Wednesday, February 27, 2019

“ျမစ္ဆိပ္ရဲ႕သီခ်င္း” ေနဝင္းျမင့္

0 comments
“ျမစ္ဆိပ္ရဲ႕သီခ်င္း” ေနဝင္းျမင့္
(၁)
မ်က္ႏွာကိုတိုးေဝွ႔ေနေသာ ေလေတြထဲမွာ ဆားေငြ႔ေတြ ပါသည္။ ၿပီးေတာ့ ရႊံ႕ႏွစ္နံ႔လိုလို ညႇီစို႔စို႔အနံ႔ေတြ ပါသည္။ ျမစ္ေရသည္ အက်ျဖစ္၍ ေဗာတံတားသည္ ဦးေစာက္ဖင္ေထာင္ ျဖစ္ေနသည္။ ေရက် ျဖစ္သျဖင့္ ရႊံ႕ႏွစ္နိမ့္ေလွ်ာသည္ ညစ္ပတ္ေနေလသည္။ ေဗာတံတားေပၚမွာေတာ့ လူေတြက သစ္လြင္ေတာက္ပေနျပန္သည္။

သေဘၤာထြက္ေတာ့မည္။ ကၽြန္ေတာ္က ေဗာတံတားအစပ္မွာ ထိုင္ရင္း ေရာင္စံုခရီးသည္မ်ား၊ ငါးမွ်ားသူမ်ား၊ ကုန္ထမ္းဝန္ထမ္းမ်ား အားလံုးကို ေငးၾကည့္ေနမိေလသည္။ ေဗာတံတားေအာက္က ေဘာ္ယာေပၚမွာေတာ့ လူေတြ သိပ္မ်ားမ်ားစားစား မရွိလွ။ ေလွသမားတခ်ိဳ႔ ရွိသည္၊ ဖြဲေလွေတြ ရွိသည္၊ ေရခဲေလွေတြ ရွိသည္။
“အေမတို႔ကေတာ့ ခက္တာပဲအေမရာ … သံုးရာဆိုတဲ့ပိုက္ဆံက နည္းတာမွတ္လို႔။ ဒီတစ္ခါလာေမးရင္ သမီးကေတာ့ ေရာင္းမွာပဲ”
“ေတာ္စမ္းပါေအ … ဒီတစ္ခါထပ္ေျပာရင္ ညည္း ပါးထပ္က်ိဳးမယ္ မွတ္ထား။ မိန္းမယုတ္မ … အေလနေတာမ … ”
“ဘာျဖစ္လို႔ မေျပာရမွာလဲ။ အေမတို႔က ကၽြန္မရွာတာစားေနရေတာ့ ထမင္းဘယ္လိုရွာရသလဲ အေမမွ မသိတာ”
“ဘာေအ … ညည္း ဘာစကားေျပာတာလဲ။ ငါက ထမင္းဘယ္လိုရွာရတာမသိဘူး ဟုတ္လား … ကန္းမ … ဒါ ေက်းဇူးဆပ္တာေပါ့ေလ”
အသံေတြက အားလံုးကိုထြင္းေဖာက္ ေပၚေနျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က ေဗာတံတားေအာက္ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္သည္။ ျမင္ႏိုင္သေလာက္က မိန္းမရြယ္တစ္ေယာက္၊ အသက္ႀကီးႀကီး မိန္းမတစ္ေယာက္။ ေနာက္ ေစာင္ပုခက္တစ္လံုး။ ေဘာ္ယာအလယ္မွာ ဒန္အိုးပိန္ေလးနွစ္လံုး ရွိသည္။ ေမွာက္ထားေသာ ခ်ိဳင့္အေဟာင္းကေလး တစ္လံုးရွိသည္။
“ကိုင္း … ထြက္ဦးဟဲ့ … ထမင္းမစားရေသးဘူး”
“အေမ ဆာၿပီလား”
“သေဘၤာႀကီးေတာင္ ထြက္ေတာ့မယ္ေအ့ … ေလးနာရီထိုးေတာ့မယ္။ အခ်ိန္မနည္းေတာ့ဘူး”
“မနက္က ဆီ ႏွစ္ပုလင္းကို မေအးတို႔ကိုပဲ ေပးလိုက္မယ္။ ေစ်းေတာ့ႏွိမ္တယ္ အေမရဲ႕၊ ဒါေပမဲ့ မတင္းရဲပါဘူး။ ရသေလာက္ေပါ့”
