Sunday, December 11, 2011

ေစာအယ္လ္စိုးတန္ထူးႏွင့္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚမွာႏိုင္ငံေရးစကားေျပာျဖစ္ျခင္း။(မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ)

0 comments
ဂူးဂယ္လ္ကေနယူတာပါ
ေစာအယ္လ္စိုးတန္ထူးႏွင့္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚမွာႏိုင္ငံေရးစကားေျပာျဖစ္ျခင္း။ (မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ)
(ေစာ)ဦမ်ဴိးေရ မဂၤလာပါ အိပ္ယာ ထစလား။
8:43am
(က်ေနာ္)မဂၤလာပါ
က်ေနာ္ ဒီေန႔ ေစာၿပီးႏိုးေနတာပါ။
သတင္းေတြဖတ္ရင္း ျပန္မ်ွရင္ေကာင္းမယ္ေတြးမိတာေလးေတြကို ထံုးစံအတိုင္း ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚျပန္တင္ေပါ့ေလ။
8:46am
(ေစာ)ေကာင္းပါတယ္ က်ေနာ္လည္းဦးမ်ဳိးရဲ႕ ရုရွား၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ကန္႔ကြက္ပြဲကို ဖတ္မလို႔။
8:48am
(က်ေနာ္)ေအးဗ်ာ..က်ေနာ္တိုု႔က ခင္ဗ်ားတို႔ထက္စာရင္ သတင္းေတြကိုလြယ္လြယ္ရေနႏိုုင္တာ၊ အင္တာနက္ ကြန္ျပဴတာဆိုတာလည္း နည္းနည္းေဖါေဖါသီသီ အလွမ္းမီတာဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ထက္လက္လွမ္းေဝးသူေတြကို ကူတဲ့သေဘာပါပဲ။ သတင္းတိုင္းေတာ့လည္း မတင္ပါဘူး။ တခ်ိဳ႔ကသတင္းလို႔သာဆိုုတယ္ သတင္းမွမဟုုတ္တာလို႔ က်ေနာ္ထင္တယ္ေလ။
8:50am
(ေစာ)က်ေနာ္ကေတာ့ ေက်းဇူးအထူးတင္တယ္။ ဦးမ်ဳိးေရ ဒီမွာက ျမန္မာျပည္ေလ သိတယ္ဟုတ္။
8:50am
(က်ေနာ္)ဖတ္ၿပီးရင္ ကြန္မင့္န္ေလးေရးခဲ့ေစခ်င္တယ္ဗ်။ အျခားသူေတြရဲ႔ အျမင္ေတြပါသိရေအာင္လို႔ေပါ့ဗ်ာ။ တခါတေလမွာ သူ႔အျမင္ကိုယ့္အျမင္ကို လူခ်င္းဆံုေျပာလို႔မွမရတဲ့အခါ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာ ကြန္မင့္န္ကေနတဆင့္ ဆံုလို႔ရတယ္ေလ။
8:51am
(ေစာ)ဟုတ္...က်ေနာ္အတတ္ႏိုင္ဆံုးေရးေပးခဲ့ပါ့မယ္။
ဦးမ်ဳိး က်ေနာ္ .........မွာ ဒီေန႔စမ္းေရးေနၿပီ  သတင္းလွမ္းပို႔တာပါ။
8:54am
(က်ေနာ္)ေကာင္းပါ့..
