Monday, February 11, 2013

မွန္ရာကို သစၥာဆိုပါမည္ (မိုဃ္းဇက္ေသာ္)

0 comments
http://oppositeofeinstein.blogspot.com/2011/08/dear-prostitute.html
မွန္ရာကို သစၥာဆိုပါမည္ (မိုဃ္းဇက္ေသာ္)
ေဆးထိုးမွားတဲ့
အနာတရတိမ္တိုက္ေတြျပည့္သိပ္
အေမွာင္က လူတိုင္းနဲ႔မတည့္ဘူး
ကၽြန္မက အေမွာင္က လာတာ
အေမွာင္ကိုပဲ သြားမွာ
လႈပ္ရွားေနတယ္ ဒီနားမွာ
မီးမထြန္းလိုက္ပါနဲ႔
ရွက္ဖြယ္လိလိလား
ခ်စ္ဖြယ္လိလိလား
ေလာေလာဆယ္ ေခၽြးျပန္ေနတယ္
ဒီအလုပ္ လုပ္စားတာ
တစ္ပတ္ပဲ ရွိေသးတယ္
'ျမန္မာႏိုင္ငံ တစ္ပတ္' ဆိုတဲ့ဟာသတစ္ပုဒ္ကို
ရွင္ကေတာ့ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္လို႔
အနမ္းေတြ ယမ္းခါလို႔
ရွင့္စကားေတြကလည္း
ဆယ္ထပ္တိုက္ေပၚကေန မဆင္းေတာ့ဘူး
မီးပ်က္မွ ဒုကၡေရာက္ေနဦးမယ္
အလမၼာယ္ဆရာရဲ့ ပျခဳပ္ထဲ
တြန္႔လိမ္ ေခြေခါက္ ေျမြဆိုးေတြ
ပုေလြသံရပ္ရင္ မထိန္းႏိုင္ မသိမ္းႏိုင္ဘူး
အိုးေဇာင္းေရတမွ်
အခ်စ္က ေလးေလးပင္ပင္ရွိပါတယ္
ဆားခတ္မေနေတာ့ဘူး
ခ်ဥ္ခ်ဥ္တူးတူး မူးၿပီးေရာ
ဆပ္ရမယ့္္အေႂကြးေတြက အရစ္ရစ္ထလို႔
အေႂကြးကင္းတာ ေခြးပဲရိွတယ္တဲ့
စုတ္ၿဖဲၾက…ကိုယ့္ဂုဏ္သိကၡာေတြ
လူမိုက္တို႔သည္ ကိုယ့္သိကၡာကိုယ္
စုတ္ၿဖဲၾကကုန္၏…
ဟုတ္တယ္
ကၽြန္မရဲ့ဘ၀စာမ်က္ႏွာေတြ
လူးလြန္႔ ႏြမ္းေၾက စုတ္ၿဖဲခဲ့ၿပီးၿပီ
လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြ
ေက်းဇူးျပဳ၍ ေဆးလိပ္ေငြ႔ေတြ
ဒီဘက္ မႈတ္မထုတ္လိုက္ပါနဲ႔
အလိုလိုေနရင္း အသက္ရွဴ က်ပ္က်ပ္ေနလို႔
ေခ်ာင္းေတြ ဆိုးဆိုးေနလို႔
အဆုတ္ထဲ အသည္းထဲ
ေသြးျပန္ေၾကာ ေသြးလႊတ္ေၾကာေတြထဲ
အနည္အႏွစ္သဖြယ္
အမိႈက္သရိုက္သဖြယ္
ကိုယ့္ကိုယ္ကို တျဖည္းျဖည္းေသေၾကာင္းႀကံေနတဲ့
အႏုစားစိတ္ေရာဂါရွင္ေတြ
လူမႈေရးဆိုတာ အလယ္တန္းသင္ရိုးထဲမွာက်န္ခဲ့
ႀကီးေလခ်ဥ္ေလ
ငါ့ျမင္း ငါစိုင္း စစ္ကိုင္းေရာက္ေရာက္လား
ငါ့ေလွ ငါထိုး ပဲခူးေရာက္ေရာက္လား
ကန္စြန္းရြက္နဲ႔ခ်ဥ္ေပါင္ရြက္ စားခဲ့လည္း
သြားၾကားေလးထိုးၿပီး
ၾကက္သား ၀က္သား ဆဲြခဲ့တယ္လို႔ ေျပာလို႔ရတာပဲ
စိတ္ကို လံုၿခံဳေရးကင္မရာမွ တပ္လို႔ မရဘဲ
လိမ္ဆင္ႀကီးပါ…ဒါ ဘယ္ႏွႀကိမ္ေျမာက္လဲ
အဲဒီအိမ္ကို မေလ်ာ္နဲ႔
အရက္န႔ံ နည္းနည္းရတယ္
စားၿပီးနားမလည္ လာမလုပ္နဲ႔
ေစ်းလာမဆစ္နဲ႔
ေက်ာက္ခဲသလဲ ဟင္းရြက္ကန္စြန္းေတာင္
သူ႔ေစ်းနဲ႔သူ ေစ်းေကာင္းရတယ္
ခပ္ရိုင္းရိုင္းေျပာရရင္ ကၽြန္မက လူသား
ကာမဘီလူးေတြအတြက္ ကၽြန္မက လူသား
ေရာ့ပတၱျမား ေရာ့နဂါးပဲ
ကမၻာႀကီး ပိုပိုပူလာတာ
ရွင့္လိုကတိမတည္တဲ့လူေတြေၾကာင့္ျဖစ္မယ္
ကမၻာႀကီးကို အားနာစရာေကာင္းတယ္