“ေပးလိုက္ပါေအ … ညည္း ပိုက္ဆံတက္ယူလိုက္။ နည္းနည္းလိုတဲ့ ဆီ တက္စုၾကည့္ပါဦးလား”
“အင္းပါ”
“ဒီမယ္ … ေနာက္ ထမင္းဝယ္ရင္ ငါးဖယ္ငါးဆုပ္ဟင္းပဲ ဝယ္ပါဟယ္။ ဟင္းရည္မ်ားမ်ားဆမ္းခိုင္း ၾကားလား … မေန႔က ညည္းဝယ္တာ ေျခာက္ေျခာက္ႀကီး”
“အင္းပါ”
မိန္းမရြယ္က တံတားေအာက္က အျပင္ကိုထြက္လာသည္။ ဖိနပ္မပါေသာ သူမ၏ေျခေထာက္ေတြက ရႊံ႔နွစ္ေတြကို တစြက္စြက္ နင္းျဖတ္လာျခင္းျဖစ္သည္။ လက္ထဲမွာ ႏို႔မႈန္႔ဘူးခြံတစ္လံုး ပါလာသည္။ ေရျမႇဳပ္တစ္စ ပါသည္။
သူတို႔သားအမိကို ေငးၾကည့္ေနေသာ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူမ သတိျပဳမိသြားသည္။ ၿပံဳးျပသည္။ ထိုအၿပံဳးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ နားလည္သည္။ သူမက ခပ္လွမ္းလွမ္းက ဆီတိုင္ကီေတြဆီကို သြားေနသည္။ ျမစ္ဝကၽြန္းေပၚ ၿမိဳ့တၿမိဳ့၏အမည္ေတြ ေရးထိုးထားသည့္ ဆီတိုင္ကီေတြ ျဖစ္သည္။
ဆီပံုးေတြကို ေစာင့္ေသာလူတစ္ေယာက္ႏွင့္ သူမ စကားေျပာသည္။ ေထာင္တခ်ိဳ႔လဲတခ်ိဳ႕ ဒီဇယ္ပံုးေတြက ဒီဇယ္ဆီေတြ ဖိတ္အန္က်ေနတာရွိသည္။ သူမက ေရျမႇဳပ္ႏွင့္ စုပ္သည္။ ႏို႔မႈန္႔ဘူးခြံထဲ ညႇစ္ထည့္သည္။
သေဘၤာႀကီးထြက္ေတာ့မည္။ အခ်က္ေပးေခါင္းေလာင္းသံေၾကာင့္ လူေတြ ပိုမိုလႈပ္ရွား ေျပးလႊားေနၾကသည္။ ရန္ကုန္ျမစ္သည္ ဆည္းဆာေနေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ ရယ္ေမာေနေလသည္။
* * *
(၂)
ေရျပင္ညီေနလံုးသည္ ျမစ္ေကြ႔ႏွင့္တည့္တည့္ အနားစြန္းမ်ဥ္းေၾကာင္းထဲမွာ နစ္ဝင္ေတာ့မည္။ ေလေတြ ပိုတိုက္လာသည္။ မည္းေမွာင္ကာ ပိုမို လႈပ္ခါ ပြက္ထေနသည္။
ဆိပ္ကမ္းလက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေတြ၊ ထမင္းဆိုင္ေတြဆီက ကက္ဆက္သီခ်င္းသံသည္ပင္ တိတ္ဆိတ္သြားျပန္ေပါ့။ သည္ေနရာေလးမွာ လူရွင္းသြားၿပီး။ ဂိုဏ္းသိမ္းအလုပ္သမားတခ်ိဳ႕ ရွိေနသည္။ တခ်ိဳ႔က ပိုက္ဆံခြဲေနသည္။