သတိလည္းထား..ေညာင္သီးေရာ ေလးသံေရာ။ ေနဘုန္းလတ္ေတာင္ ျပန္မလြတ္ေသးဘူးေနာ္။
8:55am
(ေစာ)က်ေနာ့္ ေဘာ္ဒါဆိုင္ကေတာ့ Save ျဖစ္တယ္။
က်ေနာ္တို႔ သထံုမွာလည္း NLD ကရုံးခန္းျပန္ဖြင့္ဖို႕ လုပ္ေနၾကၿပီ။
8:58am
(က်ေနာ္)ဟုတ္ကဲ့သိတယ္ဗ်။
9:00am
(ေစာ)က်ေနာ္ေတာ့ ပါတီ၀င္ထားၿပီးၿပီ...လူႀကီးေတြကေတာ့ လူငယ္တာ၀န္ခံလုပ္ေပးဖို႔ ေျပာေနတယ္။ ဦးမ်ဳိး၊ ဦးမ်ဳိးေရ က်ေနာ့္အျမင္ ေျပာရရင္ NLD မွတ္ပံုတင္တာ ၾကားျဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲတာ ဒုတိယအႀကိမ္ သတ္ကြင္းထဲ၀င္တာလားလို႔။
9:03am
(က်ေနာ္)က်ေနာ့္အျမင္နည္းနည္းေျပာလို႔ရမလား။
9:03am
(ေစာ)ေျပာ..ဦး..က်ေနာ္ ကသိခ်င္ေနတာ။
9:05am
(က်ေနာ္)ခုုေခတ္မွာ အေတာ္ေလးေရးပန္းျပန္စားေနတဲ့ စကားလံုုးတခုုအေၾကာင္းပါ။ (ပါတီႏိုုင္ငံေရးနဲ႔အမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရး) ဆိုတာပါ။ က်ေနာ္ ေတာက္ေလ်ွာက္ေျပာသြားမယ္။ ၿပီးတဲ့အခါ ခင္ဗ်ားအျမင္ျပန္ေျပာပါ။ က်ေနာ္နားေထာင္မယ္။ ကိုုလိုုနီေခတ္ဦး ဗမာ့ႏိုုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈမွာ (အမ်ိဳး ဘာသာ သာသနာ၊ ဝံသာႏုရကၡိတရား၊ ျပည္တြင္းျဖစ္ကိုုအားေပးပါ) အဲဒါေတြဟာ အဲဒီ ေခတ္ရဲ႔အမ်ိဳးသားေရးေၾကြးေၾကာ္သံနဲ႔ အမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရးပါပဲ။ (မွတ္ခ်က္ အခုုက်ေနာ္ေျပာမွာေတြကိုု ေကာ္ပီလုုပ္ခ်င္ရင္ လုပ္ထားေစခ်င္ပါတယ္) ဆက္ေျပာပါ့မယ္။ အဲဒီေခတ္ အမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရးလမ္းေၾကာင္းကေန ေသြဖည္ၿပီး ၅၀၀၀ ေထာင စားအမတ္မင္းေတြအျဖစ္ကိုု ေျပာင္းလဲခံယူလိုုက္သူေတြရွိသလိုု အဲဒီအမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရး လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ ခိုင္ခိုင္က်ည္က်ည္ ဆက္ရပ္သူေတြလည္း ရပ္ခဲ့ၾကပါတယ္။
တခါ ေနာက္တေခတ္ေရာက္ေတာ့ နယ္ခ်ဲ႔ဆန္႔က်င္ေရး ဖက္ဆစ္ေတာ္လွန္ေရးနဲ႔ အမ်ိဳးသားလြတ္လပ္ေရး (တနည္း ေျပာရရင္ လံုုးဝလြတ္လပ္ေရး) ဆိုုတာဟာ အဲဒီ့ေနာက္တေခတ္ရဲ႔ အမ်ိဳးသားေရးေၾကြးေၾကာ္သံနဲ႔ အမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရးျဖစ္ ပါတယ္။
