့္တအိမ္ အေၾကာင္းမရွိဘဲ ဝင္ထြက္ လည္ပတ္ျခင္း သိပ္မရွိၾကပါ၊ က်ေနာ့္အိမ္ကို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၏ကား ဝင္ထြက္ျခင္းလုပ္ေနသည္ကိုသိၾကေသာ္လည္း ထံုးစံအတိုင္း ေမးျမန္းေျပာဆိုျခင္း မရွိၾကပါ၊

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းႏွင့္ သခင္စိုးတို႔ေဆြးေႏြးပြဲမွာ သံုးရက္မွ်ၾကာသည္ ထင္ပါသည္၊ ထိုအတြင္း ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းႏွင့္ပါလာေသာ ဇနီး ေဒၚခင္ၾကည္မွာလည္း ႏို႔စားႏြားမတေကာင္ဝယ္ရန္စီစဥ္ေနေၾကာင္း ၾကားသိရပါသည္၊

ေဆြးေႏြးပြဲ သံုးရက္မွ်ၾကာၿပီး ၿပီးသြားပါၿပီ၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို႔လည္း ေနာက္ေန႔ ရန္ကုန္ကိုျပန္ၾကပါၿပီ၊ က်ေနာ္မွာ သခင္စိုးကို ေဒးဒရဲ ၿမိ့ဳသို႔ ျပန္ပို႔ရန္ ဝတၱရားရွိေနပါသည္၊
သခင္စိုးက က်ေနာ့္ကိုေျပာသည္မွာ သူဒီမွာလုပ္စရာရွိတာေတြ ရက္အခ်ိဳ႔လုပ္ရအံုးမည္၊ ထိုကိစၥေတြၿပီးမွ ေဒးဒရဲျပန္မည္ဟုေျပာပါသည္၊ သခင္စိုးမွာ က်ေနာ္တို႔ႏွင့္ ေနရစဥ္အတြင္း သူ႔လံုၿခံဳေရးအတြက္ မ်ားစြာစိတ္ခ်မ္းသာပံုရပါသည္၊

ထိုအတြင္း က်ေနာ့္ဌာနခ်ဳပ္ ေထာက္လွမ္းေရးမႉးကသတင္းေပးပို႔သည္မွာ တေန႔ညက အဂၤလိပ္ေလယာဥ္ပ်ံ ပဲခူးၿမိ့ဳအနီးလာသြားသည္မွာ အိႏိၵယသို႔ေရာက္ေနေသာ တက္ဘုန္းႀကီးသခင္သိန္းေဖ ေလထီးနဲ႔ဆင္းေနရစ္သည္၊ ယေန႔ကစၿပီး ပဲခူးၿမိ့ဳဝင္ၿမိ့ဳထြက္ဂိတ္ေတြ ဂ်ပန္စစ္တပ္ ခ်ရပ္ၿပီး လူဝင္လူထြက္ေစာင့္ၾကည့္မည္၊ ပဲခူးၿမိ့ဳတြင္းရွိအိမ္တိုင္းကိုလည္း သခင္သိန္းေဖကိုရွာေဖြေတာ့မည္ဟူ၍ ျဖစ္ပါသည္၊

က်ေနာ္လည္း ထိုသတင္းကို ခ်က္ခ်င္း သခင္စိုးကို ေျပာျပသည္၊ သခင္စိုးကို ၿမိ့ဳဝင္ၿမိ့ဳထြက္ဂိတ္ေတြမွာ ဂ်ပန္ကင္းေစာင့္မခ်မီ ျပန္ပို႔ရန္ အတြက္ ရန္ကုန္ဘက္ျပန္ပို႔ႏိုင္ဖို႔အေရးႀကီးေၾကာင္း အားလံုးသေဘာေပါက္ၾကၿပီး သခင္စိုးကို ခ်က္ခ်င္းပင္ျပန္ပို႔ရန္စီစဥ္ၾကပါသည္၊

က်ေနာ့္အိမ္တြင္ သခင္စိုးေရာက္ကတည္းက အေရးေပၚသံုးရန္ လူစီးကားတစီး ဓာတ္ဆီအျပည့္ႏွင့္ အရန္သင့္ထားပါသည္၊ ကိုႀကီးျမင့္ႏွင့္ ကိုထြန္းစိန္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုလည္း သူတို႔အိမ္တြင္ အၿမဲအသင့္ေစာင့္ေနရန္မွာၾကားထားရာ ကိုႀကီးျမင့္ႏွင့္ကိုထြန္းစိန္တို႔ကို အျမန္လူလႊတ္ ေခၚခိုင္းၿပီး က်ေနာ္ပါသံုးေယာက္ႏွင့္ သခင္စိုးကိုလိုက္ပို႔ရန္ ထိုကားျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ရန္ကုန္ဘက္ကို ခ်က္ခ်င္းထြက္ၾကပါသည္၊