လက္တြန္းေစ်းသည္ေတြလည္း သိမ္းစျပဳၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ မျပန္ျဖစ္ေသး။ သည္ေနရာကေလးမွာ ေနလို႔ရသေလာက္ (ထိုင္လို႔ရသေလာက္) ထိုင္ေနဦးမည္ဟု စိတ္ပိုင္းျဖတ္လိုက္သည္။ မိမိသည္ပင္ လာတုန္းက ငါးမွ်ားဖို႔သက္သက္သာ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ငါးမမွ်ားျဖစ္၊ လူေတြကိုပဲ ထိုင္ၾကည့္ေနမိသည္။
သူမ ျပန္ေရာက္လာသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ေဘးနားက တမင္ကပ္ကာ သီခ်င္းညည္းရင္း တံတားေအာက္ကို ဝင္သြားသည္။ ၿပီးေတာ့ လွည့္ၾကည့္ကာ ၿပံဳးျပျပန္သည္။ လက္ထဲကႏို႔မႈန္႔ဘူးခြံထဲမွာ ဒီဇယ္တစ္ဝက္ေလာက္ ပါလာဟန္တူသည္။ တံတားေအာက္ကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့ ေမွာင္ေနေလသည္။ ကေလးငိုသံႏွင့္ ကေလးေခ်ာ့သံေတြ ေမွာင္ထဲက လြင့္ပ်ံလာျပန္သည္။ သီခ်င္းက လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေတြမွာ ခဏခဏၾကားရေသာ စတီရီယိုသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေနသည္။
ခဏၾကာေတာ့ သူမ ျပန္ထြက္လာျပန္သည္။ သည္တစ္ခါေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းနီေတြ ညိဳရင့္ေနေအာင္ ဆိုးထားသည္။ အဆီေတြျပန္ေနေသာမ်က္ႏွာေပၚက ႏႈတ္ခမ္းနီသည္ အဆက္အစပ္မဲ့ လွပေနသည္။ သည္တစ္ခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဆီတည့္တည့္လာျခင္း ျဖစ္သည္။ လက္ထဲမွာ ကၽြတ္ကၽြတ္အိတ္တစ္လံုး။
“လာလည္မလို႔လား”
“ဗ်ာ”
ကၽြန္ေတာ့္ကို စကားေျပာလိမ့္မည္မထင္သျဖင့္ ဘာေျဖရမွန္း မသိ။
“ေၾသာ္ … လာလည္မလို႔လား လို႔ပါ”
“ဘယ္ကိုလဲ”
“ေဟာေတာ့”
သူမက ႐ုပ္ရွင္ထဲက မိန္းမပ်က္သ႐ုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္ႏွင့္ ပိုတူေနေလသည္။
ညိဳ႔ရီေသာ မ်က္ဝန္းေတြႏွင့္အတူ အတန္ငယ္ဖြံ႔ထြားေသာ ကိုယ္ခႏၶာတစ္ခုလံုးလႈပ္ေနေအာင္ တမင္ ရယ္ေမာေနသည္ကလည္း ၾကည့္မေကာင္းလွေခ်။
“လာလည္မလားဆိုတာ ရွင္မသိဘူးလား။ ဒါျဖင့္ ေလွစီးမလားဆိုတာေကာ သိရဲ႔လား။ ဟင္း ဟင္း … ဒီတံတားေအာက္ကို လာလည္မလားလို႔ ေမးတာပါ”
“ေၾသာ္ … အင္း … ”
“ေနဦး … ကၽြန္မ ထမင္းသြားဝယ္ဦးမယ္၊ ခဏေစာင့္ေနာ္”
ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွျပန္မေျပာႏိုင္မီမွာပင္ သူမသည္ သစ္ရြက္တစ္ရြက္လို ေျပးထြက္သြားသည္။ သိပ္မၾကာလွ၊ ခဏေလးအတြင္းမွာပဲ ျပန္ေရာက္လာသည္။ ကၽြတ္ကၽြတ္အိတ္ထဲမွာ ထမင္းေတြဟင္းေတြ ေရာေထြးထည့္လာသည္။
“လာေလ … လိုက္ခဲ့ … ”
ကၽြန္ေတာ္က တံတားေအာက္ကို လိုက္ဖို႔မလိုက္ဖို႔ စဥ္းစားေနမိေသးသည္။ ေနာက္ေတာ့ တံတားေအာက္ကို လိုက္ျဖစ္သြားသည္။ တံတားေအာက္က အတန္အသင့္က်ယ္ေသာ ေဘာယာေပၚမွာ သူတို႔ ေနျခင္းျဖစ္သည္။
တံတားေအာက္မွာ အေတာ္ေမွာင္မည္းေနေလသည္။ မ်က္ႏွာကို ပထမဦးဆံုး လာေရာက္တိုးထိ ႏႈတ္ဆက္သူေတြမွာ ျခင္ေတြျဖစ္သည္။ ကုန္းေပၚက လွမ္းမျမင္ရေသာပစၥည္းအခ်ိဳ႔ တံတားေအာက္မွာ ေတြ႔သည္။ သံေသတၱာေဟာင္းတစ္လံုး၊ ထဘီေဟာင္းေတြက ျပန္႔က်ဲေနသည္။
အသက္ႀကီးႀကီးအဘြားအိုက ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ကို ေပြ႔ခ်ီထားသည္။ တံတားသံေပါင္မွာ သံႀကိဳးတစ္ဖက္၊ အဝတ္ႀကိဳးတစ္ဖက္ခ်ည္ထားေသာ အဝတ္ပုခက္၊ ေနာက္ သံပန္းကန္ျပား ႏွစ္ခ်ပ္သံုးခ်ပ္၊ ပလတ္စတစ္ခြက္ကေလး တလံုး။ သူမက ထမင္းအိတ္ကို အဘြားအိုလက္ထဲ ေပးလိုက္သည္။
“အေမ … ဒီအစ္ကိုက သမီးတို႔ဆီ လာလည္မလို႔တဲ့”
သူ႔အေမက သူမကိုတစ္လွည့္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္လွည့္ ၾကည့္သည္။ ကေလးကို ပုခက္ထဲျပန္ထည့္သည္။ ၿပီးေတာ့ အသာအယာလႊဲေပးေနျပန္သည္။
“အစ္ကို … အခ်ိန္ရတယ္မဟုတ္လား”
“ေၾသာ္ … အင္း … ရပါတယ္”
“မဟုတ္ဘူး … ျမန္ျမန္ျပန္ခ်င္တာလား၊ ေအးေအးေဆးေဆးလား ေမးတာ”
ကၽြန္ေတာ့္ကို သားအမိႏွစ္ေယာက္စလံုးက ေရျခားေျမျခားသတၱဝါတစ္ေကာင္လို ၾကည့္ေနၾကသည္။
သူမက သူ႔အေမကိုၾကည့္ေတာ့ အဘြားအိုက တံတားေအာက္က ထြက္သြားသည္။ အျပင္မွာ လံုးဝေမွာင္သြားၿပီ။ အတြင္းမွာ ပိုမို ေမွာင္မည္းလာသည္။ ျမစ္ေရသည္ လက္တစ္ကမ္းမွာ ရွိေနသည္။ လူမဲ့ေလွေတြက ဆက္ကာဆက္ကာ ထိစပ္ရင္း ရွည္ေမ်ာေနသည္။ ေလွေတြကိုေက်ာ္၍ ျမင္ရေသာ ျမစ္ေရျပင္သည္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္းေနေသာ္လည္း ေရျပင္ေပၚကို ဖိတ္အန္က်ေနေသာ အလင္းေရာင္ေတြက ေရျပင္ကို တလက္လက္အေရာင္ထြက္ေနေစသည္။