က်ေနာ္တိုု႔ေခတ္ေရာက္ေတာ့ စစ္အာဏာရွင္စနစ္ဆန္႔က်င္ေရး၊ ဒီမိုုေရစီေရး၊ ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရး၊ လူမ်ိဳးစုအားလံုး တန္းတူရည္တူေသြးစည္းညီညြတ္တဲ့ ျပည္ေထာင္စုႏိုင္ငံေတာ္ေပၚေပါက္ေရးဆိုတာ(တနည္းေျပာရရင္ ဖက္ဒရယ္လ္မူ) အမ်ိဳးသားေရးေၾကြးေၾကာ္သံနဲ႔ အမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရးျဖစ္လာပါတယ္။ အဲဒီအေရးကိုု ဘယ္ေနရာကပဲ၊ ဘယ္သူကပဲလုုပ္ေန လုုပ္ေန၊ ဒါဟာ အမ်ိဳးသားအေရး၊ တိုင္းျပည္ရဲ႔လက္ငင္းအေရး၊ ႏိုင္ငံ့ရဲ႔အေရးပါပဲ။
ဆိုေတာ့ ဗိုုလ္ခ်ဴပ္ေအာင္ဆန္းကိုုၾကည့္ပါ။ ကိုုေအာင္ဆန္း၊ သခင္ေအာင္ဆန္း၊ ဗိုုလ္ေအာင္ဆန္းနဲ႔ ဦးေအာင္ဆန္းဆိုုၿပီး ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္၊ သခင္ေခါင္းေဆာင္၊ စစ္ေခါင္းေဆာင္နဲ႔ လူထုုေခါင္းေဆာင္ဆိုုၿပီး ရုုပ္ပိုုင္းဘဝအရ (အေျခအေန အရ) ေလး ဘဝေျပာင္းခဲ့ရပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ဘယ္ဘဝ ဘယ္ေနရာမွာေရာက္ေရာက္ မူလရည္မွန္းခ်က္ျဖစ္တဲ့ အမ်ိဳးသားေရးျဖစ္တဲ့ အမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရးျဖစ္တဲ့ လံုုးဝလြတ္လပ္ေရးလမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ ခိုုင္ခိုုင္က်ည္က်ည္ရပ္ခံသြားခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင္းလည္း အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ ျဖစ္ခဲ့တာပါ။
က်ေနာ္တိုု႔ ဒီဘက္ေခတ္ အမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရး National Politics မွာ စစ္အာဏာရွင္စနစ္ဆန္႔က်င္ေရး၊ ဒီမိုုကေရစီေရး၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး၊ လူမ်ိဳးတန္းတူေသြးစည္းညီညြတ္ေရးဟာ အမ်ိဳးသားေရးျဖစ္ေတာ့..ဒီအေရးေတြကိုု ဘယ္သူက ဘယ္ေနရာ ကလုုပ္လုုပ္ ဒါဟာအမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရးပါပဲ။ လႊတ္ေတာ္ထဲက/အျပင္က၊ ေက်ာင္းသားသမဂၢထဲက/အျပင္က။ ပါတီတြင္း က/အျပင္က။ ဘယ္ေနရာကျဖစ္ျဖစ္လုုပ္လိုု႔ရသလို လုုပ္လည္းလုုပ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအေရးေတြနဲ႔ ေသြဖည္လာၿပီ၊ ေသြဖည္သြားၿပီဆိုုရင္ေတာ့ ေျပာစရာရွိလာမွာပါ။
မိမိကိုုယ္တိုုင္၊ မိမိပါတီ၊ အဖြဲ႔အစည္း၊ အာဏာရေရးသက္သက္ျဖစ္လာၿပီ၊ ျဖစ္သြားၿပီဆိုုရင္ေတာ့ ဒါကို ပါတီႏိုင္ငံေရးလို႔ ေခၚမယ့္အား Power Politics အာဏာႏိုင္ငံေရးလိုု႔ ေခၚရမယ္ျဖစ္ပါတယ္။
က်ေနာ့္အျမင္မွာ ပါတီႏိုင္ငံေရးတိုု႔၊ အမ်ိဳးသားႏိုုင္ငံေရးတိုု႔ဆိုၿပီး အျမင္ကြဲၾက၊ စကားလံုုးကြဲၾကတာထက္စာရင္ အမ်ိဳး သားေရးကိုု ဘယ္ေနရာကလုပ္လုုပ္၊ ဘယ္သူလုပ္လုပ္ လုပ္တဲ့သူကိုေထာက္ခံအားေပးမွာပါ။