ေျခသံေတာင္ ဖြဖြပဲနင္းသင့္တယ္
ခဏခဏ
ေမြးေမေက်းဇူး ဆပ္ဖူးခ်င္တယ္လုပ္မေနနဲ႔
သီခ်င္းနဲ႔မဆပ္ရဘူး မေသခင္ဆပ္ရတယ္
ေသမွေတာ့ ၿပီးေရာ
အဲဒါေၾကာင့္ ဆိုရိုးစကားရွိတယ္
သမီးက ဘာျဖစ္ေနရင္ေတာင္
အေမ့ဆီ ဟင္းတစ္ခြက္ေတာ့ေရာက္တယ္ ဆိုလား
ကၽြန္မက ပ်က္စီးေနတဲ့ ဆဲလ္အစုအေ၀းပဲ
အေမေတာ့ လင္လင္စားရပါတယ္
ဘယ္သူမွ အပိုမပါတဲ့ ဒီေလာကထဲ
ကၽြန္မတို႔က အေမတစ္ခု သမီးတစ္ခု
အေမေပ်ာ္ရဖို႔ ဘာမဆိုလုပ္တယ္
ကၽြန္မက ဒီနားမွာ နီလာဆို
ဟိုနားမွာ ၾကည္ျပာ
အေျခအေနအရ အေျပာင္းအလဲရွိတယ္
မုသာ၀ါဒကံေတာ့ အမ်ားဆံုးက်ဴးလြန္ရတယ္
တခ်ိဳ႔က ကူညီပါရေစ ဆိုၿပီး
အေပါ့အငန္ ျမည္းျမည္းသြားၾကတာ
ဒူးနဲ႔မ်က္ရည္သုတ္ခဲ့ရတာ
ကၽြန္မရဲ့ကမၻာဦးကတည္းကပါ
ဟုတ္ပါတယ္
ကၽြန္မဟာ
တစ္လိမ္ႏွစ္လိမ္ ေပြလိမ္္ရႈပ္တယ္ သီခ်င္း
ကၽြန္မဟာ
သေဘၤာပ်က္သေဘၤာေဟာင္းေတြ
အမ်ားဆံုးဆိုက္ကပ္နားခိုတဲ့ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု
ကၽြန္မဟာ
မိသားစုရဲ့ အေသခံဗုံးခဲြသမားတစ္ဦး
ကၽြန္မဟာ
ဆင္ဆာမလြတ္တဲ့ ဗီဒီယိုတစ္ကား
ကၽြန္မဟာ
ငရဲျပည္ထံ သက္ဆင္းေတာ့မယ့္ ဓာတ္ေလွကားတစ္စင္း
ကၽြန္မဟာ
အငိုမ်က္လံုး အၿပံဳးမ်က္ႏွာ
ကၽြန္မဟာ
ႏွင္းဆီပန္းေလးလို နင္းေခ်ခံလိုက္ရတာ
ကၽြန္မဟာ
တပိုတပါးသြားရာမွ ေႁမြေပါက္ခံခဲ့ရတာ
ကၽြန္မဟာ
တစ္ပဲေျခာက္ျပားနဲ႔
ဂုဏ္သိကၡာေတြစံုလံုးကန္းသြားခဲ့တာ
ကၽြန္မဟာ
ကံကိုယံုလို႔ ဆူးပံုတက္နင္းခဲ့တာ
… … …
ေသာက္ေလေသာက္ေလ ငတ္မေျပႏိုင္တဲ့
ဆားငန္ေရ ေဖာက္သည္ေတြ
စိတ္ေတာ့မေကာင္းပါဘူး
ေနာက္ ေလး ငါး ေျခာက္ႏွစ္ဆိုရင္
ကၽြန္မနဲ႔အတူ ေျမႀကီးထဲသြားမယ္
စြန္႔စားမယ္ ကိုယ့္အခ်စ္ေရ လိုက္ရဲလား
ရွင္တို႔ ဆိုဆိုေနတဲ့ သီခ်င္းအတိုင္း
စည္းနဲ႔ဝါး မလဲြေအာင္
ကၽြန္မ ေခၚေဆာင္သြားပါ့မယ္
ခုမွ ေသြးစစ္ခဲ့တာ
သိၾကားမင္းေတာင္ ဆင္းကယ္လို႔မရတဲ့ ေဝဒနာ
HIV ေပါ့စစ္တစ္ တဲ့
ေပါ့စစ္တစ္ ျဖစ္ေနတယ္ တဲ့
ဒါအိပ္မက္ မဟုတ္ဘူး
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဆဲြဆိတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္း နာတယ္
လိႈင္းေတြ ေလေတြ ထန္လာမယ့္တစ္ေန႔
လိႈင္းေတြ ေလေတြ ထန္လာမယ့္တစ္ေန႔
လိႈင္းေတြ ေလေတြ ထန္လာမယ့္တစ္ေန႔
ကၽြန္မ ဆိုတဲ့ အညတရဆိပ္ကမ္းေလးဟာ
ကၽြန္မ ဆိုတဲ့ အညတရဆိပ္ကမ္းေလးဟာ
ကၽြန္မ ဆိုတဲ့ အညတရဆိပ္ကမ္းေလးဟာ
ရာ
သက္
ပန္
ဝါး…မ်ိဳ…ခံ…လိုက္…ရ…ေတာ့…မွာ…။                       

မိုဃ္းဇက္ေသာ္
၂၃.၆.၂၀၁၂
ေတြ႔တာနဲ႔ယူတာက ဒီေနရာကပါ။
https://www.facebook.com/moe.thaw.98

0 comments:

Post a Comment