“အစ္ကို … လာေလ … ”
ကၽြန္ေတာ္က ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ႀကီး ၿပံဳးျဖစ္သြားသည္။ ႏႈတ္ခမ္းနီဆိုး ႏႈတ္ခမ္းေတြကို သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္ရေသာ္လည္း တံတားေမွာင္ရိပ္ထဲမွာ ႏႈတ္ခမ္းနီရနံ႔သည္ မႊန္စူးေနသည္။
“မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ႐ိုး႐ိုးလာလည္တာပါ”
“ရွင္”
“ေၾသာ္ … ကၽြန္ေတာ္ ႐ိုး႐ိုးလာလည္တာပါ လို႔”
“ဒီတံတားေအာက္ကို ႐ိုး႐ိုးလာလည္တယ္ ဟုတ္လား”
“တံတားေအာက္ဆိုတာလည္း ခင္ဗ်ားတို႔အိမ္ပဲ မဟုတ္လား။ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ့ေနစရာပဲ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားတို႔ကို ခင္လို႔ လာလည္တာပါ”
“ေဟာေတာ့္ … အေမေရ”
သူမက အသံကိုျမႇင့္ေအာ္လိုက္သျဖင့္ အဘြားအို ျပန္ဝင္လာသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ေဘးမွာ ထိုင္သည္။
သစ္သားမီးျခစ္ဆံတစ္ေခ်ာင္းကို ထုတ္ကာ ေဆးလိပ္ကို မီးညႇိသည္။ မရ။ ျပန္ျခစ္သည္၊ ျမစ္ေလေၾကာင့္ မီးၿငိမ္းသြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္က အိတ္ထဲက ဓာတ္ေငြ႔မီးျခစ္ကိုထုတ္ကာ လက္ႏွင့္ေလကြယ္ရင္း ျခစ္ေပးလိုက္သည္။
တံတားေအာက္မွာ ခဏကေလး လင္းက်င္းသြားသည္။ ၿပီးေတာ့ ေမွာင္သြားျပန္သည္။
“သမီးတို႔ဆီကို ႐ိုး႐ိုးလာလည္တာတဲ့ အေမရဲ့”
သူမက ရိတာလား၊ အတည္လားမသိရသည့္အသံမ်ိဳးႏွင့္ ေျပာေနျခင္းျဖစ္သည္။
“ေၾသာ္ … လူေလးက လာလည္တာလား”
“ဟုတ္ပါတယ္၊ အေမ့သမီးက လာလည္မလားဆိုတာနဲ႔ လာလည္တာပါ”
သူမထံက ခစ္ခနဲ ရယ္သံ ၾကားရသည္။
“အေမတို႔ အရင္က ဘယ္မွာေနတာလဲ”
“ၾကည့္ျမင္တိုင္ကမ္းနားက ေက်ာက္ကြင္းစပ္မွာ။ အဲဒီကေန ဒီေရာက္လာတာ”
“ဒီေနရာ ေရေရာက္တယ္ မဟုတ္လား”
“ေရတက္ခ်ိန္တို႔၊ မိုးတြင္းတို႔ဆိုရင္ေတာ့ ဒီေနရာကလည္း ျမင့္လာတာေပါ့။ ေရက်ေတာ့ ေဗာႀကီးက လိုက္က်သြားျပန္ေရာ။ ေရျမင့္ေတာ့ၾကာျမင့္ ဆိုသလိုေပါ့”