ဆိုေတာ့ ပါတီႏိုုင္ငံေရး Party Politics နဲ႔ Power Politics နဲ႔ National Politics ဆိုတာေတြအေပၚမွာ က်ေနာ့္အျမင္နဲ႔အသိကိုုခ်ျပတာပါ။
ခင္ဗ်ား ဘယ္ေနရာကပဲလုုပ္လုုပ္ပါ။ အဲဒီအေရးေတြကိုု မေသြဖည္သေရြ႔ ခင္ဗ်ားကိုု က်ေနာ္အားေပးမွာပါ ေထာက္ခံမွာပါ။
အဲဒါနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္လာရင္ေတာ့ ခင္ဗ်ားကို က်ေနာ္ဆန္႔က်င္မွာပါပဲ။
အဲသလိုျဖစ္လာရင္ ျပည္သူကေရာ သမိုင္းကေရာ ဆန္႔က်င္တာခံရမွာပါပဲ။
က်ေနာ့္သေဘာကေတာ့ လုပ္ပါ။ ဘယ္ေနရာကပဲျဖစ္ျဖစ္လုပ္ေစခ်င္ပါတယ္။
ဒီေလာက္ပါပဲဗ်ေျပာပါဦးဗ်။ က်ေနာ့္အေတြးေပၚမွာ ခင္ဗ်ားျမင္တဲ့အျမင္။
9:26am
(ေစာ)ဟုတ္ပါတယ္ က်ေနာ့္ခံယူခ်က္ကိုေျပာျပမယ္ အမ်ိဳးသားႏိုင္ငံေရး၊ ပါတီႏိုင္ငံေရး။ နာမည္ကေတာ့ကြဲေနတယ္။ အကယ္လို႔ ခံယူခ်က္ရွိတယ္ ယံုၾကည္ခ်က္ေကာင္းတယ္ဆိုရင္ အမ်ဳိးသားႏိုင္ငံေရးပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ပါတီႏိုင္ငံေရးပဲျဖစ္ျဖစ္ ႏိုင္ငံနဲ႔လူမ်ဳိးအတြက္ပဲေလ ဦးမ်ဳိးေျပာသလိုေပါ့ ဒီလမ္းေၾကာင္းေပၚကေနေသြဖည္တာဆိုရင္ေတာ့ ႏိုင္ငံေရးလုပ္စားတာေပါ့ ဥပမာ ဦး......တို႔လို လူစားေတြေပါ့။လက္ရွိကေတာ့ အန္အယ္လ္ဒီအေနနဲ႔ ရပ္တည္မႈေကာင္းေအာင္၊ ခိုင္ခိုင္မာမာရပ္တည္ ႏိုင္ေအာင္ အင္အား၀င္ျဖည့္ေပးေစခ်င္တာက က်ေနာ့္ေစတနာပါ။ တစ္ေယာက္တိုးလည္းမနည္းဘူးဆိုတဲ့ သေဘာပါ။
9:35am
(က်ေနာ္)ကိုေစာသန္းထူးေရ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ လူပုဂၢိဳလ္အမည္ေတြကိုေတာ့ ေရွာင္သံုးေစခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္နဲ႔ခင္ဗ်ား အခုေျပာျဖစ္တာေလးကို က်ေနာ္ နည္းနည္းျပန္တည္းျဖတ္ၿပီး(ဆိုလိုတာက လူအမည္ေတြကိုျဖဳတ္ၿပီးေတာ့) ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာ ျပန္တင္ခ်င္ပါတယ္။
9:37am
(ေစာ)ဟုတ္ ေနာက္ဆံုးျဖစ္ရပါေစမယ္။ ဒီတစ္ႀကိမ္ေတာ့ ခြင့္လႊတ္ ဦးမ်ဳိး၊ ၿပီိးေတာ့ ရြာကလူငယ္ -၉၀% က က်ေနာ္စကား တစ္ခြန္းနဲ႔ၿပီးတယ္ေလ။ က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္အထင္ႀကီးတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ခရစ္ယာန္လူငယ္ ေခါင္းေဆာင္အေန နဲ႔ေကာ ကာလသားေခါင္းအေနနဲ႔ေကာ - ႏွစ္နီးပါးလုပ္ခဲ့ရတာဆိုေတာ့ က်ေနာ့္ကိုယ္က်ေနာ္ယံုတယ္။ ရြာကလူငယ္ ေတြကိုယံုတယ္။ ယံုၾကည္ခ်က္၊ ခံယူခ်က္တူမယ္ဆိုရင္ လုပ္ႏိုင္မယ္။ ေအာင္ျမင္မယ္။ တစ္ခုပဲ ဆုေတာင္းတယ္..
