Friday, September 28, 2018

(ခင္ဗ်ားတို႔ မဖတ္ဝံ့တဲ့ က်ဳပ္တို႔စာမ်က္ႏွာ) မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ

0 comments
(ခင္ဗ်ားတို႔ မဖတ္ဝံ့တဲ့ က်ဳပ္တို႔စာမ်က္ႏွာ) မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ
မိမိပါဝင္ခဲ့တဲ့ ေျမေပၚေျမေအာက္၊ လက္နက္ကိုင္ေတာ္လွန္ေရးနဲ႔ ႏိုင္ငံေရးအေတြ႔အႀကံဳ ျဖတ္သန္းမႈေတြ ျပန္ေရးၾကတာ အလြန္ေကာင္းပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔မသိခဲ့ လက္လွမ္းမမီခဲ့တာေတြကို သိရမီရတာျဖစ္လို႔ေက်းဇူးမ်ားပါတယ္။ ဒါေတြဟာ သမိုင္းမွတ္တမ္းလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ သမိုင္းမွတ္တိုင္လည္းျဖစ္ပါတယ္။ ေရွ႔လူေတြလည္း ေရးခဲ့ၾကလွၿပီ။ က်ေနာ္တို႔ေခတ္ၿပိဳင္ေတြလည္း ေရးေနၾကၿပီ၊ က်ေနာ္တို႔ေနာက္ မ်ိဳးဆက္ေတြလည္း လက္ေတြ႔နိုင္ငံေရးထဲ ျဖတ္သန္းေနၾကၿပီ။ သူတို႔လည္း တခ်ိန္ၾကေရးၾကမွာပဲ။ ခုကတည္းက ႀကိဳၿပီး ႀကိဳဆိုပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔သိသမ်ွ ေနာက္မ်ိဳးဆက္ကိုေျပာၿပီး သူတို႔သိသမ်ွ က်ေနာ္တို႔ ဂရုတမနားေထာင္ေပးရမွာပါ။

စစ္အာဏာရွင္ေဟာင္း/သစ္ေတြလည္း ေရးၾကတယ္။ သူတို႔က ပိုေတာင္ေရးသလား မွတ္ရတယ္။

သူတို႔ေရးတာနဲ႔က်ေနာ္တို႔ေရးတာ ဘာကြာလဲ။ က်ေနာ္တို႔က လူထုဘက္ကကာကြယ္ၿပီးေရးတယ္။ လူထုအက်ိဳးစီးပြား တိုင္းျပည္အက်ိဳးစီးပြားကို ေရွးရႈတယ္။ သူတို႔က စစ္အာဏာရွင္စနစ္ဘက္က ကာကြယ္ၿပီးေရးတယ္၊ သူတို႔ကိုယ္က်ိဳးစီးပြား သူတို႔အတန္းအစားကို ေရွးရႈၿပီးေရးတယ္။

က်ေနာ္တို႔က က်ေနာ္တို႔ပါဝင္ခဲ့တာေတြကို ငါတို႔လုပ္ခ်င္လို႔လုပ္ဖို႔လိုအပ္လို႔ ဘယ္သူမွမတိုက္တြန္းမခိုင္းေစပဲ ကိုယ့္အသိနဲ႔ကိုလုပ္ခဲ့တာလို႔ ဂုဏ္ယူၿပီးေရးတယ္။ သူတို႔က သူတို႔ မပါခဲ့ပါဘူး သူတို႔လုပ္ခ်င္လို႔လုပ္ခဲ့ရတာမဟုတ္ပါဘူး၊ အထက္အမိန္႔အရလုပ္ရတာပါလို႔ ဂုသိကၡာမဲ့စြာကိုယ္လြတ္ရုန္းရင္း ကိုယ့္အျပစ္သူမ်ားေပၚပံုခ်ေရးတယ္။

က်ေနာ္တို႔ေရးတာေတြ သူတို႔ဖတ္မဖတ္ေတာ့မသိဘူး။ သူတို႔ေရးတာေတြေတာ့ က်ေနာ္တို႔ဖတ္ၾကတယ္။ ဖတ္တာတူတယ္ဆိုရင္ေတာင္ ဖတ္တဲ့အေျခခံမတူဘူး။ ေရးတာတူဦးေတာင္ ေရးတဲ့အေျခခံမတူဘူး။

က်ေနာ္တို႔က သူတို႔ဘာေျပာလဲသိဖို႔ဖတ္တယ္။
သူတို႔က သူတို႔ငါတို႔အေၾကာင္းေတြမ်ားေျပာကုန္ပလားစိတ္နဲ႔ ဖတ္တယ္။

က်ေနာ္တို႔က ေနာက္လူေတြသိေအာင္ သမိုင္းမွာက်န္ခဲ့ဖို႔ စိတ္သန္႔သန္႔ လိပ္ျပာသန္႔သန္႔နဲ႔ေရးတယ္။
သူတို႔က သမိုင္းထဲကေန သူတို႔နံမည္ပ်က္ေတြကိုဖ်က္ဖို႔ တထိတ္ထိတ္တလန္႔လန္႔ လိပ္ျပာမလံုစြာနဲ႔ေရးတယ္။

က်ေနာ္တို႔က "ငါတို႔ ဒါလုပ္ခဲ့တာကြ"လို႔ေရးတယ္။
သူတို႔က "က်ေနာ္တို႔ ဒါမလုပ္ခဲ့ရပါခင္ဗ်"လို႔ေရးတယ္။

ေရးပါ က်ေနာ္တို႔ ဖတ္ပါ့မယ္။
ေရးမယ္ ခင္ဗ်ားတို႔ ဖတ္ဖို႔မေၾကာက္ပါနဲ႔။
မ်ိဳးျမင့္ခ်ိဳ။ စက္တင္ဘာ ၂၈၊ ၂ဝ၁၈

0 comments:

Post a Comment