သခင္စိုးတို႔အားလံုးမွာ လာတုန္းကအတိုင္း ဗမာ့တပ္မေတာ္အဝတ္အစား ဝတ္ဆင္ထားၾကပါသည္၊ ကားမထြက္မီ လံုၿခံဳေရးအစီအစဥ္ကို က်ေနာ္က ခ်က္ခ်င္းေတြးေခၚၿပီး အားလံုးကိုေျပာျပရသည္၊ လမ္းခရီးမွာ ကားကိုရပ္ၿပီး ဂ်ပန္ကစစ္ေဆးၿပီး သခင္စိုးကိုဖမ္းဆီးဖို႔အထိ ျဖစ္လာလွ်င္ က်ေနာ္တေယာက္သာ မိမိကိုင္ေဆာင္ထားေသာဓားျဖင့္ ဂ်ပန္မ်ားကိုထိုးခုတ္ေနရစ္မည္၊ ကိုႀကီးျမင့္၊ ကိုထြန္းစိန္တို႔က သခင္စိုးကို ထိုကားႏွင့္ပင္ဆက္ေခၚသြားၾကရန္ လမ္းတြင္လွည္းကူးၿမိ့ဳေရာက္လွ်င္ ကား၏ပံုသ႑န္ေျပာင္းလဲရန္ ကားတစီး အျမန္ အသစ္လည္းၿပီး ရန္ကုန္ဘက္ဆက္ထြက္ရန္တို႔ကို မွာၾကားပါသည္၊

က်ေနာ္တို႔ ကားေပၚေရာက္ေသာအခါ က်ေနာ္လည္းအေမာေျပၿပီး ေခတၱငိုက္ခနဲျဖစ္သြားရာ က်ေနာ့္ေဘးတြင္ထိုင္ေနေသာ ကိုႀကီးျမင့္က တေတာင္ဆစ္ႏွင့္တို႔ေတာ့မွ မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္မိရာ ပဲခူးၿမိ့ဳျပင္ ပဲခူးျမစ္တဖက္ကမ္း ၿမိ့ဳအဝင္ကင္းဂိတ္တြင္ ဂ်ပန္ကင္းေစာင့္ေရာက္ေနၿပီး ခရီးသြားလူအခ်ိဳ႔ကိုစစ္ေမးေနပံုကို လွမ္းၿပီးျမင္ရပါသည္၊ က်ေနာ္လည္း ဒိတ္ခနဲျဖစ္သြားပါသည္၊ ေနာက္ခ်က္ခ်င္းသတိရၿပီး စီစဥ္ထားတဲ့ လံႎုခံေရးအစီအစဥ္အတိုင္းလုပ္ၾကဟု ခပ္တိုးတိုးေျပာလိုက္ပါသည္၊

မၾကာမီ က်ေနာ္တို႔ကား ပဲခူးျမစ္တံတားကိုေက်ာ္ၿပီး ၿမိ့ဳအဝင္ဂ်ပန္ကင္းဂိတ္ေရွ႔ကို ေရာက္ပါသည္၊ ဂ်ပန္တပ္ၾကပ္က ကားကိုရပ္ခိုင္းသျဖင့္ ကားရပ္ၿပီး က်ေနာ္ကားေပၚကဆင္းကာ က်ေနာ္သည္ ပဲခူးၿမိ့ဳရွိ ဗမာ့တပ္မေတာ္တပ္ရင္းမႉး ျဖစ္သည္၊  ရန္ကုန္စစ္ရံုးကိုသြားရန္ လာျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ဂ်ပန္စကားမျပည့္မစံုႏွင့္ ေျပာျပလိုက္ပါသည္၊ ဂ်ပန္က ကားေပၚကလူေတြကိုဆင္းေစၿပီး ကားထဲကိုငံု႔ၿပီးၾကည့္ပါသည္၊ က်ေနာ္တို႔ ရင္တထိတ္ထိတ္ ျဖစ္ေနၾကပါသည္၊ အားလံုးစစ္သားခ်ည္း ျဖစ္ေန၍ထင္ပါသည္၊ ဂ်ပန္က ေက်နပ္ၿပီး သြားခြင့္ျပဳလိုက္ပါသည္၊