လုပ္စားမယ့္သူေတြ အဖြဲ႔ထဲမွာ မပါပါေစနဲ႔...ေနာက္တစ္ခုက ၁၉၉၀ မွာလို အစိုးရညစ္ပတ္တာကိုမခံရပါေစနဲ႔ ဆိုတာ။
(က်ေနာ္) အခုု ခင္ဗ်ားနဲ႔က်ေနာ္ေျပာျဖစ္တာေလးကိုုလည္း အျခားသူေတြနဲ႔ေဆြးေႏြးၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္။
9:48am
(ေစာ)တစ္ခုပဲဆိုးတယ္.....က်ေနာ္တို႔ အေရွ႔ကလူႀကီးေတြ (အဓိက က်ေနာ္တို႔အေဖတို႔ မ်ဳိးဆက္) လူငယ္ေတြကို ႏိုင္ငံေရးဆို တာေၾကာက္စရာသတၱ၀ါလို႔ထင္ေအာင္ လုပ္ခဲ့ၾကတာ။ အဲဒီေတာ့ ဒီကေန႔ လူငယ္ေတြက ႏိုင္ငံေရးဆို မတို႔ရဲမထိရဲတဲ့အေျခအေန။ ေတာ္ေသးတယ္။ ၂၀၁၀-၂၀၁၁ မွာ ႏိုင္ငံေရးစာအုပ္ေကာင္းေတြ ျပန္ထြက္လာၿပီး လူငယ္ေတြကို မ်က္စိပြင့္၊ နားဖြင့္ေပးလိုက္လို႔။ က်ေနာ္ရိုင္းတာေတာ့မဟုတ္ဘူးေနာ္...အပါး(အေဖ)ကိုေကာ၊ အမိုး(အေမ)ကိုပါ ေျပာထားတယ္။
(က်ေနာ္) ဟုတ္ကဲ့...ဆက္ပါဦး
9:53am
(ေစာ) မလုပ္ရဲရင္ ေဘးထြက္ထိုင္ေန....မကန္႔ကြက္နဲ႔ မေ၀ဖန္ေၾကး....လက္ခုပ္တီးတာ၊ အျပစ္တင္တာကို ပြဲၿပီးမွ လုပ္ပါလို႔။ ေၾကာက္ရင္လြဲမယ္ ရဲဖို႔လိုေနၿပီလို႔။ ဦးမ်ဳိးေရ ဒါက်ေနာ့္ ခံယူခ်က္။ ဦးမ်ဳိးရဲ႕ အျမင္ေလး။ မလုပ္ရဲရင္ ေဘးထြက္ထိုင္ေန....မကန္႔ကြက္နဲ႔ မေ၀ဖန္ေၾကး ....လက္ခုပ္တီးတာ၊ အျပစ္တင္တာကို ပြဲၿပီးမွလုပ္ပါလို႔
ေၾကာက္ရင္လြဲမယ္။ ရဲဖို႔လိုေနၿပီလို႔။ ဦးမ်ဳိးေရ ဒါက်ေနာ့္ ခံယူခ်က္။ ဦးမ်ဳိးရဲ႕ အျမင္ေလးေျပာပါဦး။
9:57am
(က်ေနာ္) ေျပာမယ္ေလ။ ပထမတခ်က္ အကန္႔ကြက္အေဝဘန္ဆတ္ဆတ္ထိမခံျဖစ္တာနဲ႔  ပြဲၿပီးမွလက္ခုပ္တီးပါအျပစ္ တင္ပါဆိုတာက ပြဲေတြဇာတ္ေတြမွာေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္။ ဒါက ႏိုင္ငံေရးဆိုေတာ့ အဲဒီဒဏ္ေတြကိုခံႏိုင္ရည္မရွိရင္ ကာယကံရွင္ကအစကတည္းက မကပဲေနတာက ပိုသင့္တယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ ခုေခတ္မွာ(လက္ရွိအေနအထားမွာ အင္န္အယ္လ္ဒီဝင္လုပ္လို႔ အဖမ္းခံရမယ့္အေနအထားလည္းမျမင္မိပါဘူး။ ရဲစရာမလိုသလို ေၾကာက္စရာအေနအထား လည္း မရွိဘူးထင္ပါတယ္။ ၂၀၀၈ ဖြဲ႔စည္းပံုကိုေလးစားလိုက္နာေနသေရြ႔ ခင္ဗ်ားမွာအႏၱရာယ္မရွိဘူးလို႔ထင္ပါတယ္။ အင္န္အယ္လ္ဒီကို ခုေနခ်ိန္မွာ ဝင္လိုသူေတြ၊ ဝင္မယ့္သူေတြမ်ားသလို၊ စံုကန္ထြက္သြား ၿခံခုန္သြားသူေတြလည္း ေနာက္တႀကိမ္ အင္န္အယ္လ္ဒီထဲကို ၿခံခုန္ျပန္ဝင္လာၾကဦးမွာပါ။ ႏိုင္ငံေရးသေဘာမွာေတာ့ အေခ်ာင္သမားဆိုတာ၊ သာယာစီးဆိုတာ၊ ၿခံခုန္သမားဆိုတာ ေခတ္တိုင္းမွာရွိတာပါပဲ။ ခင္ဗ်ားသိထားေစခ်င္တာက ဗမာစကားပံုတခုကိုပါဗ်(၃ ေက်ာင္းေျပာင္းေသာရွင္၊ ၃ လင္ေျပာင္းေသာမယား) ေက်ာင္းေျပာင္းလင္ေျပာင္းေတြ ေျပာင္းလာၾကပါလိမ့္။ ၃ ပါတီမက ေျပာင္းၾကလည္း ဆန္းေတာ့မဆန္းဘူးထင္တာပဲဗ်။ ေရွ႔မ်ိဳးဆက္ေတြအေပၚထားတဲ့ က်ေနာ့္အျမင္ကေတာ့.. က်ေနာ္တို႔က ေရွ႔လူေတြဆီက၊ သမိုင္းကအမွားေတြကို ၾကည့္တာျမင္တာကိုပဲ ပိုေဇာင္းေပးေျပာတတ္ၾကၿပီး သမိုင္းကေန၊ ေရွ႔မ်ိဳးဆက္ ေတြဆီကေန သခၤန္းစာယူရမယ္ဆိုတာကိုပဲ ေျပာေလ့ရွိသလို ယူလည္းယူေလ့ရွိပါတယ္။ ရွိလည္းရွိရ၊ ယူလည္းယူရမယ့္ ကိစၥပါပဲ။ အဲသလိုမယူႏိုင္၊ မယူတတ္ရင္ ေရွ႔လူေတြမွားသလိုထပ္မွားမိႏိုင္တာနဲ႔၊ ထပ္မမွားဖို႔အတြက္ေပါ့ေနာ။ ဒါေပမယ့္.. အဲဒီေရွ႔လူေတြဆီက၊ သမိုင္းကအမွန္ေတြ၊ အတုယူစရာေတြ နမူနာယူစရာေတြက်ေတာ့ ဘာလို႔မေျပာၾက၊ မယူႏိုင္ၾကတာ ပါလဲ။ မယူႏိုင္ၾကရမွာပါလဲ။ သမိုင္းမွာ၊ ေရွ႔ကမ်ိဳးဆက္ေတြမွာ က်ေနာ္တို႔ယူစရာက သင္ခန္းစာတခုတည္းပဲလား။ နမူနာ ေရာမရွိလို႔လား။
