Saturday, January 7, 2012

အေတြးအေခၚေဟာင္းကို ကမၼဝါဖတ္ၾကည့္ျခင္း (ၿငိမ္းေဝ)

0 comments
အေတြးအေခၚေဟာင္းကို ကမၼဝါဖတ္ၾကည့္ျခင္း
(၁)
ဒီ ရက္ေတြအတြင္း
က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ေသာကေတြကို
ေသြးတစက္စက္ က်ခဲ့ၾကရတယ္။
ဆူးေတြနဲ႔ သီကံုးရင္း


(၂)

လြတ္လပ္မႈကို ယူခ်င္ရင္
လြတ္လပ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔
လြတ္လပ္မႈနဲ႔ တန္ေအာင္ ထုဆစ္ဖို႔
အေရးႀကီးေနၿပီ။


သူမ်ားကို လြတ္လပ္ေအာင္ လုပ္ေပးဖို႔
က်ေနာ္တို႔က ပထမ လြတ္ေျမာက္ေနရမယ္။


က်ေနာ္တို႔ဟာ
ဂူ အျပင္ဘက္ကို ထြက္ၿပီး
လေရာင္ လိမ္းက်ံ
ၾကယ္ေရာင္ လိမ္းက်
ေနေရာင္ လိမ္းက်ံရင္း
ကိုယ္ပိုင္ အရွိန္အဝါကို တည္ေဆာက္ၾက။


ရန္သူ ျပဌာန္းေပးတဲ့ ခြန္အားနဲ႔မတူတဲ့
ခြန္အားသစ္ကို တည္ေဆာက္ၾက။


ရန္သူခင္းေပးတဲ့ လမ္းနဲ႔ မတူတဲ့
ကိုယ္ပိုင္ လမ္းသစ္ကို ေဖါက္ၾက။


ရွိခဲ့ဖူးၿပီ္
က်ေနာ္တို႔က
အမွားေတြကို အမွားေတြနဲ႔တုိက္ခိုက္ရင္း
ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေတာလည္ခဲ့ၾကဖူးတယ္။


ရွိခဲ့ဖူးၿပီ
ရန္သူ႔လက္နက္ကိုယ့္လက္နက္ ဆိုတာေလာက္နဲ႔
က်ေနာ္တို႔ မိုးေသာက္ခဲ့ၾကဖူးတယ္။


မတူကြဲျပားမႈဆိုတာ
စစ္မွန္တဲ့ အမွန္ခြန္အား
မတူကြဲျပားမႈဆိုတာ
ေလးလည္း ျဖစ္တယ္ ဒိုင္းလည္း ျဖစ္တယ္
က်ေနာ္ ယံုၾကည္။


ထုေခ်ပစ္လိုက္ပါ
ဖြပ္ေလွ်ာ္ပစ္လိုက္ပါ။


ရန္သူက
က်ေနာ္တို႔အေပၚ
ရန္သူလို သေဘာထားေနတဲ့အခ်ိန္
က်ေနာ္တို႔ကလည္း
ရန္သူကို ရန္သူေလာက္ပဲျမင္ေနရင္
က်ေနာ္တို႔ မေအာင္ျမင္ႏိုင္ဘူး။


ရန္သူ ဆြဲကိုင္တဲ့ေသနတ္ေလာက္နဲ႔
က်ေနာ္တို႔
ဒီတိုက္ပဲြ ေအာင္ပြဲမဆင္ႏိုင္ဘူး။


လြတ္ေျမာက္ၾက
လြတ္ေျမာက္ၾက
ကိုယ့္ကိုယ္ကို အရင္ဦးစြာ လြတ္ေျမာက္ေအာင္လုပ္ၾက။


သိမ္းပိုက္ၾက
သိမ္းပိုက္ၾက
ကုိယ့္ကိုယ္ကို အရင္ဦးစြာ သိမ္းပိုက္ၾက။


အေတြးအေခၚအရာမွာ
တာမီးကို
ရႈိ႕မီးနဲ႔ လွန္ပစ္တဲ့ ေခတ္
မႏွစ္တႏွစ္ ကတည္းက
ကုန္ဆံုးသြားခဲ့ၿပီ။


(၃)
က်ေနာ္တို႔
ဆူးေတြက ေသြးေတြကို မတိတ္ေစႏိုင္ဘူး။


ၿငိမ္းေဝ
၅၊ ၁၊ ၂၀၁၂
လြတ္လပ္ေရးေန႔ရဲ႕ ေနာက္တေန႔။
ကဗ်ာသရုပ္ေဖၚ ဓါတ္ပံု ပန္းခ်ီထိန္လင္း
ဒီေနရာကယူပါတယ္http://www.kaungkin.com/index.php?option=com_content&view=article&id=688:poem&catid=34:2009-04-17-00-31-18&Itemid=77



0 comments:

Post a Comment