က်ေနာ္တို႔ ရန္ကုန္ေရာက္ေသာအခါ မူလကအစီအစဥ္ရွိသည့္အတိုင္း ရန္ကုန္အေရွ႔ပိုင္း ဗိုလ္လေရာင္ႀကီးအိမ္တြင္ တည္းခိုပါသည္၊ ဗိုလ္လေရာင္ႀကီးမရွိပါ၊ ဗိုလ္လေရာင္ႀကီး၏ကိုယ္ရံရဲေဘာ္မ်ားက က်ေနာ္တို႔ကို ခ်က္ျပဳတ္ ေကၽြးေမြးပါသည္၊

ေနာက္ေန႔တြင္ မူလအစီအစဥ္ရွိသည့္အတိုင္း သခင္စိုးကို သခင္ႏုအိမ္သို႔ သခင္ႏုႏွင့္ေတြ႔ဆံုရန္လိုက္ပို႔ရပါသည္၊ ေနာက္ေန႔ သခင္စိုးကို သခင္ႏုအိမ္မွ က်ေနာ္ျပန္ေခၚခဲ့ရပါသည္၊

က်ေနာ္တို႔ ရန္ကုန္တည္းခိုအိမ္ ရာက္ေသာအခါ သခင္စိုးက မေက်မနပ္ႏွင့္ က်ေနာ့္ကိုေျပာျပသည္မွာ သခင္ႏုက သူ႔ကို ေလွကားအိမ္ထဲတြင္ ထည့္ထားေၾကာင္း၊ ေနာက္သခင္ႏုမွာ သူ႔ဘုရားရွိခိုးခ်ိန္ႏွင့္ သူ႔ဧည့္သည္မ်ားလာခ်ိန္တို႔ေၾကာင့္ သူႏွင့္ ေကာင္းေကာင္းစကားေျပာခ်ိန္ သိပ္ မရခဲ့ေၾကာင္း ေျပာျပပါသည္၊

ေနာက္ေန႔ က်ေနာ္၊ ကိုႀကီးျမင့္ႏွင့္ကိုထြန္းစိန္တို႔သံုးေယာက္ သခင္စိုးကို ရန္ကုန္မွေဒးဒရဲၿမိ့ဳ သခင္ျမသြင္တို႔ထံသို႔ ေခ်ာေမာစြာ ျပန္ပို႔ႏိုင္ခဲ့ ပါသည္၊

က်ေနာ္တို႔ ျပန္ခါနီး ႏႈတ္ဆက္ၾကရာ ရက္အခ်ိဳ႔အတူေနထိုင္ခဲ့ရသျဖင့္ က်ေနာ္တို႔စိတ္လႈပ္ရွားမိၾကပါသည္၊
က်ေနာ့္စိတ္တြင္ ဗမာ့ေတာ္လွန္ေရးလႈပ္ရွားမႈမ်ားအတြင္း က်ေနာ္တို႔ႏွင့္သခင္စိုး မၾကခဏေတြ႔ဆံုၾကလိမ့္ဦးမည္ဟု ထင္ျမင္ခဲ့ပါသည္၊

သို႔ရာတြင္ က်ေနာ္ႏွင့္ သခင္စိုးေတြ႔ဆံုျခင္းသည္ ဤအႀကိမ္ (၁၉၄၄ ခုႏွစ္)သည္ ေနာက္ဆံုးအႀကိမ္ ျဖစ္ပါေတာ့သည္၊ ေနာင္တခါမွ မေတြ႔ဆံု ေတာ့ပါ၊ သခင္စိုးမွာကြယ္လြန္သြားၿပီျဖစ္ၿပီး က်ေနာ္မွာလည္း ၁၉၉ဝ ခုႏွစ္မွစ၍ တရုတ္ျပည္သို႔ေရာက္ေနပါေတာ့သည္၊