အဲသလိုမဟုတ္ဘူးထင္တယ္။ သမိုင္းကေန ေရွ႔မ်ိဳးဆက္ကေန က်ေနာ္တို႔ဟာ သင္ခန္းစာေရာ နမူနာပါယူရမယ္ထင္တယ္။ ယူဖို႔လိုမယ္ေတြးမိတယ္ဗ်။ သင္ခန္းစာယူတယ္ဆိုတာက သမိုင္းမွာ ေရွ႔လူေတြမွားသလို ေနာက္ကို ေနာက္လူေတြထပ္ မမွားဖို႔အတြက္မဟုတ္လား။ (ဒီေနရာမွာ ေျပာစရာရွိတာက သင္ခန္းစာယူၿပီး အဲဒီအမွားမ်ိဳးကို၊ တထပ္တည္းက်တဲ့အမွား မ်ိဳးကို မက်ဴးလြန္ႏိုင္မွာမွန္ေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔မွာ အသစ္ထပ္မွားရဦးမယ့္၊ မွားၾကဦးမယ့္အမွားေတြလည္း အဆင္သင့္ရွိေန ဦး၊ ႀကံဳေနဦးမွာဆိုတာကိုေတာ့ သတိခ်ပ္ေစခ်င္ပါတယ္)
ေရွ႔လူေတြ သမိုင္းမွာမွန္ခဲ့တဲ့အမွန္ကို နမူနာမယူႏိုင္ရင္ေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုမွန္ေအာင္လုပ္ေရးမွာ၊ လုပ္တာမွာ ပိုမွားစရာ ရွိမယ္ေတြးမိတာပါပဲ။
10:07am
(ေစာ)ဦးမ်ဳိးသတိရလို႔ ေျပာရဦးမယ္ က်ေနာ့္နာမည္ ေစာအယ္လ္စိုးတန္ထူးပါ....ေစာအယ္လ္စိုးလို႔ပဲ အေခၚမ်ားပါတယ္ ဒါမွမဟုတ္ ေစာတန္ထူး ေပါ့ (သန္းထူး မဟုတ္ဘူး ဦးမ်ဳိး)
10:07am
(က်ေနာ္) ဟုတ္ကဲ့။ က်ေနာ္က ျပင္ေခၚပါ့မယ္။ ဆိုေတာ့ သမိုုင္းမွာေရွ႔လူေတြဆီက အမွားကိုသင္ခန္းစာယူရင္း အမွန္ကို လည္း နမူနာယူဖို႔လိုမယ္လို႔ေတြးမိပါတယ္။ က်ေနာ္ အာရ္အက္ဖ္ေအအတြက္ အသံသြင္းရေတာ့မယ္။ ေနာက္ေန႔ဆက္ ေျပာမယ္။ ခုုေတာ့ စက္ပိတ္ေတာ့မယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ခင္ဗ်ားလည္း ေကာ္ပီလုုပ္ထားေစခ်င္ပါတယ္။
(ေစာ)က်ေနာ္ ဦးမ်ဳိးနဲ႔ စကားေျပာရတာ အားတစ္ရပ္ပါ...ဘာပဲေျပာေျပာ အေတြ႔အႀကံဳက က်ေနာ္ထက္စာရင္ ဦးမ်ဳိးက အမ်ားႀကီး ပိုပါတယ္..ေက်းဇူးပါ ဦးမ်ဳိး။

0 comments:

Post a Comment