ပုခက္ထဲက ကေလးငိုသံ ထြက္လာျပန္သည္။ မိခင္ျဖစ္ဟန္တူသူ မိန္းမရြယ္က ထမၾကည့္။
“ဟဲ့ေကာင္မ … ႏို႔တိုက္ဦး”
“ေသာက္ကေလးက လုပ္ၿပီ”
“ညည္း တစ္ေန႔လံုး ႏို႔မတိုက္ရေသးပါဘူးေအ။ က်ဳပ္ေျမးေလး ႏို႔ဆာေရာေပါ့။ ထပါေအ”
ေရျပင္က ျပန္ဟပ္ေသာ အလင္းေရာင္ပဲ ရွိသည္။ ျခင္ေတြက သဲသဲမဲမဲ။ ေလွေတြကို ေရတိုးသံက တဖ်ပ္ဖ်ပ္ ျမည္ဟည္းေနသည္။
“ဒီေနရာမွာေနလို႔ ရလား”
“ဘယ္ရမလဲ။ ဒါေပမဲ့ ဒီလိုပဲ ေနရတာပဲ”
“စားေတာ့ေကာ”
“တစ္ခါတေလလည္း ခ်က္တာပဲ။ ဝယ္စားတာက မ်ားပါတယ္”
“မဟုတ္ဘူး … ဝင္ေငြကိုေျပာတာ”
“ဝင္ေငြလား … ေန႔ခင္းဘက္ ဆီ လိုက္စုတယ္။ ဟိုဘက္တံတားေတြမွာ ဘိလပ္ေျမ လိုက္စုတယ္။ ပဲေစ့ေတြ ေကာက္စုတယ္”
ညေနတုန္းက ဆူညံပြက္ထေနေသာ သည္ေနရာက အခုေတာ့ ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ တစ္ခါတစ္ခါ သေဘၤာဥၾသသံအခ်ိဳ႕ကို ၾကားေနရသည္။
ရႊံ႕ႏွစ္နံ႔၊ ေျမာင္းပုပ္နံ႔၊ သစ္သီးပုပ္နံ႔၊ ညႇီၿပဲ႕ၿပဲ႕ရနံ႔ … ရနံ႔ဆိုးေတြ ေဝ့ဝဲေနသည္။
“ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္ … ခေလးဖို႔ မုန္႔ဖိုးေပးခ်င္လို႔”
ကၽြန္ေတာ္က ဆယ့္ငါးက်ပ္တန္တစ္ရြက္ေပးေတာ့ အဘြားအိုက လွမ္းယူသည္။ ထမင္းထုပ္ဝယ္ထားေသာ္လည္း သူတို႔ ထမင္းမစားရေသးတာကို သတိရသည္။
“ထမင္းစားၾကဦးေလ”
“ရပါတယ္ … ေနာက္မွပဲ စားေတာ့မယ္”
ကၽြန္ေတာ္ တံတားေအာက္က ထြက္လိုက္သည္။ အသက္ကို တဝႀကီး ႐ွဴပစ္လိုက္သည္။ ေဗာတံတားေပၚကို ျပန္တက္လိုက္သည္။ ဆိပ္ကမ္းတစ္ေလွ်ာက္ တစ္ေမွ်ာ္တစ္ေခၚ ထိန္ညီးေနေလသည္။ တံတားေပၚႏွင့္တံတားေအာက္၊ အလင္းႏွင့္အေမွာင္က ရက္စက္စြာ စည္းျခားေနေလသည္။
* * *
(၃)
မာက်ဴရီမီးေရာင္ေအာက္က ကြမ္းယာဆိုင္ကေလးမွာ စီးကရက္တစ္ဘူး ဝယ္လိုက္သည္။
တစ္လိပ္ထုတ္ကာ ဓာတ္ေငြ႔မီးျခစ္ႏွင့္ ညႇိလိုက္သည္။
“အစ္ကို … ျပန္ေတာ့မယ္ ဟုတ္လား”
သူမ …
အဘြားအိုက ကေလးတစ္ဖက္ကိုခ်ီကာ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ရပ္ေနၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္ထြက္လာၿပီး သူတို႔ ထြက္လိုက္လာမွန္း ကၽြန္ေတာ္ မသိ။