က်ေနာ္တို႔ ေဒးဒရဲတြင္ သခင္စိုးကိုပို႔ၿပီး ရန္ကုန္ျပန္ေသာအခါ “တြံေတးေတာႀကီးတန္း”ေဒသကိုဝင္လည္ပတ္ၿပီးမွ ျပန္ၾကပါသည္၊ ေျမပံုေပၚတြင္ တြံေတးေတာႀကီးတန္းေဒသသည္ ေတာ ေတာ္ေတာ္ထူထပ္သျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ ရန္ကုန္တြင္ ဂ်ပန္တို႔ႏွင့္အဆင္မေျပလွ်င္ ေခတၱေတာခိုပုန္းေအာင္းရန္ သင့္ေတာ္သည့္ေနရာျဖစ္မည္ ထင္ပါသည္၊ ယင္းကိုၾကည့္ရႈေလ့လာရန္ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ေတာႀကီးတန္း ေဒသကိုဝင္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္၊ သခင္ျမသြင္ထံမွ ေတာႀကီးတန္းရွိအိမ္တအိမ္သို႔ မိတ္ဆက္စာတေစာင္ယူလာၿပီး က်ေနာ္တို႔ တညတည္းခိုကာ ေတာႀကီးတန္းအေျခအေနကို ေလ့လာပါသည္၊

“ေတာႀကီးတန္း”မွာ တြံေတးေတာတန္းတြင္ ၿမိ့ဳကေလးတၿမိ့ဳျဖစ္ေနသည္၊ ရန္ကုန္ၿမိ့ဳမွ ေလယာဥ္ဗံုးဒဏ္၊ စစ္ေဘးဒဏ္ေၾကာက္သူမ်ား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလာၿပီး စစ္ေဘးဒဏ္ေရွာင္ေနၾက၍ျဖစ္ပါသည္၊ ထို႔ေနာက္ က်ေနာ္တို႔ ရန္ကုန္သို႔ျပန္ခဲ့ၾကသည္၊ ထိုကာလမွာ ၁၉၄၄ ခုႏွစ္ ကုန္ခါနီး ကာလျဖစ္သည္၊

က်ေနာ္ ရန္ကုန္သို႔ျပန္ေရာက္ေသာအခါ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆင္းထံသြႈား သခင္စိုးကို ေဒးဒရဲသို႔ပို႔ေပးခဲ့ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းပို႔ပါသည္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္က မ်က္ႏွာမေကာင္းစြာျဖင့္ ပဲခူးရွိက်ေနာ့္အိမ္မွကိုပါကို ဂ်ပန္မ်ား ယခုတေလာတြင္ဖမ္းသြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါသည္၊ က်ေနာ္လည္း မ်ားစြာစိုးရိမ္သြားပါသည္၊ သို႔ေသာ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မ်က္ႏွာမေကာင္းျဖစ္ေန၍ က်ေနာ္က စိတ္ပူပန္မႈသက္သာေအာင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ဘာမွ ဒီေလာက္မပူပါနဲ႔ ကိုပါဟာ က်ေနာ့္အိမ္မွာ ေတာ္လွန္ေရးသမားကေလးျဖစ္ေနၿပီ သူဟာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႔က်ေနာ့္တို႔ႏွင့္ ေတာ္လွန္ေရးကို ထိခိုက္ေအာင္လုပ္မွာ မဟုတ္ပါ၊ ေရွာင္လႊဲမွာသာျဖစ္တယ္ဟု ေျပာပါသည္၊

ဗိုလ္ခ်ဳပ္က က်ေနာ့္ကိုလည္းဖမ္းခံရမွာစိုးလို႔ ပဲခူးကိုျပန္မသြားဘဲ ရန္ကုန္စစ္ဝန္ႀကီးရံုးတြင္ ေလ့က်င့္ေရးဌာနမႉးအျဖစ္ေနရန္သူစီစဥ္ထားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါသည္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မွာ မိမိအတြက္ အားလံုးစီစဥ္ထားၿပီးျဖစ္ေန၍ က်ေနာ္ ပဲခူးျပန္မသြားဘဲ စစ္ဝန္ႀကီးရံုးမွာပင္ေနပါသည္၊ ေထာက္ပံ့ေရးဌာနက က်ေနာ့္ကို ဦးဝိစာရလမ္းရွိ ဝင္းၿခံႏွင့္တထပ္တိုက္ကေလးရွိေသာအိမ္ကို ေပးပါသည္၊ ၿခံထဲတြင္ အေစခံတန္းလ်ား တိုက္ခန္းေကာင္းေလးမ်ားလည္း ရွိပါသည္၊ ထိုတထပ္တိုက္ကေလးမွာလည္း အေတာ္ေကာင္းမြန္ပါသည္၊ ထိုအေစခံတိုက္ခန္းမ်ားတြင္ က်ေနာ့္ကိုယ္ရံရဲေဘာ္ ကိုထြန္းရင္ဆိုေသာရဲေဘာ္ကို ထားပါသည္၊