“အင္း … ဟုတ္တယ္ … သြားေတာ့မယ္ … အဲ … ေနပါဦး၊ ညေနက သံုးရာနဲ႔ေရာင္းမယ္ဆိုတာေလ ကၽြန္ေတာ္ၾကားတယ္။ အဲဒါ မေမးမိေသးဘူး”
စင္စစ္ သည္ေမးခြန္းက ႐ိုင္းသြားမွန္း ကၽြန္ေတာ္သိေသာ္လည္း ရင္ထဲမွာရွိေနသျဖင့္ ေမးလိုက္မိသည္။ တံတားေအာက္က သူတို႔အိမ္ကေလးထဲမွာ သံုးရာတန္ဆိုလို႔ ဘာမွမေတြ႔ခဲ့ရ။
သူတို႔အတြက္ ေငြသံုးရာသည္ မ်ားလွေသာေငြေၾကး ျဖစ္သည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေငြသံုးရာေလာက္ သူတို႔ဆီမွာရွိသည္ဆိုလွ်င္ပင္ အထိုက္အေလ်ာက္ အဆင္ေျပႏိုင္သည္။
“အလကားပါအစ္ကိုရာ … အဲဒီအေၾကာင္းေျပာရင္ ေဒါသျဖစ္ရတယ္။ အေမေပါ့ … ကပ်က္ယပ်က္ သိပ္လုပ္တာ”
အဘြားအိုက ကေလးကိုေပြ႔ခ်ီရင္း ျမစ္ျပင္ကို ေငးေနဆဲ။ တစ္ခြန္းတေလမွ ဝင္မေျပာ။
“အင္းပါ … ပစၥည္းကိုေမးတာပါ။ ဘာပစၥည္းလဲလို႔”
“ေၾသာ္ … ကေလးပါ … ေဟာဒီ ကေလးပါ”
သူမက ဘြားေအခ်ီထားေသာကေလးကို ေမးေငါ့ျပသည္။ ၿပီးေတာ့ ခံစားခ်က္မဲ့ မ်က္ႏွာျဖင့္ ဆက္ေျပာသည္။
“အစ္ကို ဝယ္မလား။ ဝယ္ပါ အစ္ကိုရဲ့ သံုးရာပဲ ေပး။ မိန္းကေလးေတာ့ မိန္းကေလးေနာ္။ တစ္ေလာက ေရထဲက်ေသသြားတဲ့ကေလးက ေယာက္်ားေလ။ ေခ်ာက ေခ်ာသနဲ႔။ အစ္ကိုေတြ႔ရင္ သေဘာက်မွာ … ယူပါအစ္ကိုရဲ့”
အဘြားအိုကမူ ေျမးငယ္ကို ပိုမိုတင္းရစ္စြာ ပိုက္ေပြ႔ထားသည္ဟု ထင္သည္။ ၿပီးေတာ့ တံတားေအာက္ထဲသို႔ ျပန္ဆင္းသြားသည္။

လမ္းေပၚက မာက်ဴရီမီးေအာက္မွာ ႏႈတ္ခမ္းနီေတြရဲေနေအာင္ ဆိုးထားေသာသူမ ရွိသည္။
တံတားေအာက္မွာေတာ့ သံေသတၱာေဟာင္း တစ္လံုးရွိမည္၊ သံပန္းကန္ ႏွစ္ခ်ပ္ရွိမည္၊ အဝတ္ေဟာင္း ပုခက္တစ္လံုးရွိမည္၊ ကေလးေခ်ာ့ စတီရီယိုသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ရွိမည္၊ ျခင္ေတြ ရွိမည္၊
ၿပီးေတာ့ …
မ်က္ရည္တခ်ိဳ႕ ရွိေနမည္။
မာက်ဴရီညထဲမွာ ရန္ကုန္ျမစ္ေရသည္ ထံုးစံအတိုင္း တသိမ့္သိမ့္ ရယ္ေမာေနေလသည္။
ေနဝင္းျမင့္
(ဆယ့္ႏွစ္ႀကိဳးဝတၳဳတိုမ်ား)
(၁၉၉၁ - ဧၿပီ၊ ရင္ခုန္ပြင့္ မဂၢဇင္း)
ျမိဳ႕သာသား ဘေလာ့ပိုစ္မွ တဆင့္ကူးယူ
ျပန္လည္မွ်ေဝပါသည္

0 comments:

Post a Comment