က်ေနာ္စစ္ဝန္ႀကီးရံုးတြင္ ရံုးတက္ေနရေသာ္လည္း ကိုပါ့ကိစၥကို ပူပန္ေနမိပါသည္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းကို မစိုးရိမ္ရန္ေျပာခဲ့ေသာ္လည္း က်ေနာ္ကေတာ့ စိုးရိမ္ေနပါသည္၊ သိပ္ညွဥ္းပနမ္ႏွိပ္စက္လွ်င္ ကိုပါက ဖြင့္ေျပာလိုက္မွာစိုးရိမ္ေနပါသည္၊

သို႔ေသာ္ မၾကာခင္မွာပင္ ကိုပါလြတ္လာၿပီဆိုေသာသတင္းကို ၾကားရပါသည္၊ ဂ်ပန္မ်ားက ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း -ဗိုလ္ေက်ာ္ေဇာအိမ္တြင္ ဘယ္သူႏွင့္ေတြ႔သလည္းဟု ေမးသည္၊ ကိုပါက ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းဟာ က်ေနာ့္ဗိုလ္မႉးအခန္းထဲတြင္ ဗိုလ္မႉးႏွင့္သာ ႏွစ္ေယာက္သား စကားေျပာၾကသည္ဟုတေလွ်ာက္လံုး တသမတ္တည္းေျပာသည္၊ အနည္းငယ္ ညွဥ္းပမ္းၿပီးထပ္စစ္ေဆးလည္း ယခင္အတိုင္းပင္ ေျပာေနသျဖင့္ လႊတ္လိုက္ေၾကာင္းသိရပါသည္၊ ကိုပါမွာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းႏွင့္က်ေနာ္တို႔ကိုသာ ကယ္တင္လိုက္ရံုမက ဖက္ဆစ္ေတာ္လွန္ ေရးႀကီးကိုပါ လံုးဝမထိခိုက္ေအာင္ကယ္တင္လိုက္ရာက်သျဖင့္ ကိုပါကို က်ေနာ္တို႔အလြန္ေက်းဇူးတင္ရပါေတာ့သည္၊ ကိုပါကို က်ေနာ္တို႔ သာမက တိုင္းျပည္ကပါေက်းဇူးတင္သင့္ေပသည္၊

ကိုပါမွာ ေထာင္ကလြတ္ၿပီးေသာအခါ က်ေနာ့္ထံျပန္မလာေတာ့ဘဲ သူလည္းအေတာ္ႏိုးၾကားေနၿပီျဖစ္၍ အျပင္ထြက္ၿပီး ႏိုင္ငံေရးလုပ္ပါ ေတာ့သည္၊ ကိုပါမွာ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္အဖြဲ႔ဝင္ၿပီး ႏိုင္ငံေရးေဆာင္ရြက္ရာ၊ မၾကာမီပင္ ဗိုလ္နႏၵဟူေသာအမည္ျဖင့္ ထင္ရွားေသာ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ ေခါင္းေဆာင္လူႀကီးတဦး ျဖစ္လာပါေတာ့သည္၊ သူသည္ စာရိတၱလည္းေကာင္းမြန္သူျဖစ္သျဖင့္ ေခါင္းေဆာင္တဦးျဖစ္လာပါသည္၊

ကိုပါသည္ က်ေနာ္တပ္မေတာ္ကထြက္ရၿပီး စမ္းေခ်ာင္းအိမ္ကေလးတြင္ေနထိုင္ေနစဥ္က က်ေနာ့္အိမ္သို႔ ၁ ႀကိမ္ ၂ ႀကိမ္ လာေရာက္ လည္ပတ္ခဲ့ပါေသးသည္၊ သူ႔ကို က်ေနာ္က လူႀကီးတေယာက္အျဖစ္ ေကာင္းစြာဧည့္ခံခဲ့ပါသည္၊ ၁၉၇၆ ခုႏွစ္ က်ေနာ္တမိသားစု ဗမာျပည္ ကြန္ျမဴနစ္ပါတီရွိရာသို႔ ေတာခိုလာၿပီးေနာက္ သူႏွင့္အဆက္ျပတ္သြားပါေတာ့သည္၊ ယခုအခါ သူကြယ္လြန္သြားခဲ့ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါသည္၊ သူသည္ တိုင္းျပည္ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းတေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ပါသည္၊


0 comments:

Post a Comment